Hakutulokset

  1. J

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Heips! Onnea vauvautuneille!! Itsekin kotiuduimme juuri synnäriltä. Jouluaattoaamuna alko tulla suppareita ja jatkuivat sitten lievinä siihen asti kun piti lähteä pukkia katsomaan anopille. Olikin sitten ihan kiva istua naama peruslukemilla kun sattui tulemaan supistus. No siitä selvittiin...
  2. J

    Tammikuun Vauvat 2012 lokakuussa

    Mun mielestä tuo Jjuulin masu on taas tosi pieni =) itsellä jo ihan sairas pallo!! =D samankokoinen on nyt kun mitä esikoisesta laitokselle mennessä. Mut oikeastaan mä tulin vaan poksumaan koska on lähdettävä ihan just töihin. Mulla on itseasiassa enää tää vko töitä kun ens vko on syysloma...
  3. J

    Tammikuun Vauvat 2012 lokakuussa

    Ainiin: Bassets ja Tatomira: Mä olin ekan kanssa sairaalassa to-ke, eli viikon!! Tosin sain olla 2 hengen huoneessa ja eka huonekaveri oli kyllä maailman paras huonekaveri. Pari yötä sain olla yksin. Vikaksi yöksi laittoivat mun kanssa erittäin ärsyyntyneen muikin joka nurisi joka asiasta ja...
  4. J

    Tammikuun Vauvat 2012 lokakuussa

    Heippa taas piiitkästä aikaa! Viimeks kun kirjoitin niin oltiin just ostettu talo ja nyt on sitten sitä rempattu. Tai siis mä en ole kun oon joko lapsen kanssa kotona tai sitten oon töissä tai jossain kaupassa pähkäilemässä tapettia, maalia ym... SIIS ETTÄ VOI OLLA VAIKEETA SISUSTAA!! Nyt...
  5. J

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 syyskuussa ~*~

    HUh, enpä sitten aiemmin ehtinyt, mut tulin käymään pikaisesti kun kerta lupasin... nyt sain vasta työhommat "valmiiksi". No en niitä nyt sentäs koko päivää tehny. Ei kauheesti onnistu ton esikoisen kanssa tehdä mitn kovin ajatuksella =) Onnea Hemuliinalle ja muillekin Hyvistä...
  6. J

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 syyskuussa ~*~

    Huomenta! Onpas kylmä, 10 astetta vaan ulkona!! Hrrrrr.... Yritän tässä vältellä töiden pariin siirtymistä.. pitäisi huomiselle jotain saada aikaseks, mutta pää lyö taas tyhjää. Tietty kun alkais nyt heti aamusta niin sais tehtyä jotain muutakin tänään. Jes! Meillä on tulossa helpotusta...
  7. J

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Helou! Meillä on esikolta odottamassa 62senttinen toppapuku. Esikoinen oli syntyessään vaan 45cm, mutta aika nopeasti alettiin käyttämään tuota isompaa pukua, kun kasvoi niin vauhdissa. Aluksi hukkui siihen 50-senttiseenkin.. =) mut 8cm ekan kuukauden aikana kasvoi niin sekin jäi aika nopeesti...
  8. J

    Onko täällä spekuloitu jo prinsessa Viktorian raskautta?

    takuulla on jo 12 vkoa täynnä.
  9. J

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Hei! Saisinko minäkin liittyä mukaan kirjoittelemaan. Olen seuraillut ketjua "salaa" jo alusta asti, mutten ole uskaltanut kirjoittaa kun edellisissä raskauksissa on ollut ongelmia. Yksi lapsi meillä jo on ja nyt toinen tulossa. Alunperin LA merkittiin 1.1.2012, kun ultratulos niin näytti...

Yhteistyössä