Hakutulokset

  1. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    hellou uudet ja "vanhemmat" palstalaiset, mä oon vähän ollu taka alalla, kun oon viikon täällä masistellu menkoista, mutta nyt on taas nainen keränny itsensä kasaan ja laittaa uutta kiertoa käyntiin... ovistestejä kokeilen tässä kierrossa josko niistä ois apua :) anteeksi etten jaksa lukea...
  2. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    täällä kp 1
  3. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Täällä on testattu täydellinen nega... Menkkoja odotellessa sitte :ashamed: mun ikä on muuten väärin listassa olen 23 ;)
  4. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    inieh onnea koulupaikasta!:hug: lilly kiitos paljon tsempeistä :) sati eipä tänne mitään uutta. Huomena testaan varmaa jos kerkeen on meinaan työ päivä... ovis plussia sinne :) tada Älä vielä toivoas menä kulti!!! :heart: Tosiaan huomena testailen jos vaan kerkeen meinaan on töitä...
  5. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    sori noista kirjotus virheistä!!! :x
  6. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    sati siellähän minä olen ja kohta upeasti tipahdan :) luulen edellen et kierto vaan venyy mun kiusalla ja sitten alkaapi menkat... no hiukan ehkä elttelen toiveita :D syysmyrsky ihana pikkunen :heart: Dana toi sun kierto on kyllä toooosi hurja :( no onneksi sait kuitenki ajan varattua ja...
  7. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    tada Uskon tosi vahvasti, että välit meni tosiaan ihan lopullisesti! Itse oon ensinäki niin loukkantunu oman isän käytöksestä ja on tosi vaikeaa antaa anteeksi ja, vaikka anteeksi nyt heti voisinki antaa, niin silti en halua itsekkään olla enää väleissä... Nyt onneksi selvis, että saan olla...
  8. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Sati juu täällä ei mitään tuntemuksia minnekkää suuntaa, rinnat ihan ihan aavistuksen kipeät, ei siis oloa ees että menkat alkais??? Nyt vasta huosin että mennä jo kp25 :O eli huomena taidan käydä testikaupassa ;) tsemppiä sulle siementämiseen :) on.täällä tosi rankka viikonloppu takana :(...
  9. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    tiuhti täältäkin käytiin kurkkaamassa sun kuulumisia :heart: pansku Mäki aina sulatan sydämeni noilla miesten ihanilla kommenteilla :) Toivotaan, että teroluteista on apua! ;) Täällä rupee tulee taas jännät päivät pikku hiljaa, tosin ihan oon 100 varma ettei tässä kuussa edes onnistu...
  10. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Mitenkäs täällä on näin hiljasta? Missä kaikki on???
  11. -jannica-

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    täällä kadena kurkimassa, niin ihania massuja :heart: onnea vaan kaikille pikkuisista ja tsemppiä loppu metreille :)
  12. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    sati Niin ihania noi tollaset rakkaus tarinat :) Mä oon kans sellanen lässytäjä romantikko :D pahoittelut tädistä :hug:
  13. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    sati ihanan kuulonen arki sulla sun miehellä, pistää ihan kateelliseks :heart: ootteko kuinka kauan ollut yhdessä? Lilly voimia sinne! :( tada Voi sinuu... Mä tiedän tunteen noista päivistä, jospa tää enteilis jotaki yli ihanaa päivää, muista että ilman vastoinkäymisiä ei osaa iloita...
  14. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    tiuhti kuinkas sulla on raskaus sujunut? laitathan meille kuvia sitten pikkuisesta jos mahollista??? Ois kiva kuulla aina miten sulla menee ja kuinka pikkunen masussa kasvelee? :) on. täällä on tänään pongattu sitä kananmuna limaa, voisko mulla tulla ovis sitte näin myöhää?? tänään päätty se...
  15. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Myy rakas älä jätä meitä nyt ihan kokonaa ainakaan, sä olet niin ihanan olonen ihminen mitä tässä nyt vähän on oppinut "tuntemaan", ymmärrän kyllä, että kaipaat etäisyyttä ja on vaikeaa, mutta mutta.... :( Älä mene pois, älä mene pois, kuule vielä tää: Vaikka mikä ois, vaikka mikä ois...
  16. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    pakko vielä laittaa tällanen tänne, kun kattelin ihania runon pätkiä <3 Kaikki menneet murheelliset päivät, itkut, jotka itkemättä jäivät, suru, jota lievitä ei kukaan, kipu, joka aina tulee mukaan. Tuska, joka yhä tulee kohti, murhe, joka epätoivoon johti, kyynel yksikään ei turhaan...
  17. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    tada niin iso rutistus sinne kun pystyy vaan täältä käsin antamaan :hug: Mulla tuli niin paha mieli sun puolesta! Toivottavasti asia etenee mahollisimman äkkiä niin ku myy sano ettei tarvi olla yksin kaikkien ajatusten kanssa ja mietiskellä, vaan tulis selkeys pian! Olen mun ajatuksissa...
  18. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    emby Nyt vasta huomasin sun kirjotuksen :ashamed: En tiennytkään sun menetyksestä, paljon jaksuja sinulle ja voimia, toivottavasti teille pian se taivaan suurin lahja annetaan! :heart: Löysin tälläsen ihana runon pätkän meille kaikille... Missä sinä olet? Meillä on sinua ikävä. Eikö...
  19. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    myy mä oon kyllä täysin siinä uskossa, että nyt sulle pärähtää plussa ruutuun ja jos niin ei ole täälä me olemme sinua varten ja tuetaan sua parhaan mukaan, joten kaikessa rauhassa ota, vaikka muutamatki raivarit :)(älä kuitenkaa sekoo sielä;) ) joo kyllä ainakin tuntu ymmärtävän, saa nyt sit...
  20. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    pansku ja tada tuli nyt sitte puhuttua itkun kera miehen kanssa, oon vissii vähän yli väsyny ku piti ihan vollottamaan käydä :'( sanoin miehelle, että musta on epäreilua, että mä käyn töissä (teen 12-15 tunnin päiviä, noin 4-3 kertaa viikossa) ja kun tulen töistä kotiin niin sänky on petaamatta...

Yhteistyössä