Hakutulokset

  1. M

    Minkä verran teidän 1,5-vuotiaat juttelevat?

    .. ai nii ja lamppu : amppu , kissa : kss .. mut ei osaa viel oikein lausua kuin äiti ja eikä ;D
  2. M

    Minkä verran teidän 1,5-vuotiaat juttelevat?

    vau joku osaa jo 70 sanaa ja lauseita. huhuh, onpas tosi fiksu! :) meidän 1,5v tyttö osaa sanoa: äiti, ishi ( isi) hei hei , ei eikä .. ei muuta osaa viel, mut ei täs mikää kiire. omaa kieltä puhuu kyl tosi hyvin ja osaa monia lauseita omalla kielelllä;) ;D
  3. M

    1v3kk nukahtaa edelleen syliin!

    meil tyttö nukahtaa viel maitopullolle ,ikää 1,5 v.. mut en koe sitä ongelmaksi, se on helppoa ja tyttö nukkuu koko yön masu täynnä ja tyytyväisenä äitin ja isin kainalossa. tarkotus ois siirtää omaan sänkyyn ja omaan huoneeseen viim. 2 v, mut nyt menee hyvin näin, kaikki saa nukkuua koko yön...
  4. M

    Kyllä se syö, kun nälkä on

    meillä 1,5 v tyttö, ja on kyl tosi huono syömään.. en tiiä mitä tekisin.. joskus pari kertaa on pitäny lusikka työntää suuhun pakolla koska yleensä ekan lusikan jälk tyttö tajuaa et täähän on iha hyvää ja syö sit vähä.. tuntuu pahalta pakottaa mut eihän hän voi syömättä olla.. :/ oon...
  5. M

    Äidit 20-23, monennellako yk:lla tärppäs ?

    Olin 19-v ja ekalla yrityskerralla tärppäsi. Nyt ihana 1,5v tyttö
  6. M

    todella huoli auttakaa

    Hei! Meillä 1,5 v tyttö, ja samaa ollut. Hänellä usein vatsa ripulilla ja pari kertaa ollut sellasiat vaaleankelt ja haisee oksennuksen ja kakan sekoitukselta. Se tarkoittaa et on joku vatsatauti virus.. Siihen auttaa et yrität syöttää kiinteää ja lisäks antaa vaik banaania joka rauhoittaaa...
  7. M

    Maailman rumin ihminen lapsen saatuani

    laitoit et kaksikymppisten pitäs miettii ennen ku tekee lapsen et se pilaa elämän.. mun kokemus, tulin raskaaksi 19v ja synnytin juuri enenn ku täytin 20, lihoin raskausaikana 25kiloa, ja ne lähti 6kk synnytyksen jälkeen itsestään, en siis "laihduttanut" tai muutenkaan yrittänyt päästä...

Yhteistyössä