Meillä päätettiin että hääyönä jätetään kondomit pois, ja nyt on LA aika lailla 10kk häitten jälkeen, aika yllätyksenä tuli, ei oltu ajateltu että niin nopeasti tärppäisi
kylläpä on sikiävää porukkaa täällä meillä meni yk 7 ennenku tärppäs ja kuvittelin että tärppää suunnilleen heti.. noh eipäs se nyt kauaa kestäny siltikkään =)
meillä esikoisen kohdalla tärppäsi 4. kierrolla ja toinen 7. kierrolla. Pillerit on aikaisemmin ollut käytössä, nyt kuopuksen syntymän jälkeen kierrukka. ikää nyt 23v ja esikoinen 3v ja kuopus 3kk
Oon 21v. Eka tärppäs heti ekalla, mutta meni kesken ennen viikkoa 6. Sitten oli yks normi kierto välissä ja seuraavasta tärppäs taas. Nyt on 5+4, vähän pitää yrittää olla varautuneesti onnellinen kun viimes oli niin karvas pettymys kun meni kesken.
Minulla kaksi poikaa ja yksi km. Kaikki ovat tulleet ensimmäisellä yk:lla
Nyt keskenmenosta viikko ja uutta aletaan yrittämään jos taas tärppäis ekalla ja pysyis mukana.
Esikoista yritettiin 13kk, olin 19v ja tätä tokaa yritettiin 12kk... kumpaakin siis 12 kiertoo esikoisen kans vaan yks venahti.. mut juu. Ei tuu kaikille ihan helpolla raskaus...
Pillerit oli käytössä melkein kolme vuotta, viime huhtikuussa jätin pois ja äitenpäivänä tuli plussa. Eli ekalla yrittämällä tärppäs =) ja tämä tärppi tuhisee nyt 2kk vanhana sängyssään =)