Hakutulokset

  1. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Voi Inidico :'( Paljon voimia :hug:
  2. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    marjalle tsempit tähän päivään! Toivottavasti käynnistys tuottaisi tulosta nopeammin ja pieni ihanuus olisi jo tänään sylissä :heart:
  3. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Ah, eli ymmärsin vieläkin väärin :D Mä en osaa noihin lukuihin sanoa mitään, sen verran kuitenkin että lopullisiin tuloksiin vaikuttaa sitten se nt-tulos ja sun ikä. Nuo raja-arvot saattaa jostain löytyä jos osaa googleen oikeanlaiset hakukriteerit laittaa... HUSLAB - Siki tuolta jotain...
  4. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Katos, oletin että kyse oli niskaturvotuksesta :whistle: 21-trisomian riskin raja-arvo on 1:250. Mutta ikähän myös tuohon vaikuttaa, ja mulla raja-arvona oli 1:970..
  5. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    marja76 kovasti tsemiä tulevaan, kohta saat pitää pienoista tuhisijaa sylissä! :heart: vauvahaaveita raja-arvo on 3 mm käsittääkseni.
  6. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Ainolle halauksia, koskettava ja surullinen teidän tarina :'( Mulle tehtiin viikoilla 16 ylimääräinen kontrolliultra, rakenneultra viikolla 20 ja vielä olisi kontrolli rv 30 tienoilla. Mutta meillä siis oli koko sikiössä turvotusta minkä vuoksi haluttiin tarkastella... Onpas marjalle taas...
  7. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Olipas hienoja uutisia marjalla!
  8. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Saanalle halauksia!! Niin kuin täällä joku sanoi, jos sillä tuloksella ei ole merkitystä niin tutkimus on sinänsä turha. Toisaalta antaa sen mahdollisuuden asennoitua ja varautua tulevaan. Omassa tapauksessa halusin tietää koska mulla on jo kolme lasta ennestään. Jos olisi ollut esikoinen...
  9. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kiitos, olo on helpottunut. Silti vaan osaa jo jännittää se kontrolli! Voi ei mitä Möhkölle on käynyt :( Toivottavasti pysyisi tuo lapsiveden tihkuminen aisoissa! Jaksamista saikkuiluun :hug: Ja tulosten odotteluun varsinkin!! Marja luulen että haluavat odottaa sinne rv 36 asti sen vuoksi...
  10. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Olipas käynti marjalla :( Kertoiko lääkäri yhtään mistä tuo kasvupysähdys voisi johtua? Oma rakenneultra meni loistavasti! Lääkäri ei löytänyt mitään poikkeavaa :heart: Sanoi ettei ole vastaavaa tapausta uransa aikana nähnyt (lääkärinä 34v.) taikka kuullut. Alkuraskauden tilanteen vuoksi...
  11. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    aurinko ja Asriel voimia ja halauksia :( Hienoja uutisia susimielellä!! Ja onnittlut hyvistä uutisista myös Ninni-Ilonalle! :) Tänään illalla rakenneultra :|
  12. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Whisky Peat osanottoni :hug::( Möhkö <3 ja aurinko76 :hug: paljon voimia odotteluun! Mun tapauksessa turvotusta oli myös muualla kehon alueella eikä vain niskassa, tulosten odottelu oli tuskaa ja kaikki oli varautunut pahimpaan. Toivottavasti saatte kummatkin vielä hyviä uutisia! Asriel...
  13. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kiitos tsempeistä! Sikiössä ei näkyvää turvotusta! Pää oli voimakkaasti koukistuneena mutta liikkui normaalisti. Tuo miksi pää oli tuossa asennossa en tiedä, ei ehkä mitään ihmeellistä kuitenkaan. Rakenteet olivat normaalit mutta molemmissa kammioläpissä oli reilua vuotoa. Tuo vuoto saattaa...
  14. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Hinoja uutisia Susimieli :heart: Varmasti jäi hiukan pahamaku suuhun tuollaisesta ultraajasta :( Tänään olisi itsellä klo 12 varhaisrakenteiden ultra ja heti näin aamusta mahaa vääntää jännityksestä. toukka09 hienoa ja ihanaa lukea sun positiivisia kuulumisia! marja76 :hug:
  15. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Tsemppiä ultraan Susimieli! Toivon kovasti että kaikki on hyvin! Mulla on tiistaina varhaisrakenteiden ultra, jännitystä siis täälläkin ilmassa :| Mitenkäs merja76:lla on töissä mennyt?
  16. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Voi itku millasta menoa merja76! Nyt vaan annat takaisin ja pidät oikeuksistasi kiinni! Mä olen myös joskus aikoinaan esikoisia odottaessa saanut työpaikallani kevyempiä töitä kun en pystynyt täysipainotteisesti tekemään "omaa" työtäni. Tämä oli silloin myös pomoilleni täysin selvä asia...
  17. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Johan on kummallinen työnantaja marja76:lla :O Millaisessa työsuhteessa olet (vakituinen, tuntipalkkalainen...)? Ei herranjestas mun jakeluun mene että pomo pakottaisi saikulle ilman syytä! Toivottavasti asia selkiintyy :hug: Varmasti pistää ketuttamaan tuollainen!
  18. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kiitos :heart: Huolissani olen edelleen koska tuota turvotusta siis ylsi muuallekin kuin vain niskapoimuun. 26.7 on kontrolliultra jossa tarkastellaan tilannetta, raskausviikkoja silloin 16+5. Olo on helpottunut mutta toisaalta vielä kovin pelokas :|
  19. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Helikopterille jaksamista :hug: Itse sain tänään istukkanäytteen tulokset ja kromosomit olivat täysin normaalit :heart: Tietysti huoli on vielä läsnä ja rakenneultraan asti saa jännäillä, turvotus kun yleensä enteilee jotain rakennevikaa.

Yhteistyössä