Hakutulokset

  1. Moksis

    Kyllä se vaan on kaunis

    Linkitä se Jussi Parviaisen blogiin! Siellä on jo valmiiks muitakin Metrin Halkoja!
  2. Moksis

    Kyllä se vaan on kaunis

    Tuksu on kaunein! :heart: Sellaista määrää kajalia ei VOI ostaa rahalla - sen kanssa pitää SYNTYÄ! Johanna on master. BB-Jani oppipoika.
  3. Moksis

    Kyllä se vaan on kaunis

    Ja siitä huolimatta avasit ketjun?
  4. Moksis

    Kyllä se vaan on kaunis

    Ei voi olla Tuksu jos on alle 30 cm pitkät ripset.
  5. Moksis

    Mikä vikana kun näytöllä hiiri pomppii minne sattuu ja klikkailee itekseen mitä sattuu?

    Teillä kummittelee. Kaada pyhää vettä näppikselle ni pitäis olla ookoo.
  6. Moksis

    Voinko ostaa lapselleni...

    Mulla oli haalari 12.vuotiaaksi saakka. Meillä ei ollut muita talvivaatteita. Olin luokkani ainoa, jolla oli haalari. Kyllä hävetti. Älä oikeasti osta. 10-vuotiaat osaa olla julmempia kuin me muistetaankaan tai osataan edes kuvitella...
  7. Moksis

    Kyllä se vaan on kaunis

    Sehän on TUKSU! :eek:
  8. Moksis

    onko kukaan ottanu sitä tuohi mastercard korttia?

    uudet asiakkaat saa korotonta maksuaikaa, liikkeestä ja kampanjasta riippuen yleensä aina 12 tai 24 kk. aika monissa liikkeissä noita myönnetään juuri sen osamaksun takia. jatkokäytöstä menee sitten normikorko. korottomalta maksuajaltakin menee tilinhoitomaksu 5e/kk. opiskelija saa kortin...
  9. Moksis

    onko kukaan ottanu sitä tuohi mastercard korttia?

    Sitä voi hakea netissä. Tai vaikka Gigantissa jos ostat esim satasen digiboxin, ne tekee siellä hakemuksen ja voit valita luottorajan. Saa helposti, jos on luottotiedot kunnossa eikä lainanlyhennykset ole kohtuuttomat tuloihin nähden. Yleensä automaattipäätöksiä, eli jos saisit visan, saat...
  10. Moksis

    koira hoidossa (apua)

    Kukin tavallaan. Itse en hermostunutta koiraa missään nimessä kytkisi uudessa paikassa kiinni niin, että se näkee muiden kävelevän paikasta toiseen eikä itse pääse minnekään. Mieluummin vaikka pihalle sitten (ei taida olla tässä vaihtoehto). En myöskään sulkisi toiseen huoneeseen. Omaa...
  11. Moksis

    koira hoidossa (apua)

    Muista että sillä koiralla on lauma ja siinä laumassa pomo, mutta sinä et ole se pomo vaan koiran omistaja. Minäkin antaisin koiralle tilaa. Se rauhottuu kun huomaa että mikään ei uhkaa sitä. Nyt teillä on uusi tilanne ja uusia ääniä ja uudet hajut, ihme lattiarätti olisi jos iloisena...
  12. Moksis

    Miten näytön tekstiä isommaks?

    Palsta tietää kaiken =)
  13. Moksis

    Parviaisen blogi

    Mä söin samalla leipää ku klikkasin itseni tonne blogiin MTV3:n insproimana. Meni ruokahalu. En jaksanu lukea tekstiä kokonaan, ihan sekopäistä. Ja sairasta. En tiedä, ketä sääliä, ai sääliäkö ketään. Ehkä sitä Saanan lasta. Oon yleensä aina koukussa näihin tosielämän reality-Tuksuihin...
  14. Moksis

    Pyyhkeiden varastaminen hotellista. Seuraako lasku perästä?

    Nyt repes :laugh: :laugh:
  15. Moksis

    MIKSI te kopioitte näitä Facebookiin..?!

    Mä olen kyllä blokannut kaikki ne ihmiset, jotka päivityksiä en todellakaan halua lukea. Ongelma noissa on se, että niitä näkyy joka toisella... Ja olisi kiva kuulla muut, AIDOT kuulumiset.. Näen punaista silloin, kun ihmiset a) esittää parempaa ja fiksumpaa kuin on, b) huomauttaa olevansa...
  16. Moksis

    MIKSI te kopioitte näitä Facebookiin..?!

    Tänään bongattua: Joskus elämän on mentävä rikki, että osaisi taas kunnioittaa ehjää elämää. Joskus on syötävä kaurapuuroa, jotta lihakeittokin maistuisi taas hyvältä. Joskus on herättävä sateiseen aamuun, jotta voisi taas herätä auringon säteisiin. Elämä muistuttaa meitä hyvistä hetkistä...
  17. Moksis

    Kertokaapas millä nämä banaani kärpäset saa pois? MENEE HERMOT!

    Kaada lasiin olutta tai punaviiniä ja jätä yön yli pöydälle. =)
  18. Moksis

    Mitä ihmettä, voiko vuokrantaja vielä perua meiltä asunnonsaannin?

    Se kai tuossa onkin kun sopimus syntyy/tulee syntymään vuokraajan ja vuokraisännän välille. Eli välittäjän suullisella lupauksella ei ole mitään merkitystä. Mutta joku on nyt sössinyt ja pahasti. Veikkaan et sillä vuokraisännällä pikkasen viiraa päässä. Ei kai ykskään JÄRKEVÄ välitysfirma...
  19. Moksis

    Mitä ihmettä, voiko vuokrantaja vielä perua meiltä asunnonsaannin?

    Kirjota itelles ylös nuo kaikki, soitat sille välittäjälle huomenna het kello 8 ja kerrot kaikki nuo asiat. Varsinkin jos asutte isommalla paikkakunnalla ni vuokra-asuntoja ei kasva pilvissä. Niiden on PAKKO tajuta miten ison virheen ne on tehneet! Tuohan vaikuttaa teidän koko elämään ja...

Yhteistyössä