joensuu

• Viestiketjun aloittaja vierastaja
  • Ensimmäinen viesti
Kontiolahdesta tämäkin :wave:

Täällä tuskaillaan koirien juoksujen kanssa, pirulaiset molemmat yhtäaikaa juoksussa, joten hermot meinaa mennä.

Meillä ei uuttavuotta sen kummemmin juhlisteta, onhan tuo näköjään vaihtunut ennenkin ilman juhlia. Eipä silti, olis kyllä ihan kiva vaikka välillä jotain äksöniä elämään saadakin ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 18:49 HeliT kirjoitti:

Täällä tuskaillaan koirien juoksujen kanssa, pirulaiset molemmat yhtäaikaa juoksussa, joten hermot meinaa mennä.

Meillä ei uuttavuotta sen kummemmin juhlisteta, onhan tuo näköjään vaihtunut ennenkin ilman juhlia. Eipä silti, olis kyllä ihan kiva vaikka välillä jotain äksöniä elämään saadakin ;)

Ihan tässä utelen, että oletko kirkonkylältä? :wave: Minä nimittäin olen. :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2005 klo 12:29 Äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 18:49 HeliT kirjoitti:

Ihan tässä utelen, että oletko kirkonkylältä? :wave: Minä nimittäin olen. :wave:

En ihan kylältä, Romolta. Ja meikäläinen kuuluisi oikeastaan ikäni puolesta tuonne "alemmalle" palstalle, mutta piipahdin täällä ja huomasin aloituksen...

Yhteistyössä