Hakutulokset

1. A

NUVARIG+ limakalvot!

Mulla nuvaring aiheutti bakteeritulehduksia alapäähän. Oireina kirvely virtsatessa, kamala kutina ym. Hiivaksi olisi voinut luulla muttei sitä ollut. Kokeile ensiavuksi esim. apteekin alapään kautta laitettavia lactal (nestemäisiä) lääkkeitä (kapselit eivät meinaa sulaa kuivaan alapäähän...
  2. A

useat raskaustestit, miksi?

Ihan heitin nuo ajatukset ilmoille viitaten aijempiin kirjoituksiin stressistä. Sitä kun on saanut seurata vaikka minkälaista :p hetkelliseen :eek: ja sitten :headwall: ..... Pitäisi varmaan painottaa joka tekstissä sanoja Joillekin ym. Ei todellakaan ole minulta pois jos joku haluaa vielä...
  3. A

Kukahan niin väitti :)
  4. A

Mulla on semmonen käsitys että labran testit ovat tarkempia (verrattuna mihin tietysti, onhan noita kauppa/apteekkitestejä hirveesti maan ja taivaan välillä!) näin mulle on ainakin asia sanottu :) Auttasko semmoseen jatkuvaan testailuun semmonen ajatus että JOS siellä masussa joku on niin hän...
  5. A

Niin, tapoja ja syitä on monia, ja jokainen tehköön kuten itseltä parhaaksi tuntuu :) Mä omalla kohdallani tiedän kuinka stressi vaikuttaa kehon toimintaan (joillekin, ei kaikille, jatkuva tikuttelu voi hyvinkin olla stressin oire?) koska oon koko ikäni kärsinyt stressimahasta, vatsa on heti...
  6. A

Mä luulen et sen laboratorio pissatestin sais ihan jos pyytäs neuvolaan/terkkariin soitettaes. Mulle se lähete tehtiin ihan pyytämättä, on varmaan ihan asuinkunnasta kiinni tämä asia... Ja jos vielä toivottavasti jonain päivänä plussaan niin aijon tämän pyytää jos eivät tarjoo.
  7. A

Poika- ja tyttövauvojen teko-ohjeita =)

mä oon miettiny et onkohan miesten kivesten "säilytysoloissa" mitään tekemistä tän asian suhteen? :D eläinkuntaan kun katsoo niin onhan noita matelijoita ainakin joiden sukupuoli määräytyy lämpötilojen mukaan. :D
  8. A

muilla kokemuksia?

testaamallahan tai lekurilla käymällä asia selviää. Ei kannata kattella sitä raskaustestiä pakkauksessa mainitun ajan jälkeen. =)
  9. A

ok, kukin tavallaan =) Mun tuttava tikutteli ihan hurjasti ja itse vaan huulipyöreenä touhua katselin, varmaan se toivo, into ja varmistelu ovat ne syyt. Itse en myös niitä ovulaatiotikkuja ymmärrä (mulle tulee niistä vaan semmonen kaiku et seksiä harrastetaan sitten vaan 2 päivänä kuukaudessa...
  10. A

Miksi monet tuntuvat tekevän yhden plussan jälkeen vielä usean uuden testin? Varmistelua? Ja ainakin täällä päin kun pos. testin jälkeen ottaa yhteyttä terveydenhoitoon pyydetään automaattisesti pissanäyte ja siitä varmistetaan raskaus???? (näin ainakin minun kohdallani vuosi sitten... ja itse...

Yhteistyössä