Hakutulokset

  1. W

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Mulle sanottiin neuvolassa eilen, että ne veriseulat voi ottaa aikaisintaan rv9+0 että ei aikaisemmin. Ja että ne veriseulan vastaukset on sitten valmiina ennen np- ultraa. Se kun katto ja varmisti sen vielä jostain lapuista...
  2. W

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Jospa sitä tännekin pitkästä aikaa kirjoittelisi. Aluksi pahoittelut kaikille ketjusta poistuneille :'( Omaa napaa sitten röyhkeästi :p Tänään käytiin ekaa kertaa neuvolassa ja samalla kertaa tuli annettua sitten verinäytteet sikiöseulontaa varten. Mies meinasi pyörtyä kesken kaiken kun...
  3. W

    Maaliskuun muruset 2012

    Hui kun tänne on tullut paljon kirjoitusta viime kerran :O Onnea minunkin puolesta uusille plussanneille ja pahoittelut pudonneille :( Mulla ei oo minkäänlaisia raskausoireita : / jos en siis tietäis, että raskaana olen, niin en takuulla tietäis mistään, että paksuna ollaan :kieh: ärsyttää...
  4. W

    Maaliskuun muruset 2012

    Huomenta vaan kaikille :) itsekin pääsin vasta reilu puoli tuntia sängystä ylös, voisin nimittäin nukkua 24/7 :ashamed: Mulla ei vielä hirveästi ole mitkään ruoat/kahvi tms. saanut aikaan öklö oloa, voin siis syödä ihan mitä vain. Ainoastaan valkosipuli on semmoinen, että sen haistan todella...
  5. W

    Maaliskuun muruset 2012

    Heippa vaan kaikille tuleville äideille :wave: Täällä muutama päivä sitten tuli positiivinen testi tehtyä, onhan tuota yritystä ollutkin jo kolme vuotta : / Aikaisempia lapsia meillä ei ole. Eli nyt elellään ihmeellistä ja uutta aikaa. Laskettu aika on netin laskurin mukaan 4.3. joten...

Yhteistyössä