MIKSI te kopioitte näitä Facebookiin..?!

Tänään bongattua:

Joskus elämän on mentävä rikki, että osaisi taas kunnioittaa ehjää elämää. Joskus on syötävä kaurapuuroa, jotta lihakeittokin maistuisi taas hyvältä.
Joskus on herättävä sateiseen aamuun, jotta voisi taas herätä auringon säteisiin.
Elämä muistuttaa meitä hyvistä hetkistä, antamalla välillä myös huonoja hetkiä. Vaikka olisit rikki, älä pelkää. Rikottu rakastaa hellemmin.
Rikottu huomaa herkemmin. Rikottu tuntee syvemmin.
Rikottu rakentuu vahvemmin.

***

Onko joku tosissaan näiden kanssa??

Mulla oli rankka lapsuus. Mutta nyt olen vahvempi. Niin että tiedä se. Älä ilmianna supolle mustaa miestä, se ei välttämättä ole rikollinen, sen päälle on vaan kaatunu maalipurkki. Kopioi tämä jos sulla on ihanimpia ystäviä kuin naapurin Pertillä ja tassunjälkiä perseessä.

MIKSI, M I K S I te kopioitte näitä??
 
"Tina"
No voi ei. Mitä se on teiltä pois, jos joku näitä liirumlaarumeita laittaa. On siellä paljon ärsyttävämpiäkin tilapäivityksiäkin nähty. Laittakaa vaikka joku esto tjtn jos hermo menee.
 
Miksi ei?

Ei sillä, että olisin tuota kopioinut vaikka sen itsekin tänään bongasin - mutta mikä noissa niin kamalasti ärsyttää?

Sitä paitsi Facebookissa ei voi koskaan miellyttää kaikkia. Joku ei tykkää noista kiertoviesteistä, joku ei siedä lasten tekemisistä kertomista ja kolmatta ärsyttää jatkuvat töissä - vapaalla - töissä -päivitykset.

Asia on ehkä kuitenkin sen verran pieni, ettei kannata ottaa pulttia.
 
Mä olen kyllä blokannut kaikki ne ihmiset, jotka päivityksiä en todellakaan halua lukea.

Ongelma noissa on se, että niitä näkyy joka toisella... Ja olisi kiva kuulla muut, AIDOT kuulumiset..

Näen punaista silloin, kun ihmiset a) esittää parempaa ja fiksumpaa kuin on, b) huomauttaa olevansa parempia kuin 99% muista ihmisistä, c) valehtelee ja d) lakkasivat käyttämästä omia aivojaan ja mielikuvitusta.

Ja nuo rintasyöpä-ah-niin-kypsät kopiointipäivitykset on kaikki noita neljää!! :mad:

Chala: Kopsaa vapaasti :D
 
Niin ja sit sellaset ärsyttää, jotka on "mukaviisaita", kirjottaa lyhyen nasevan arvoituksellisen lauseen. (en osaa paremmin selittää :D ). Ja ne kans pistää silmään jotka alkaa: "Se tunne kun...", helkkari, eikä sitä voi suoraan kirjottaa että vituttaa, väsyttää, kyllästyttää tms. Ku että pitää ite ruveta kuvittelemaan itsensä johonki hemmetin tilanteeseen että tuntis sen tunteen. NIIN! :D
 
"aito"
Etsin tämän ed. mainitun tekstin googlehaulla, koska eräs aapelihuora joka koitti rikkoa avioliittoni, oli kopioinut tämän säälittävyyden kuvaukseensa. Olen huomannut, että varsinkin tämä k:n- lutkuttaja kokee, että vain hänellä on merkitystä ja kun ei saanut minun aviomiestäni, niin nyt on niiiin kurjaa... voivoi, etsiköön nyt vaan seuraavan uhrinsa speed-datesivustolta, jossa naama loistaa....ollaan niin viatonta... kopioijat ovat mielikuvituksetonta porukkaa!!!
 
