vauvamasussa
Olen 21 vuotias ja ihan tuore vaimo! Olimme ihanan mieheni kanssa päättäneet, että häiden jälkeen annetaan vauvan tulla jos on tullakseen ja heti häämatkalla "paukahti". Olen nyt kuudennella viikolla raskaana ja todella onnellinen tästä olotilasta (ei pahoinvointia ). Tämä lapsi on siis toivottu ja suunniteltu, vaikka mieheni kanssa molemmat olemmekin yhtä nuoria. Tottakai raskasu ja vanhemmuus jännittää ja pelottaakin, mutta ketäpä tulevaa vanhempaa ei? Olen kuitenkin hirvittävän pahalla mielellä siitä, että koulussa (opiskelen ammattikorkeakoulussa) minua arvosteltiin siitä, että menin naimisiin näin nuorena. Meillä siihen ei ollut mitään uskonnollisia tai muita "pakottavia" syitä, vaan menimme naimisiiin, koska halusimme mennä. Olemme olleet yhdessä pitkään ja kokeneet yhdessä vaikeita asioita, joiden kautta on tullut selväksi että halutaan olla yhdessä, nyt ja aina. Miksi ei siis sitoutua. Nyt sitten, kun masussa kasvaa tämä odotettu ja toivottu toukka, niin tänäänkin kuulin luokka"kaverieni" puhuvan siitä, kuinka he eivät voisi kuvitellakaan "tekevänsä kakaroita" tai menevänsä naimisiin vielä vuosiin! Tuntuu niin kuin he arvostelisivat suoraan minun elämääni, vaikka kukaan ei tietenkään vauvasta tiedäkään. En halua selitellä valintojani, olen onnellinen ja minulla on maailman ihanin mies! Ihanaa että sain hänet "omakseni". :heart:
Miksi ihmisten pitää aina olla ilkeitä ja kateellisia?? Kohtalotovereita? Saatteko nuoret äidit paljon arvostelua osaksenne, esim. neuvolassa ym?
Miksi ihmisten pitää aina olla ilkeitä ja kateellisia?? Kohtalotovereita? Saatteko nuoret äidit paljon arvostelua osaksenne, esim. neuvolassa ym?