Hakutulokset

  1. L

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Heippa vaan pitkästä aikaa! Omaan napaan suoraan.. meillä oli se ensikäynti perjantaina ja hommat etenee nyt hieman eritapaan kun normaalisti. Eli miehellä nyt edessä kaikki mahdolliset labrat ja kivesten ultra sekä parin kuukauden päästä uus spermatesti. Multa otettiin papa nyt samalla...
  2. L

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Larenzia niin teillä tosiaan taitaa olla jo lähtökohtaisesti hieman paremmat mahdollisuudet kun niitä simppoja oli kuitenkin vaikkakaan ei ollut normaaleja.. Mites teillä muilla muuten, kauanko on mennyt siitä ensi käynnistä siihen että pääsee ne hoidot alottamaan? Mä niin odotan sitä...
  3. L

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    vihervaaralle suuret onnittelut ja tarrasukkia matkaan! Larenzia saako udella miten teillä edetään hoidoissa? Icsi varmaankin edessä, mutta käytättekö omia vai lahjasoluja? Onko teille lääkäri antanut paljonkin toivoa siitiöiden löytymisestä biopsialla? Tutkittiinko miestä jaa löytyikö...
  4. L

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Täältä liittyisi yksi matkaan, mikäli vain mahtuu :) Meille tuli eilen melkoisen kova tuomio. Miehellä ei yhtään siitiötä. Ei siis yhtään. 1v 7kk yritystä meillä takana, mutta ei kertakaan edes haamun haamua testiin, eikä siis ihmekkään. Tähän asti on oltu ajatuksella että vikaa olisi enemmän...
  5. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

    maimai83 Joo pillereillä tai no ylipäätään hormonaalisella ehkäisyllä ne yleensä saadaan pois. Mulla on siis jo aikasemmin pari-kolme vuotta sitten ne löydetty ja sitten hävisivät kun aloin käyttää laastaria. Nyt jo aavistelin pitkään että ne on tullut takasin mut oon ollut niin saamaton etten...
  6. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

    Heippa tytöt piiitkästä aikaa! :) Tänne onkin tullut hurjasti uusia viime kerran jälkeen ja paljon plussanneitakin. Onnea! :heart: Ajattelin tulla hieman kuulumisia kertomaan.. Eli edistystä ei meillä hirveesti ole tapahtunut, gynellä sain vihdoin ja viimein käytyä. Meillä siis jo menossa...
  7. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    nellielli Se on kyllä käsittömätöntä että kun itse niin kovasti haluaisi sen pienen nyytin niin ei sitä vaan näy eikä kuulu. Toiset taas kun tuntuu tulevan raskaaks jo pelkästä ajatuksesta. Tai sitten niinkun mun yks tuttu just plussas ja ihan totaalinen ylläri oli heille, eli ei ollut edes...
  8. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Täällä nyt sitten alkoi äsken vuoto. Eli heihei vauvahaaveet. Huah. Vaikka mä jotenkin alitajuntaisesti tiesin tän niin kyllä silti aika kovaa kirpasee. Varsinkin kun koko ajan ympärillä joku muu tulee raskaaks. :'(
  9. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Tuisku Oli joo melko mielenkiintonen tapaus, muutenkin oli just sen olonen että ihan kun mä olisin sinne vaan huvikseen menny :kieh: Meinasinki sanoo sille että joo kyllä mä tiedän itsekkin että ne testit on luotettavia, mutta on tässä nyt vähän muitakin tekijöitä.. Mut en sit jaksanu alkaa...
  10. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Nyt on sitten tk:ssa käyty, lääkärille en aikaa saanut vaan käskivät sairaanhoitajalle. Noh, sairaanhoitaja oli sitten sitä mieltä että oon aivan väärässä paikassa että lääkärille olis pitänyt mennä :D Totesin hälle sitten vaan että niin olisin menytkin mutta kun eivät päästäneet :p Sain nyt...
  11. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    lullaby Kiva että joku tietää tunteen :D mä oon niin paatunut stressaaja ja ajattelija et mieskin on välillä ihan ihmeissään mun kanssa. Ja vaikka mä kuinka yritän olla ajattelematta niin ei.. Ja vielä tiedän senkin että ei se ajatteleminen mitään auta, ei se sitä plussaa tuo :D
  12. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    kiitos jälleen nellielli :heart: Ehkäpä tän asian suhteen olis huomenna hieman järkevämpi kun pääsee sinne lääkäriin.. Nyt tässä oon mietiskellyt että jos mun ovis oliskin ollut vasta viime viikolla kun mulla tuli pari päivää siitä superlimaa ti-ke muistaakseni, niin sittenhän mulla olis...
  13. L