Jepulis Bebulis
Mua ärsyttää suunnattomasti kaikenlaiset kiertoviestit... tällä hetkellä ehkä ärsyttävin on se jossa joku plikka selittää et "äiti sanoit ettei saa juoda mutta kaverini joi ja ajoi päälleni ja nyt makaan tässä henkitoreissani" ja niin edelleen ...uskomatonta paskaa.
 
ei ärsytä
Mua ärsytti, kun erään kaverin kaikki päivitykset koskee asiaa, että mitä heillä sinä päivänä syödään ja miten paljon hän onkaan tänään aikaa keittiössä viettänyt!
tein kaalilaatikkoa -nam, lapsille pottumuussia -nam, pihvit hautumassa uunissa -nam, illaksi pitsaa -nam...

Sitten lakkasin välittämästä. Ihan sama. Ehkä heidän elämänsä vaan on aika ykstoikkosta ;)
 
Tämä oli mielestäni hyvä

Tiedät että olet aito maalainen kun;

Sinun mielestä on ruuhkaa koska 10 autoa odottaa vuoroaan traktorin ohittamisessa.

Mittaat välimatkoja tunneissa.
...
Näet ihmisten pitävän metsästysvaatteita sosiaalisissa tilaisuuksissa.

Asennat turvahälyttimen taloosi ja kaupantekijäisenä myös autoon, mutta jätät molemmat lukitsematta

Ajat 100km/tunnissa puolen metrin lumikinoksessa silmää räpäyttämättä.

Ainakin yksi sinun naapureista polttaa viinaa kotona ja kaikki tietävät sen, jopa poliisi koska se luultavasti on sen veli.

Sinulla on käynnistyskaapelit autossa ja vaimosi/tyttäresi tietää miten niitä käytetään.

Sinun mielestäsi sexy lingerie on silkkipyjama Lidlistä.

Hirvet ovat vain osa maisemaa.

Sinun mielestä traktori on hyvä ajoneuvo pojallesi/tyttärellesi mopedi- ja ajokortti iän välissä.

Pukeutua hienosti tarkoittaa, että flanellipaidan helma laitetaan housujen sisään ja jalkoihin laitetaan puhtaat kelekkakengät..

Kun tapaat uuden ihmisen on sinun ensimmäinen kysymys on ”kenekä tyttö/poika se sinä olet tai minkä nimisiä sisaruksia sinulla on ”.

Voit luetella kaikki nimeltä, jotka valmistuivat yhtä aikaa kanssasi.

Olet ihan oikeasti ajanut 200 km edestakaisin osallistuaksesi juhliin.

Koulut eivät ole kiinni koska sataa lunta tai on liian kylmä.

Et voinut ostaa tupakkaa nuorempana, koska myyjät tiesivät tarkalleen kuka olet ja minkä ikäinen.

On statusta että olet yhdessä jonkun kanssa joka on eri kunnasta kuin sinä itse.

Mielestäsi ne miehet jotka käyttävät vaaleanpunaista puseroa ovat hinttejä.

Sinun mielestäsi ihmiset isossa kaupungissa pukeutuvat kummallisesti, jotta voit kaksi vuotta myöhemmin todeta että on trendikästä pitää samanlaisia vaatteita.

Nuoruudessasi tiesit tasan mihin kuppilaan kaverisi aikoivat mennä lauantai-iltana..eihän paikkoja ollut kuin yksi.

Kun menet kävelylle harrastaaksesi liikuntaa, ainakin kaksi henkilöä pysähtyy ja kysyy: ”tarvikko kyytiä”.

Viikonloppujännitys tarkoittaa käyntiä Ikeassa.

Sinun opettajasi sekoitti sinut aina äitiisi/isääsi tai siskoosi/veljeesi.

"Keltaiset sivut" koostuvat 4 sivusta.

Et käytä vilkkua kääntyessä autolla koska kaikkihan tietävät minne olet menossa.

Jos soitat väärään numeroon niin saat oikean sieltä.

Puoli kuntaa pitää henkeään, kun joku yritys aikoo muuttaa pois paikkakunnalta.

Naurat täyttä häkää kun luet tätä, koska tiedät että kaikki on totta, jonka jälkeen jaat tämän kaikille kavereillesi....jotka ovat melkein koko kaupunki/paikkakunta!!
 
  • Tykkää
Reactions: Netsuli

Yhteistyössä