Hakutulokset

  1. T

    Millasia tatuointeja teillä on ja paljon maksoi?

    Onko noi tatuoinnit tosiaankin ton hintaisia, oon aina aatellut, ett ovat kalliimpia?!?
  2. T

    ahdistaa

    Kuullostaa tutulta.. Meillä nuo tunteet vain kohdistuu äitiin. En oikein osaa neuvoa mitenkään kun en itsekkään oikein tunne oloani hyväksi. Voin vain toivottaa jaksamista :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
  3. T

    kierukan hinta? ja muutaki kierukasta

    Kierukassa hormooni vapautuu paikallisesti eli ei mene verenkiertoon.Näin sivuvaikutuksia (samoja kuin pillereissä)ei tule. Itse en voi syödä pillereitä niiden hormoonin takia mutta kierukka käy juuri sen takia että hormooni määrä on niin vähäinen ja vain paikallinen. Kela korvausta ehkäisyyn...
  4. T

    g: Oletko pettänyt miestäsi?

    En Toivon ettei mieskään :whistle: Hiukka mustis olen vaan luottamus kuitenkin suht hyvä :D
  5. T

    milloin synnytys käynnistyy...

    Hih... Tulimpas hyvälle tuulelle!! Muistui mieleeni reilu 3 kk takaiset mielialat ja kova odotus!!! Voimia ja onnea!!!! Kohta jo näet pikkuisen!! :flower:
  6. T

    Täällä vm.79, oisko muitakin....

    :wave:
  7. T

    Maalisvauvat 05

    Ensiksi ONNEA kaikille!!!!! Me saavuttiin eilen kotiin ja tuotii mukana 50 cm / 35 cm ja 3820 g tyttö energiaa. Syntyi 11.3 kahden vuorokauden pusertamisen jälkeen sektiolla... :heart: :D :heart: :D :heart:
  8. T

    IHANAA!!

    JAAAA........ No tääl sit viel ollaan.... Noitten jälkeen ei olekkaan ollu oikeestaan mitään oireita...? Pieni sit vissiin päätti et nyt on liian kovat pakkaset :D :heart:
  9. T

    IHANAA!!

    Täällä vielä!!!! Suppareita tuli lauantaina 2,5 h 10 min välein ja sit ne vaan katos!!!!
  10. T

    IHANAA!!

    Supstuksia!!! :laugh: :laugh:
  11. T

    mitä mieltä ootte

    Toivottavasti ootte saanu puhuttua asiasta... On todella tärkeää että saat olla kotona niin kuin "kotonas".. Stressi ei ole hyväksi.. Toivottavasti miehesi ymmärtää sinua ja puuttuu asiaan :hug:
  12. T

    Oletko koskaan ollut ihastunut liittosi aikana?

    Varmasti moni on joskus ihastunut/rakastunut suhteen aikana. Siinä se suhteen kestävyys ja uskollisuus koetellaankin :) Ja kun sen yli pääsee ilman pettämistä niin hyvä!! Suhde kunnossa! Itselläni ei ole vielä vastaavaa sattunut ja toivottavasti ei miehellänikään :x Tunteet vahvoja :D...
  13. T

    mutta mitäpäs mieltä ootte tästä

    EI OLE TODELLISTA!!! Ukko takas äidin helmoihin jos ei tuon vertaa ymmärrä!! :headwall: Tsemppiä sulle ja vauvalle!
  14. T

    G: Miten lemmikkinne otetaan huomioon päivittäin?

    Meillä jutellaan paljon ja leikitään. Rapsutellaa ja kupsutellaan. Yöt kisu misu nukkuu kainalossa :) Huomiota saa kyllä paljon.. Miehen mielestä vähän ehkä liikaa.. :D
  15. T

    Kissan kuolema!

    Meillä kanssa paha mieli ja outo tyhjyys kun kisu pieni jouduttin lopettamaan :'( kerkesi olla 19v. Siinä ajassa kun kiintyi aikas paljon!!
  16. T

    hyviä tatska liikkeitä..

    mun ukko tekee jonkin verran tatskoja B)

Yhteistyössä