    "raskausoire"-ketju

    Heippa! Munkin nyt pakko teidän seuraan liittyä, kun tää olo on aivan käsittämätön.. Viikon verran tässä oireita ollut mm. loputon väsymys, heikko-olo, lämpöily, tukkonen nenä, ajoittainen alaselkäsärky.. Tänään ollut alavatsa oudon tuntunen, jos hiemankin taivuttaa selkää taaksepäin tuntuu kun...
  14. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Eip tuu sitä plussaa siiheen testiin vaikka kuinka yrittäis.. Tosin äsken tein clearbluen testin ja oon siinä haamun näkevinäni mut epäilen kyllä että joko se haamu on viivanpaikka tai sitten ihan mun omaa mielikuvitusta. Kuvaakin yritin ottaa mutta ei siinä mitään näy.. paitsi ehkä vähän...
  15. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Kiitos Tuisku :heart: Ja pahoittelut tädistä! Tää on kyllä hirveestä.. pitihän se äsken vielää uudestaan testata, predictorin herkällä taas tein ja täysin nega :/ Ei kyllä kovin hyvältä täällä vaikuta, tai sitte mulla nousee hcg toooosi hitaasti :/
  16. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    nellielli kiitos tsempeistä! :) Täytynee raahautua apteekkiin, tosin eka täytyy ottaa päikkärit kun taas toi väsymys niin kova :/ Ei vaan millään jaksa uskoa että tärppi olis käyny vaikka kuinka sitä toivookin. Noh.. Pessimisti ei pety.. paitsi että m taidan kyllä pettyä kuitenkin :D
  17. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    nellielli No sitä täällä kovasti toivotaan! oon vaan jo niin heittäny kirveen kaivoon, kun joka kuukausi saannu pettyä :/ 8 yk:ta jo takana, tosin eihän se loppupeleissä oo edes paljon, mutta mulle on kun kaikki pitäiss aina saada heti ;D Pelottaa, jännittää ja kaikkee siltä väliltä. Ja toiveet...
  18. L

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Heippa tyttöset! Nyt apua mulle pliiss! :D Mun normikierto ollut säännöllinen kesäkuusta lähtien 28pv melkein kellon tarkkuudella. Viime kierto 30pv mut nyt kp 33 menossa ja menkkoja ei kuulu.. Maanantaista lähtien ollu aivan jumalaton väsymys ja heikko olo, jonka johdosta oon...
  19. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Heippa tyttöset! Nyt on pakko tulla täältä taustalta huutelemaan kun ei itsekkään käsitä mitä tässä kropassa tapahtuu.. :o Mun normikierto ollut säännöllinen kesäkuusta lähtien 28pv melkein kellon tarkkuudella. Viime kierto 30pv mut nyt kp 33 menossa ja menkkoja ei kuulu.. Maanantaista...
  20. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Heippis :) jannica en mä nyt tiedä oonko niin nöyrä, mut kyllä tässä vanhemmiten on alkanu aika rehellinen olee itelleen :p Mitä sitä iteltään asioita kieltämään ;) Saat udella, pääkaupunkiseudullahan mä =) Niin ja paljon plussatuulia sinne :heart: inieh sulla on kyllä hurjan kuulonen...

Yhteistyössä