Hakutulokset

  1. P

    Miten kohtaan mummuni (oletettavasti) viimeisen kerran?

    Sen takia on varmaan viimeinen kerta, että on todella sairas ja lääkärit sanoivat suoraan, että jos ja kun diagnoosi varmistetaan, aika on kutakuinkin lopussa. En pääse sairaalaan helposti lasten takia, joten en usko voivani montaa kertaa siellä enää käydä.
  2. P

    Miten kohtaan mummuni (oletettavasti) viimeisen kerran?

    Isoäitini on sairastanut pitkään ja ollut liikuntakyvyttömänä vanhustenkodissa. Kuulin tänään, että nyt kaikkien muiden vaivojen lisäksi hänelle on tullut mahaan syöpä. Se on siis menoa nyt. Olen käynyt häntä katsomassa usein, mutta nyt ensiviikolla (mikäli ehdin ennen kuin on liian myöhäistä)...
  3. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Täällä poika kainalossa myös <3 Meidän pikkuinen syntyi alateitse ballonki-käynnistyksellä 27.6 klo 05.12! Käynnistyspäätös tehtiin 26.6 kun kävin äippäpolilla valittelemassa vaikeutta liikkuessa. Olin siis todella huonossa jamassa fyysiesti niin päättivät käynnistää. Varottelivat, että ballonki...
  4. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Edelleen taitavat vain supistukset kiusata sen suurempaa vaikutusta. Viimeyönä huikeat kaksi kivuliasta supistusta tuli, mutta siinäpä se. Harkkoja tulee silti pitkin päivää.. Lantio ja lonkka alkavat olla tuskasen kipeenä ja muljahtelevat ja paukkuvat joka käänteessä. Onneksi ei enää kovin...
  5. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Mitämitä?! :D Mulla on mennyt siis totaalisen ohi... Mutta enivei onnea kaksosten johdosta! Mulla tänään neuvolassa hyviä uutisia vain. Vähän oli verenpaine koholla ja pitää tarkkailla paineita ja oloja, ettei ala tulemaan enempää tuntemuksia, jotka viittaisivat myrkytykseen. Kohtu on lääkärin...
  6. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Voi apua! Pian on siis ekat hellemasujen vauvat maailmassa!! Paljon jaksamista ja tsemppiä Niccille! Tule sitten heti kertomaan kuulumiset ja poikien mitat meille muille kanssajännääjille kun ehdit :) Mullakin tänään poksuu 37+0, joten vauva on tosiaan tervetullut kunhan päättää lähteä...
  7. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Na-nu en ole ensisynnyttäjä :) 2,5v poika tuossa hyörii jo entuudestaan! Ei ole tullut enempää limpatulppaa ainakaan niin, että olisin sen huomannut. Huomenna on se 37+0, eli vauva ei olisi enää ennenaikainen tullessaan. Saa alkaa tosissaan yrittelemään, josko hän sieltä haluaisi pikkuhiljaa...
  8. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Moi piiiiitkästä aikaa! Oon kanssa aktiivisesti täällä lueskellut, mutta ei oo ollut oikeen mitään kerrottava omista voinneista, niin ei sitten oo tullut kirjoteltua. Nyt kuitenkin tuntuu, että alkaa olla sen verran jännät paikat, että päätin vähän kirjoitella omia kuulumisiani. Eli siis nyt...
  9. P

    iltapalanne? tai päivällisenne, jos sellainen vielä syömättä

    Päivällinen vielä syömättä, noin klo 18 on tarjolla kasvisgratiinia, paistettua lohta ja sienisalaattia. Jälkkärikisi Aino-jäätelöä :) Nam!
  10. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Huhtikuussa *

    Iltakukka löysin sattumalta youtubesta raskauspilates-videoita. Minulla auttaa ainakin tuo pilates selkävaivoihin ja myös lantioseudun kipuihin. Suosittelen todellakin kaikille. Laitan tähän vielä linkin siihen, mitä mä itse olen paljon tehnyt. Minulla ainakin helpottaa moniakin vaivoja...
  11. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Huhtikuussa *

