Hakutulokset

  1. P

    Mikä on "hedelmöittymisen ajankohta" joka merkitään netin raskauslaskuriin?

    Kun siis koitan määrittää raskausviikkoja netin mukaan. Tiedän seksin harrastamisen ajankohdan, mutta neljä päivää sen jälkeen oli ovulaatio (tunnen ja huomaan sen monesta asiasta), jonka aikana emme harrastaneet ollenkaan seksiä, eli siittiöt ilmeisesti elelivät sen aikaa, että ovulaatio...
  2. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Ajattelin varailla huomenna varhaisultraan ajan. Millon aikasintaan kannattaa mennä, että se syke löytyis varmasti? Mulla on nyt netin mukaan 5+1, ja tällä viikollahan sydämen pitäis alkaa lyödä. En nyt jotenkaan malta odottaa. :D Haluisin varmistaa, ettäsiellä on jotain elämää, kun ei ole...
  3. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Pitihän se arvata.. Nyt nuo rinnat sitten alkoivat kipeytyä.. Saunassa tänään esikoisen kanssa hän tä nostaessani sattui ihan hemmetisti kun poika painautui sopivasti rintakehään. AU! No, ohimenevää. Mä kerroin tänään mun vanhemmille raskaudesta. Mun äiti alkoi itkeä, kuten esikonkin kohdalla...
  4. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Huomenta täältäkin! Vitsi että on ärsyttävää, näin jo kolmannen kerran unta keskenmenosta. Ihan kamalaa... Vaikka en edes oikeastaan ajattele koko raskautta päiväsaikaan, ja olen jo varautunut siihen, että kaikki on epävarmaa, mutta jotenkin kai tuon edellisen keskenmenon jäljiltä se asia...
  5. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    MiiJane: Mulla oli ilmeisesti kohdunulkoinen raskaus pari kk sitten joka meni kesken. Vuotoa oli ehkä viikon tosi niukasti, ennen kuin "hanat aukesi". Kävin jo kolmantena vuotopäivänä lääkärissä ja mut ohjattiin ultraan. Mua tarkkailtiin ultralla ja verikokeilla ehkä 6 kertaa, koska lääkärit...
  6. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Jee mä varasin tänään neuvolan! Nyt pitäis olla viikkoja 4+3, eka neuvola varattii kesäkuun alkuun. Mulla ei oikeastaan erityisempiä oireita ole. Ihan samanlaista kuin esikoista odottaessa. Mietin taas vähän väliä, että olenko mä nyt ihan oikeesti raskaana kun ei mitään pahoinvointia, vatsakipua...

Yhteistyössä