<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

nellielli No sitä täällä kovasti toivotaan! oon vaan jo niin heittäny kirveen kaivoon, kun joka kuukausi saannu pettyä :/ 8 yk:ta jo takana, tosin eihän se loppupeleissä oo edes paljon, mutta mulle on kun kaikki pitäiss aina saada heti ;D Pelottaa, jännittää ja kaikkee siltä väliltä. Ja toiveet tietysti noussut aivan liian korkeelle :/

Ja juu, täytyy käydä ostamassa lisää testejä :D
 
nellielli kiitos tsempeistä! :) Täytynee raahautua apteekkiin, tosin eka täytyy ottaa päikkärit kun taas toi väsymys niin kova :/

Ei vaan millään jaksa uskoa että tärppi olis käyny vaikka kuinka sitä toivookin. Noh.. Pessimisti ei pety.. paitsi että m taidan kyllä pettyä kuitenkin :D
 
Lilly kuulostaa kyllä vahvasti siltä, että tällä kertaa et joudu pettymään! :heart:

ON: kyllähän se vuoto sitten alko, eli taas kerran kp 1 ja yk 4. En nyt tosin aamun menkkojen alkamisen jälkeen oo vuodon laatuu ja määrää tarkkaillu, kun käytössä kuppi, mutta kivuista päätellen täti todella paukahti kylään. Eikun sinistä pillerii kurkusta alas ja eteenpäin. :headwall:

Mieskin oli tosi pettynyt. Kun sanoin ajattelevani, että vois varata ajan lääkäriin, niin hän sanoi että varataan vaan ja olevansa kyllä mukana suunnitelmassa. :)

Kun ei sitä plussaa nyt kerran tänne tullut, niin eiköhän niitä nyt sitten kahta kauhiammin paukahtele teille muille! :heart:
 
Hey
Tuisku85 Valtavat voimahalit!!:heart::hug:
Ei muuta ku uuteen nousuun! Kyllä me sulle se plussa vielä saadaan.
Sama se on mullakin edessä, eli ON negaa negaa negaa. Jepjep. Oireita siis kyllä todellakin on, ja mietinkin jo, että onko mulla joku tulehdus sitten kun ei kerran plussaa..
Menkkoja odotan maanantaina alkavaksi. Voisivat kyllä alkaa jo niin pääsis kohti uusia pettymyksiä!;)

Kaikille teille muille jännäilijöille valtavasti plussatuulia!!:heart:
 
Hey ja Lilly Toivottaan et ootte vaa testannu liian aikasin ja kohta se plussa tulis!! Ei mitään hätiä, ennen tätiä :D

Tuisku Tätipahoittelut :( Mulla sama homma tänään..

Mulle saa siis päivittää kp1 ja yk9 No se nyt oli ihan odotettavissa koska olen ihan satavarma että mulla ei sitä ovista tuu.. No maanantaina lääkäriin, jos sieltä sais vaikka sen oviksen mukaan :D

Kumma juttu kyllä kun sillon aiemmin edellisessä elämässä kun lasta yritin se melkein 2vuotta ja kävin kaikenmaailman testeissä vielä yksityisellä niin mulla ei koskaan tutkittu sitä ovista. Ja kun tyhmä olin niin en edes tajunnu sitä vaatia. Luulin vaan että kyllä lääkärit osaa hommansa.. No nyt aion kuitenkin puhuu vaan siitä oviksesta jos se lääkäri sitte tajuis :)
 
Dana :hug: Jes, kyllä sit varmasti rupeaa tapahtumaan kun nyt käyt siellä lääkärissä! Pidä puoliasi! :) Menetkö yksityiselle? Mie meinasin että soitan kunnalliselle, ja kysyn miten pitkälle menee ennen kun sieltä saa aikoja... Jos menee kovin kauas, niin kai sitä sit pitää mennä yksityiselle ja maksaa ittensä kipeeks jos haluis jossain vaiheessa saada jotain tapahtuvaksikin... : /
 
Nellielli Oi, saatte nauttia toisistanne nyt ihan kunnolla. Ihanaa ja romanttista lomaa teille! Olen ajatellut että voisin varmuudeks testailla jos vuoto ei nyt lisäännyt ja kunhan vuoto loppuu kokonaan. Kylläpä sitä taas tuntee ittensä hölmöks jos/kun se nega tikkuun pärähtää kun ehtii toiveita taas elätellä : /

Hey Mä olen kans jo omaksunut ton moton, monta kertaa kun on saanut pettyä niin jotenkin yrittää ainakin vähän itseään suojella ettei tosiaan tippuis niin korkealta ainakaa, vaikka kyllähän se aina kuitenkin kirpaisee. Mä toivon niin kovasti että täti jäisi maanantailta tulematta ja sulle se plussa sinne tikkuun pamahtaisi :heart:

Tuisku Voi ei :hug:, olis ilkeä täti pysynyt nyt vaan poissa!!
 
