Hakutulokset

1. H

Äitejä jotka syntyneet 1979?

Täälläkin yksi :wave: Perheeseen kuuluu minun ja mieheni lisäksi maaliskuussa -06 syntynyt prinsessa ja kaksi kovakorvaista karvapäätä, koiria siis :) Ja majapaikka löytyy Pohjois-Karjalasta.<br><br>
  2. H

Perheautosta!!!

Tästä (vielä tulevasta) perheestä löytyy Skoda Octavia-farkku. Kovasti ollaan tykätty ja tilavalta vaikuttaa. Meillä kaksi keskikokoista koiraa ja laskettuun aikaa jäljellä puolitoista viikkoa. Vaunuja ollaan kuskailtu jo harjoitusmielessä sinne ja tänne, koirat kun meinasivat ensin tehdä tenän...
  3. H

joensuu

\ En ihan kylältä, Romolta. Ja meikäläinen kuuluisi oikeastaan ikäni puolesta tuonne "alemmalle" palstalle, mutta piipahdin täällä ja huomasin aloituksen...
  4. H

joensuu

Kontiolahdesta tämäkin :wave: Täällä tuskaillaan koirien juoksujen kanssa, pirulaiset molemmat yhtäaikaa juoksussa, joten hermot meinaa mennä. Meillä ei uuttavuotta sen kummemmin juhlisteta, onhan tuo näköjään vaihtunut ennenkin ilman juhlia. Eipä silti, olis kyllä ihan kiva vaikka välillä...
  5. H

ketä on itä-suomesta

Kontiolahdesta, Joensuun kupeesta. Esikoista odotellaan, la maaliskuussa.
  6. H

pakko kysyä

Vähän aiheen vierestä, mutta laitettakoot julki... Kauniissa ja Rohkeissahan lapset nimetään aina vanhempiensa mukaan tai sitten niiden nimistä yhdistelemällä (Esim. Brooke & Ridge -> Bridget). Jos nyt äidin nimi olis vaikka Anna ja isä Simo, lapsesta vois tulla Simona. Mutta entäs meillä, mun...
  7. H

2.5v uhma ja kaupassa käynti

Ensimmäistä tässä vasta odottellaan, mutta sävelet on jo nyt selvät: kun huuto ja kiljunta kaupassa alkaa, eikä lopu, kun muutaman kerran on lopettamaan pyytänyt, sit muksu kainaloon ja kotiin. Selväksi on tehtävä se, että kaupassa (ja muissakin yleisissä paikoissa) käyttäydytään nätisti tai...
  8. H

Kärsin arvostelusta

Leuka pystyy ja ylpeyttä rintaan (tai rintoihin ;) ), saat olla ylpeä saavutuksistasi! Itse olin 22, kun mentiin naimisiin. Kyllähän sitä silloin kuuli, että kovin nuori (muka) ois, mutta yhdessä mieheni kanssa oltiin oltu jo 5 vuotta ja tuntui (tuntuu muuten edelleenkin), että yhdessä ollaan...
  9. H

Koiran kynsienleikkaamisesta!

Meillä leikellään kynsiä tarpeen mukaan, noin kerran viikossa, joskus kahdestikin, aina vähän kerrallaan, kun kynnet ovat mustat, eikä ydintä näe. Asutaan maalla ja ympärillä on vaan peltoja ja hiekkatietä, joten kynnet ei todellakaan pääse kulumaan "itsestään". Molemmat koirat on pennusta asti...

Yhteistyössä