Hakutulokset

  1. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Kiitokset Aamukasteelle kerhon perustamisesta! Laitoin itsekin liittymispyyntöä tulemaan, josko sitä kerkeis välillä käydä kirjottelemassa :) Miten tuntuukin, että päivät vaan hujahtaa jonnekin. Kyllä sitä on tietty tekemistä kahdessa pojassa, vaikka tuo penempi vaan syö ja välillä nukkuu...
  2. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Mäkin voisin oman synnytyskertomuksen laittaa jakoon. Vaikka tuntuu, ettei siinä paljon kerrottavaa olekaan :) Laskettu aika oli 1.6. ja oltiin edellisenä iltana heilutettu peittoja ihan tositarkoituksella. Lauantaiaamusta alkokin tulla menkkajomotuksia ja kipeitä supistuksia...
  3. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Tänään aamupäivästä puoli yhentoista aikaan syntyi meille pojanpallero :) Mitat 3,5 kg ja 50 cm, eli painavampi oli kun esikoinen syntyessään. Synnytys oli kauheen nopee, vaikka lähettiin sairaalaan ku supisti 5 min välein noin 1 min kestolla. Silti ei taas kauaa keritty olee, ku vaavi oli...
  4. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Kyllä on tullut paljon vauvauutisia, vaikka ei virallisesti olla vielä edes kesäkuun puolella! Mahtavaa mahtavaa! Ja hirmuisesti onnea kaikille tasapuolisesti (kun en tässä kaikkia muista mainita kuitenkaan). Häpimamalle hirmuisesti voimia pikkuisten takkuiseen alkuun! Suuri kiitos täältä...
  5. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Hui, kun monella on jännää paikkaa jo! Varsinkin Nellillä alkoikin tapahtumaan ihan tosissaan :) Tietty niillä myös ihan superjännää, joilla on sovittu sektioaika! En tajua, miten te kestätte sen jännityksen?! Mua jännittää oma synnytys ihan sikana jo, vaikka en tiedä yhtään milloin se koittaa...
  6. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Oi, onnea paljon Tiuhtille!! Onneksi kaikki tosiaan meni noin hyvin, vaikka aika aikaisin tuli poika maailmaan. Noihin kokoarvioihin en itsekään osaa oikein luottaa. Sellaista ähräämistä se mittaaminen oli kyllä :) Itse en voinut olla ollenkaan selällään ja kekotin ihme kylkimyyryasennossa...
  7. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Pikasesti täältä omat navat. Sunnuntaiaamu alko silleen, et oisin voinu lähtee vaik synnyttää. Tuntemukset on just niinku Nelli tossa kuvaili. Olin kiree ku viulun kieli, hermot ihan pinnassa. Sit tuli huono olo ja teki mieli vaan levätä. No sehän ei tässä taloudessa onnistu mitenkää, ni ei...
  8. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Kristikselle huimasti onnea! Eka vauva ketjussa, hui! Ja MiiJanelle hurjasti jaksamista miehen tukemiseen. Kyllä te yhdessä selviätte vaikeat ajat läpi. Vuorotellen heikoissa hetkissä toisianne tukien. Omaa napaa sen verran, että kotona oon puuhaillu sen mitä tarvis, eli ikkunat pessy ja...
  9. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Tällee pikasesti kännykällä kommentoin. Mulla esikoisen synnytys kesti sen reilu 6h, epparia ei leikattu, eikä repeämiä tullu, kun muutama ulkoinen häpyhuuliin. 2-3 tikkiä puolelleen laittoivat. Ja tikkaaminen sattu niin pirusti! Synnytys meni pelkällä ilokaasulla, ponnistusvaihe siis täysin...
  10. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Hoihoi vaan kaikille! Kyllä korpeaa, ja pahasti. Mulla oli niin hyvä energinen vaihe päällä, ni eiköhän tuo esikoinen saanu jonkun helvatan taudin, ihan kauheen raju yskä ja korkee kuume. Sitä sitten velttona kiikuteltiin viikonnloppuna päivystykseen kun ei mikään lääke alentanut kuumetta...
  11. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Mielenkiintoista kielikeskustelua on täällä käyty. Itsellä työpaikassa ennen tiiminvaihtoa työkieli oli englanti. Muutenkin töissä taitaa ainakin puolet olla muualta, kuin suomesta kotoisin. Monia toimivia kaksi-/useakielisiä perheitä tavanneena, en myöskään usko pätkääkään, että lapsi jotenkin...
  12. H