Tuisku Meen ihan kunnalliselle. Ajankin sain siihen nähden tosi aikasin. Viikon sisällä.. Kannattaa sinne kyllä soittaa ensin, kun on tosiaan huomattavasti halvempi. Mitä aikasemmin sinne lääkäriin menee niin sitä aikasemmin se nyytti voi olla sylissä :) Mä taisin mennä jo joskus yk3:n aikoihin hakemaan apuja pitkään kiertoon.. No kierto kyllä lyheni mut mitään muuta ei sitte tapahtunukkaa :)
 
Tuisku85 ja Dana- pahoittelut tädistä. :hug:

Lenkkarille viivan vahvistumista! Ei-täysi-nega/haamujen haamu ja puuttuvat menkat kuulostaa jo erittäin lupaavalta. Ihailtavan kärsivällinen oot kyllä tuon testaamisen suhteen, itsehän testailisin varmaan mielipuolisena paria kertaa vuorokaudessa jos haamun saisin! :D
 
Kiitos Tuisku :heart: Ja pahoittelut tädistä!

Tää on kyllä hirveestä.. pitihän se äsken vielää uudestaan testata, predictorin herkällä taas tein ja täysin nega :/ Ei kyllä kovin hyvältä täällä vaikuta, tai sitte mulla nousee hcg toooosi hitaasti :/
 
ON: Masennus. :ashamed: Nyt tuntuu ekaa kertaa jotenkin todella siltä, että tämä keho ei toimi niinkun pitää. Taitaa olla parempi käydä nukkumaan ja herätä huomenna uuteen päivään vähän paremmalla mielellä. Kauniita unia murut. :heart:
 
Tuisku Pahoittelut!! :hug: Hyvät yöt!:heart: Toivottavasti huomenna on parempi mieli!

Dana Pahoittelut sinnekin! :hug:

Voihan täti, kun nyt tuli kylään! Olisi saanut pysyä kaikilta poissa seuraavat 9 kuukautta!!!

lullaby Toivottavasti on nyt vaan valemenkat menoillaan ja plussaat!!! :)

lenkkari Kauheesti viivan vahvistumisia sinne!!! :heart:
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 18.02.2012



jenni_noora.............27..................kp 85/28......................yk 1
Toiveikastypy..........29v. ..............kp 66/30-36(45).............yk4



Lullaby89................22..................kp 49/56-70..................yk 5
lenkkari...................27.................kp 41/32-33..................yk 6
Hey........................22.................kp 28/?........................yv 2
Sanja.....................32.................kp 25/30-33..................yk 8
Cheer115-..............20.................kp 25/28-33..................yk 6
mirkkunen_............23..................kp 24/28-30..................yk 1
tada.......................27.................kp 23/25-30.................yv 4?
fisukisu...................21.................kp 23/28-30.................yk2
Tessu84..................27.................kp 21/28-29.................yk1 / yv2
nellielli.....................26................kp 21/26-30...................yk 10



Tesla.......................27................kp 19/28-33................... yk6
Ampparsson............29..................kp 16/28-32..................yk 6
miranenn................22..................kp 14/?.........................yv2



Tuisku85.................26................ kp 2/30.............. yk 4/yv 2
Dana-.....................28.................kp 2/25......................yk 9



HAAMUJENGI/RKTT
pöppinen

TAUSTALLA KUUMEILEE
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Jeela
Lilly-
pöppinen
-jannica-
Sati
Teps





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2076602-esikoishaaveista-2011-2012-plussanneet/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk2
Chiba 09.02.2012 yv2


 
Viimeksi muokattu:
lenkkari eikä. :( onko vuoto yltynyt, vai? Suurensuuri :hug:!

Täällä mieli melko matalalla, tosin helpotti kummasti kun kävi ihanassa keväisessä auringonpaisteessa lenkkeilemässä. :heart: Ja eiköhän tää tästä, kun saan maanantaina soitettuu lääkäriajan ja hommat rupeaa rullaamaan. :)
 
Suuret pahoittelut tädin kohdanneille :hug:

Mie voin nellielli taas jatkaa vaikka päivittelyjä sillon ens lauantaista etiäpäin, on sitten tää kierto huilattu :)

Ommoo nappoo; kiitos ja anteeksi etukäteen, pitää nyt masistella... Täällä edelleen täysin oireetonta olotilaa, paitti nyt pikku krapulan poikasta ilmassa :x mutta se masistelu eilen; mieheke sanoi tuossa kuukausi-pikkasen reilu sitten, että kaverinsa on jättäneet ehkäsyn pois, ja eilen sitten sanoi että nyt hyö oottaa neuvola-aikaa, eli tärppi kävi heti. Kyllä tuli niiiiin paha mieli itelle, että ihan itkuksi meni koko homma :'( tietysti heille ihana ja iloinen uutinen, ei sillä mutta kun taas tuli tunne että ite yrittää ja yrittää, ja toiset senkun ajattelivat alkaa yrittämisen nii on jo maha pystyssä... Aaaargh!

