Hakutulokset

  1. S

    Ajatuksia lapsettomuudesta, minun tarinani

    Vuosia sitten pyörin täällä aika paljon. Elämäni pyöri tosi pitkälti tämän aiheen ympärillä. Tipuin siihen pieneen marginaaliiin, jonka olemassaolosta tiedetään, mutta johon kukaan ei usko päätyvänsä: On kulunut jo 11 vuotta, enkä ole vieläkään saanut lasta. Voin kuitenkin nyt hyvin ja kirjoitin...
  2. S

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Tillu79, laitoin sulle yksityisviestiä. Anteeksi maltamattomuuteni! :ashamed: Onnea roppakaupalla sinulle ja tulevalle perheellesi! T. Sivusta-seuraaja-Saigon
  3. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Rödluvan, mainitsit tuon adoption. Meillä ikä ja naimisissa olo täyttyy, mutta muutama muu iso asia ei. Urani laatu ei täytä kriteerejä, olen yrittäjä ja tulot vaihtelee... emmekä asu Suomessa. Asia on niin, että adoptiota ei sitäkään kaikki halukkaat saa, mikä on kyllä kovin surullista. Pidän...
  4. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Hei Solakka silakka (onpa muuten hassu nimimerkki!:D), mukava kuulla, että ketju on ollut voimaannuttava. Niin minustakin. Sanoit tärkeän asian: eläimiin voi tosiaankin purkaa hoivaviettiä (ja toki siihen ikiomaan "gorillaan" myös). Itse haaveilen välillä monistakin eri eläimistä, mutten...
  5. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Moi Scarleth! Kuten huomaat tämä pino on aika hiljainen. Olenkin aina positiivisesti yllättynyt, kun aina joku silti vielä on kirjoittanut. Suljettu ryhmä olisi muuten hyvä, mutta omalta osaltani tämä riittää, koska en halua keskittyä asiaan niin paljoa, että kirjoittelisin enemmän... Aina kun...
  6. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Vihreäomena, kiitos kommentistasi. Olet oikeassa, ettei kaikilla ole mahdollisuuksia edes haaveilla mistään ihmeestä. Koitinkin oikeastaan kai sanoa, että turha haaveilu voi joskus olla raastavaa ja jopa tuhoavaa. Ei se toivo, joka aina romahtaa, tuo itselleni ainakaan jaksamista tai "edes...
  7. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Heippa pitkästä aikaa! Mitäs meille urheille lapsettomille/lapsettomuudesta kärsiville kuuluu? Itselleni kuuluu sellaista, että onnistuin raskautumaan kortisonin avulla (auttaa kiinnittymisongelmaan kun itsellä ni vasta-aineet todettu), mutta 4+3 (eli tänään) alkoi vuoto niin reiluna, että ohi...
  8. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Moi kaikille pitkästä aikaa! Tervetuloa Kerttu-Kaarina ja Sati ja muut jos en jotakuta huomannut. Meikäläisellä pyyhkii edelleen lapsettomuudesta huolimatta hyvin! Huomasin aikaisemmin, että kun aloin pyöriä tässä keskustelussa, keskityin taas vaihteeksi liikaa koko lapsettomuusasiaan, vaikka...
  9. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Juuri näin se menee Polkka, mullakin menee parhaiten, kun ei tarvitse elätellä turhia toiveita, se on kuin kantais harteillaan jotains suurta taakkaa... Ja varmasti tollaiset tuhoon tuomitut kierrokset ne vasta turhauduttavimpia onkin. :hug: ON: Mä toivoisin, ettei noita mun kemiallisia tulis...
  10. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Hyvät ihmiset, mitä kuuluu? :) Meikäläinen on tämän ketjun otsikon mukaisesti selvinnyt lapsettomuudesta, ainakin toistaiseksi ilman sitä lasta. Suhteellisen harvoin käy asia edes mielessä, kun on muuta mieluisaa ajateltavaa. Operaationi peruttiin, mikä on aivan mahtavaa. Ei tarvitse...