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    Huomenet myös täältä! Viimeisiä työpäiviä viedään, virallisesti äippäloma alkoi eilen. Ja taas kerran ihan kauheasti olen kasannut kaikkea tekemistä, saa nähdä kerkeääkö kaikki tehdä. Viimeksi jäi pari ikkunaa pesemättä :) Olo on kyllä ihanan hyvä. Fyysinen jaksaminen ja mielen...
  13. H

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    Lapsiluvusta: Meille olisi näillä näkymillä tämä toinen myös viimeinen. Mitään ihan lopullista ei olla päätetty, eli sterilisaatiota ei tehdä kummallekaan. Mutta henkisesti valmistaudutaan siihen, että perhe on nyt tässä. Ikä voisi kuitenkin sallia iltatähden, jos vielä myöhemmin jaksaa. Mikään...
  14. H

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    Kärhö: Ainakin sen perusteella mitä itse kaipasin sairaalassa, niin shamppoota yms. hygieniatarviketta, hiusharja, meikkipussi (siis lähinnä naama- ja huulirasvat, ei niinkään meikit), liivinsuojia ja imetysliivit (kunhan maito nousee), terveyssiteitä (paksuja). Viihdykettä tietty omien...
  15. H

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    Täällä myös yksi viimetippalainen. Sentäs vauvalle vaatteet oon saanu pestyä ja kasattua yhteen pussiin, mutta siellä ne vaatehuoneessa on kun eivät hyllyyn mahdu. Vissiin sinne Ikeaan pitäis vielä ennen räjähdystä raahautua, joku lipasto hakemaan. Mä vaan niin vihaan sitä paikkaa, että ei...
  16. H

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    Hehhe, mullakin loppu juuri tänään usko ja soitin Kelaan, että mikä maksaa äitiysrahapäätöksessä. Kun ei tässä ole enää kauaa töitä edes jäljellä. Ja sehän se oli, että työnantajan lappuja odotetaan... :) Muuten olo alkaa olla suht kypsä. Töitäkään ei enää jaksais yhtään. Ei motivoi, kun...
  17. H

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    Pikaisesti pitää kommentoida tuohon liikkeiden tuntumiseen ja näkymiseen, että itsellä on nyt kummassakin raskaudessa liikkeet tuntuneet ja näkyneet todella terävinä ja selkeinä mahan läpi. Ihan Alien-meininkiä, melkeen voi varpaat laskea. :) Veikkaan, että johtuu itsellä eniten istukan...
  18. H

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    Tosi erilaisia käytäntöjä näyttää olevan synnytystenkin suhteen. Mulle laitettii PHKS:ssä 2011 oksitosiinitippaa kanyylin kautta heti kun vauva oli ulkona jälkeisten synnyttämistä varten. Ei siis piikkinä kyynertaipeeseen tms... Vai laittokohan ne sen takia kanyyliin, kun se oli jo kädessä...
  19. H

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *maaliskuussa*

    Heips vaan kaikille! Ei oo tullukaan pitkään aikaan kirjoteltua, kun tuntuu, ettei mitään kuulumisia oikeen ole ollut. Kaikki mennyt samaa rataa ja vaivoistakaan ei oo paljoo tarvinu kärsiä. Rinnoista: täällä myös yksi AA-kuppilainen. Tai siis A oli ennen ekaa imetystä, mutta siinä lähti...
  20. H

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *maaliskuussa*

    Kultatiuku kiva kuulla, että edes jollekin muulle on määrätty noita samoja. Mutta todella kipeä kohtaus saisi tulla, että uskaltaisin ottaa täsmälääkkeen. Yritetään nyt sitkuilla loppuun asti, ei tässä niin paljoa edes ole jäljellä. Mitat mulla oli maha 88 cm navan kohalta (siinä ympärys...

Yhteistyössä