Meinasi mennä koko iltama pilalle, kun synttärien viettoon just valmistauduin siinä :(
 
joo, kyllä tulee Tuisku ihan kiitettävästi tätä vuotoa.. Jokseenkin kävi mielessä et ku menkat oli kuitenki viikon myöhässä et josko oli joku kiinnittymisyritys ja nyt vuotaa runsaammin pois.. ? Noh, eipä muuta kun kamalan testiarsenaalin kanssa seuraavaan kiertoon.. Tuo haamulainen jäi niin kaivelee et ens viikolla siksi testailen vaik tiedän ettei mitään enää luultavasti ole.. onpahan varmistettu..

Sanja :hug: Tuo on inhottava tilanne.. Varmaan menisi mullakin itkuksi.. Ja mulla aina korpee ku anoppi käskee joka toinen päivä perustaa perheen.. Joopa, sehän tosta noin vaan perustetaan..
 
Lenkkari Iso :hug:, voi että... :(

Tuisku Varmasti se helpottaa vähän kun tietää että kentien sieltä lääkäriltä jotain apua saa, :hug:

Sanja Mäkin niin tiedän ton tunteen, sitä haluaisi olla toisten puolesta iloinen mutta kyllä se vain sattuu ja paljon kun niin monet tulee vain sormia napsauttamallakin raskaaksi. Mullakin on yksi mun parhaista kavereista puhunut että vauvaa yrittää ja pakko myöntää, että pelkäänkin oikestaan miten reagoin itse jos hän tulee heti raskaaksi...

Täällä se keskiviikkona alkanut tuhruttelukin oikeastaan loppu, vain hennon vaaleanpunaista jää paperiin pyyhittäessä. Aivan älyttömän outo ollut tämä vuoto nyt. Sidettäkin olen pitänyt kun olen odotellut millon se vuoto alkaa kunnolla, mutta turhaan. Olen miettinyt että pitäiskö ihan mennä kans kuten Lenkkari et nyt oliskin sitten kp4 vaiko ei... Ajattelin kyllä nyt ihan lähipäivinä varmistella testillä, on ollut sen verran ihmeellinen tämä tysi oireettomuus ja pelkkä tuhruttelu. Tässäpä kuuntelen justvoikein masistelukappaletta (Daughtry - Gone Too Soon) ja mietin miten ihanaa olisikin kun sen oman vauvan ensimmäisen kerran saisi syliin. Käytiin tänään veljen luona jolla on 8kk vauva ja sellaista niin itselleen kapaisi...
 
mä ainakin lasken nyt kp:t sen mukaan ku eilen vuoto alkoi.. ja tääl kyllä vuotoa on sen verran ettei voi enää mistään tuhruttelusta enää puhuta.. mut silti pakko testata ens viikolla. tulee ittelle mielenrauha eikä mitkään haamut jää kummittelemaan..
 
Sanja :hug:

lenkkari kyllähän tuosta tosiaan tulee mieleen se, että josko siellä joku ois jo tarrannu matkaan, mutta ei kenties sitten kestänyt kyydissä. :( Mutta sitten taas on mielessä sekin, että on myös mahdollista, että siulla on nyt valemenkat, ja kyytiläinen hengailee matkassa vielä senkin jälkeen kun vuoto on loppunut. :) Sitä toivotaan!! :heart: Itse tekisin kyllä aivan samoin, että testaisin sitten myöhemmin vielä, ilmaantuuko se haamu vielä sinne tikkuun vaiko kenties jopa vahvempikin viiva. :) :heart:

lullaby testiä vaan kehiin! :heart:
 
Hey
Dana-:hug: Kyllä nyt alkaa asiat rullaamaan kun pääset lääkäriin! ja tosiaankin, pidä puolesi ja vaadi että tutkivat kunnolla!:mad:

lenkkari pahoittelut tädistä!:hug: Mutta, eihän sitä koskaan tiedä, joten testiä kehiin vaan ensi viikolla!:heart:

Tuisku85 :hug:Sovitaanko (taas kerran) :headwall: että tää kierto on SE kierto!!!! Mulla menkkaolo vaan vahvistuu ja oireet on laantuneet, eli menkat alkaa maanantaina!!! Mutta aika samoilla päivillä mennään, meitä on nyt tässä ryppäässä monta, joten nyt PLUSSIA KEHIIN MURUT!!!:heart:

Sanja-Muru Toi on niin tuttu tilanne..vaikka sitä onkin onnellinen toisten puolesta niin silti katkeruus kaihertaa että miks ei mekin voida onnistua noin helpolla! : / mutta usko pois! kohta mekin keikistellään ison masun kanssa!:heart:
ja edelleen; se oireettomus voi olla juurikin SITÄ ITTEÄÄN! :heart:

lullaby89 nyt testaamaan ja äkkiä!:heart:

nellielli onko mitään oloja?:p

ON: Kiitos murut tsempeistä mutta kyllä se niin on että ei tuu meille syysvauvaa. Josko jouluksi sitten?!:heart:
Alkais vaan jo ne menkat ja pääsis taas Clomeja nappailee, ja uuteen kiertoon!
 

Yhteistyössä