  11. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Macy, hyvältä kuulostaa mielestäni! Minua ainakin kiinnostaa kuulumisesi, kerrohan ihmeessä miten asiat etenee! Nyt tulin vain ilmoittamaan, että tulen olemaan tavoittamattomissa jonkin aikaa. Tai siis nettiin pääsen, mutten usko ehtiväni reissussa. <3:lla Saigon
  12. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Hello! Kiva kuulla Nippe, että on positiivisiakin asioita tulossa. Täällä on aika hiljaista ja hyvä niin, siis että ihmiset keskittyy muuhun kuin lapsettomuuteen. :) Siihen keskittyminen kun on maailman turhinta! Itsellä pyörii mielessä tuleva leikkaus ja sen esikäynti. Olis kiva skipata...
  13. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    :flower:Hello Macy! Voi että jos minäkin samanlaisen lääkärin tapaisin, joka ymmärtäis myöhäisten ovisten ongelmallisuuden päälle. Monihan ajattelee, että jos ovis tapahtuu, ei ongelmaa ole, mutta ei se aina ole niin... Yllättävän monella lapsettomuudesta kärsivällä on pitkähköt kierrot, vaikka...
  14. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Kiitos macy gray!!! Annoit uutta ajateltavaa.Mullakin on pitkähköt kierrot, ovikset kp 18-22. Naurettavaa tästä tekee sen, että nyt kierronkartoituskierrossa mun kierto olikin tasan sen 28, viimeks tällainen kierto oli vuosi tasan sitten ja sitä ennen ei vuosiin... Että tuskin nyt edes uskovat...
  15. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Heippa Nippe, kiva kuulla susta! Ymmärrän hyvin tuon tuloksettoman tikuttelun ahdistuksen, suosittelen ovistestien tilaamista halvalla netin kautta, esim. mammaksilta. Hinnat ei hirvitä, vaikka tikuttelis pitkään ja hartaasti. Varmaan sä luget saat, luulis että se on ehdottomuus varsinkin, kun...
  16. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Herätitte uteliaisuuteni ja saitte minutkin käymään kiukkuketjussa. Mä ymmärrän kiukkuketjun idean, se on oikein hyvä ketju, mutta itse en sinne halua kirjoittaa nyt, koska elämäni on kaikkea muuta kuin kiukkua täynnä. Onneksi tänne vähän positiivisempaan keskusteluun ei ole kuin ehkä yksi...
  17. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Hennu, mäkin erosin kirkosta samalla tapaa kuin sä. Jännää, että tuon ikäinen mies kyselee lapsi-asiaa, mutta minusta se on kovin sympaattista ja on hienoa, että päätit sanoa totuuden, etkä myhäillä vaan jotain, että ei me vielä... Avoimuus on paras lääke ongelmaan kuin ongelmaan! Mulle...
  18. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    P.S. Nippe, onko sulla kokemusta clomeista, onko siis niidenkin kanssa ovishäikkää? Yleensä Clomit tehoaa, joillekin liiankin hyvin, mutta itsellä ei kokemusta ja varmasti on paljon naisia, joilla edes clomeilla ei joka kiertoon saada ovista aikaiseksi. Mutta jos ovis menis pieleen ens...
  19. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Nippe:hug: Sanotaanko näin, että sua kyllä viilattiin linssiin ja pahasti. Sulla on täysi oikeus ja syy surra ja sitä kautta taas kilpesi vahvistuu kun jatkat uusiin koitoksiin. On se nega kuitenkin NIIN paljon helpompi kestää sellaisenaan, kuin plussan kautta!!!!! Toivottavasti tästä ei...
  20. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Nippe:hug: voi voi kun olen pahoillani tuosta... sun odotus pitäis kyllä ehdottomasti jo palkita, vaan eipä tämä elämä niin reilu ole. Miten tilanne nyt, kävitkö uudessa testissä? Peukkuja pidän vielä!!!? Tervehdys kaikille taas! Olen seikkaillut maailmalla, enkä ole ehtinyt tänne. Tunne...

Yhteistyössä