    Iltakukka et ole ainoa. :( Mulla on tulossa nyt toinen lapsi. Esikoista odottaessa vaan nautin jokaisesta tulleesta grammasta ja silittelin suurta mahaani. Ei haitannut painonnousu, enkä juurikaan käynyt vaa'alla kyttäämässä painoani. Ekassa raskaudessa kaikki oli uutta ja ihmeellistä ja olin...
  12. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Helmikuussa *

    Jedvennalle täältäkin voimahali. Kamala tilanne, mutta kyllä sä siitä selviät! Täytin eilen 25 (ai kauhia..) ja mietin kuumeisesti mikä olisi kiva synttärilahja. Ja nythän se valkesi! Minä menen ylimääräiselle ultrakäynnille yksityiselle! :) Iiik.. Kysyn että onhan kaikki ihan kunnossa, kun...
  13. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Pikainen omanapapäivitys ja vähän muuta mistä ollaan täällä juteltu: mies tunsi tänään ekan potkun mahan päältä!! :heart: Itse olen tuntenut mahan päältä jo muutama päivää sitten. Äitiyspakkausta en tällä kertaa aio ottaa, mutta uudet vaunut tarvii hankkia. Edellisiin pissasi kissa ennen kuin...
  14. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Moi kaikille, hyvää uutta vuotta ja osanotot menetyksen kohdanneille! Oli ihan pakko tulla kirjoittamaan omanapainen juttu, nimittäin eilen tunsin pienen liikkeen vatsassani ja olin aivan ihmeissäni, että voiko tämä muka olla totta!? Otin sitten äideille ja isille tarkoitetun opaskirjan käteeni...
  15. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Moi kaikille pitkästä aikaa! Kokeilin kuunnella eilen illalla pitkästä aikaa dopplerilla masua. Ja sain äänet kuuluviin ekaa kertaa! <3 Ihanaa! Hain esikoisen (poika) äitiyskortin jotta voisin vähän vertailla sykenopeutta. Pojan syke oli alusta loppuun 120-135. Tämän pikkuisen syke oli kokoaja...
  16. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Huh! Kaikki oli hyvin :) Seillä pieni nukkui tyytyväisenä. Jouduin kunnolla yskimään jonkun aikaa, että saatiin kaveri hereille. Viikot näyttivät 12+2, mutta laskettua ei siirretty kun oli niin pieni ero siihen mitä laskuri näytti alunperin. Tsemppiä kaikille ultriin! <3
  17. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Suuret pahoittelut Itun emo ja Omenankukka. Kokemuksesta tiedän, että vaikka suru voi tuntua ylitsepääsemättömältä, siitä kyllä ajan kanssa selviää. Mua pelottaa niin paljon.... Mulla on tänään np-ultra!! Oon jännittänyt sitä ihan kauheasti ja nyt tuntuu että itku tulee kun niin jännittää...
  18. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Jaksamista kaikille vuotelijoille! Tiedän mistä on kyse, itsellä vuotoja kahdessa edellisessä raskaudessa, jotka sitten päättyivätkin keskenmenoihin. Huolen muistaa vieläkin :( Mulla sitten taas on yksi ärsyttävä ongelma. Viimeksi (onnistuneessa raskaudessa) maha alkoi todella olla pömpöllään jo...
  19. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    No meillä ainakin tuo SatKs on ihan selvä kun se on lähin. Seuraavaan olisi varmaan 100km matkaa, tuonne 10km. Ei sitä viitsi ihan mahdottoman pitkälle lähteä etenkin jos nyt päädyn alatiesynnytykseen :D Mikä sulla on lähin synnytyssairaala? Siitä tulikin muuten mieleeni kysymys: Meinaako...
  20. P

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    En halua yhtään pelotella, mutta kuulin dopplerin käyttämisen kuumentavan kudoksia, joten sitä ei sitten kannata varmaan ihan kauheesti käytellä ainakaan alkuvaiheessa. Mutta siis tosiaan en tiedä mitään, lueskelin netistä ja kaveri sanoi kuulleensa. Itse olen tämän takia jättänyt dopplerin...

Yhteistyössä