Hakutulokset

  1. E

    *Toukokuun Toivotut* TOUKOKUU, MEIDÄN KUU <3

    Äh kirjoitin jo piiiitkästi mut kaikki hävisi jonnekin :( Noh, uusiksi.. Eli täällä alkaa tapahtua! :) Eilen rentoutin itteni oikein kunnolla, makasin illalla peiton alla lämpimässä ja kävin mielessäni koko kropan läpi rentoutuen ja kuvittelin samalla mielessäni vauvan laskeutuvan joka...
  2. E

    *Toukokuun Toivotut* TOUKOKUU, MEIDÄN KUU <3

    Oli pakko vielä kirjautua kommentoimaan tiuhtille :D Tuli niin hyvä mieli sun puolesta, oikein huokuu positiivisuus ja onnellisuus sinun viestistä :) Mullekin tuli esikoisen synnyttyä ihan semmonen "vau" -fiilis, ihan kun joku uus maailma olis avautunut, se rakkauden määrä on jotain ihan...
  3. E

    *Toukokuun Toivotut* TOUKOKUU, MEIDÄN KUU <3

    Huomenta! Täällä sitä vielä vauvaa odotellaan, huomenna tuleekin 41viikkoa täyteen :) eli ens viikolla on viimeistään nyytti sylissä! Hurjaa :) Mitään fyysisiä ennakko-oireita ei ole, eikä sen nyt niin väliäkään kun ei joka tapauksessa ole kun muutama päivä jäljellä :) Mutta siis juu, aivan...
  4. E

    *Toukokuun Toivotut* TOUKOKUU, MEIDÄN KUU <3

    Iltaa vaan täältäkin suunnalta :wave: Vielä odotellaan pientä saapuvaksi, laskettu aika oli eilen tiistaina, ja veikkaan että meneekin vielä useampi päivä ennen kun alkaa tapahtua :) oloja ei ole oikeastaan mitään synnytykseen viittaavaa, paitsi nyt tänään on ihme menkka jomotuksia ollut tän...
  5. E

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Hellurei :wave: Kivan aurinkoinen keli ollut muutaman päivän, kesä sieltä pikkuhiljaa tulevi :) sairaalakassia en meinaa sen kummemmin pakata, oma laukku saa riittää ens alkuun, siellä äitiyskortti ja puhelin ja lompakko aina mukana. Asutaan tässä niin lähellä sairaalaa että mies saa...
  6. E

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Morjensta kaikille :wave: Ja tervetuloo tinppa :) Vauvakirja pitäisi munkin ostaa vielä, tuota Nalle Puh:in vauvakirjaa oon kaupassa kattellu, vaikuttais ihan passelilta :) Täällä olo on aika kurja.. :( supistaa tosi paljon, ihme menkkakipuja ja alaselän särkyä. Ja hengästyttää jo tosi...
  7. E

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    paino on nyt mulla lähteny nousuun, 5 kiloa oli tullut kun muutama päivä sitten uskalsin puntarille.. alussahan mulla vähän laski paino ja sitten nousi pari kiloa tosi maltillisesti, mutta noi viimeiset 3kiloa on tullu ihan parissa viikossa.. ahdistaa :ashamed: synnytystä en jännitä, menee...
  8. E

    Mitä mieltä tästä nimestä?

    Kaunis nimi :)
  9. E

    aiaiia,auttakaa nyt mua:( onko nää supistuksia vai mitä tää on:(

    Kehtaat vallan hyvin. Yksi puhelinsoitto se vaan on :)
  10. E

    aiaiia,auttakaa nyt mua:( onko nää supistuksia vai mitä tää on:(

    Soita vaan sinne synnärille, kyllä ne voi laittaa vaikka ambulanssin hakemaan jos katsovat tarpeelliseksi, älä hätäänny :)
  11. E

    aiaiia,auttakaa nyt mua:( onko nää supistuksia vai mitä tää on:(

    Mua oksetti tosi paljon kun supisteli.. kyllä se sitä taitaa olla nyt :)
  12. E

    Surettaa ja kaipaan tukea :'(

    Mua harmittaa kyllä sun puolesta tosi paljon :hug: Ei semmosta kohtelua pitäis kenenkään kyllä kokea, vaikka ei päivittäistä olisikaan. Jos sun ja teidän tilanne menee ihan mahdottomaksi, niin älä epäröi lähteä.. mä oon kans joutunu kattoo läheltä mitä vanhempien rajut riitelyt saa lapsessa...
  13. E

    saako äippäraha/vanhempainrahakauden aikana myös kotihoidontukea?

    Mulle tuli juurikin laput kelalta että tarkastavat olenko oikeutettu siihen hoitolisään, laskevat sen siitä mun vanhempainrahasta ja miehen palkasta.. sen voi muuten netissäkin laskea, että tulisko sitä hoitolisää, siellä on laskuri jossain.
  14. E

    Surettaa ja kaipaan tukea :'(

    :hug: Onneksi selvisit kaatumisesta säikähdyksellä eikä vauvalla hätää. Tosi inhottavaa kohtelua mieheltä! :( ei tuommoista pitäisi kenenkään kokea :( Itelle tuli vaan mieleen että nyt jonnekin kaverin luo, vanhempien luo, mutta jos sulla ei ole sitä mahdollisuutta, niin uskallatko puhua...
  15. E

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Tiuhti no jos sillein ajattelee että jos sulla on supisteluja ja paikat vähän jo alkaneet valmistautua, että jos vauva tuleekin aikaisin niin ihan hyväkin että on vähän isompi vauveli :) Ja voihan nuo painojutut heitelläkin vielä kun aikaa tässä on :) Mullekin arvioitiin ultralla viime...
  16. E

    Mitä kuuluu teille tänään??

    Oottelen miestä töistä ja sitten remppahommiin, likka päiväunilla :) Kipeenä on kyllä perseestä olla. Meilläkin oli joku ihme flunssa, eka muutama päivä vaan kurkku kipee, sitten nousi kuume pariksi päiväksi ja sitten puolitoista viikkoa nuhaa ja yskimistä ja niistämistä :snotty:
  17. E

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Tiuhti sullakin supistelee? Mulla oli kans tuossa muutaman viikon kipeitä supistuksia, mutta ei olleet tehneet paikoille mitään onneksi. Nyt ne on loppuneet ja näin jälkikäteen aattelen niiden johtuneen ihan stressistä, kun muutenkin oon semmonen mahalla jännittäjä :) Mutta nyt siis stressi...
  18. E

    Soitin siitä sat.sairaanhoitopiirin opparipaikasta

    Hieno homma, toivottavasti pääset :) Itekin oon tuota miettinyt, jos oppisopimukseen pääsisi. Siivoushommista tykkään ja sairaalassa työskentely olis varmasti mielenkiintoisempaa kun perus marketit ja toimistot.. Tosin nää suunnitelmat nyt jäissä parin vuoden ajaksi kun perheenlisäystä...
  19. E

    Kuinka usein te uudelleen synnyttäjät

    Meillä kaksi neuvolalääkäriä ilman ultraamisia ja np ultra ja rakenneultra lisäksi.
  20. E

    Joko teillä on lapsiluku täynnä?

    Meilläkin nyt yksi, toinen on tulossa, ja varmaan riittää ainakin tähän väliin nämä :) ehkä sitten muutaman vuoden päästä lisää jos siltä tuntuu.

Yhteistyössä