Äidit 20-23, monennellako yk:lla tärppäs ?

meillä ylläripylläri plussat! Yhden kerran jäi kortsu käyttämättä ja siitä se tärppäs heti. Tänään tein testin ja huomenna neuvolaan menossa hakemaan varmistusta. Laskurin mukaan rv 4+2 eli ihan alussa vielä tämä :) Ikää minulla ja miehellä molemmilla 21! :)
 
Mut yllätti kanssa se et meillä meni tosi kauan ennen ku onnistui, ekaan meni 1,5v joka oli sitten kohdunulkoinen raskaus ja siitä meni taas vuosi kun raskauduin uudelleen eli tämänhetkinen raskaus <3 ikää mulla on 22v tai syksyllä täytän 23
 
olin 20vuotias. yritystä ei ollut, kondomia käytettiin virallisen epävirallisesti ja viime vuonna maaliskuussa näytti tikku plussaa, laskettu aika oli marraskuussa. poika on nyt 8kk, kauhea kuume olisi taas, tuntuu hölmöltä sanoa "vauvakuume" kun on laps nyt vieläkin vauva vaikka isoksi pojaksi välillä haukutaankin ;) yritin kanssa sisaria tulla etsimään täältä kuumeiluun mutta mikään keskustelun avauksista ei ollut tuore niin en viitsinyt kommentoida.
 
Me jätettiin häiden jälkeen (helmikuussa 2010) se satunnainenkin kumin käyttö pois ja päätettiin että saa tulla jos on tullakseen. Ja oisko syys-lokakuussa alettu tekemällä tekemään ja joulukuun alussa plussattiin. :)
Ikää mulla on nyt 22 ja rv.38. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Anni Kolehmainen

Yhteistyössä