Hakutulokset

  1. chariot

    Sisarrattaat Phil&teds vai mountain buggy

    Meille on tulossa 2-vuode ikäerolla toinen lapsi ja sisarrattaat on ehdoton, koska liikumme paljon julkisilla, saatamma koko päivän olla menossa, meillä ei ole omaa autoa ja kun menemme äidilleni on sinne 5h juna matka ja juna-asemalle tulen liikkumaan yksin kahden lapsen ja kaikkien...
  2. chariot

    Paljon kehtaa pyytää

    2011 jouluna ostetuista Emma Bestar vaunuista? Ne on hyvässä kunnossa ja ollu käytössä n.4kk
  3. chariot

    Artesaani (saneeraus ja sisustus)

    Onko henkilöitä, ketkä työskentelee alalla? Mitä töitä teette, onko palkka millainen, pidättekö työstä? Itse olen suunitellut, että lähden opiskelemaan tuota alaa.
  4. chariot

    Molo Kidsin toppahaalari

    Eli olen ostamassa ens talveks tytölleni Molo kidsin toppahaalaria ja nyt arvon että ottaisinko 80 vai 86 kokoisen, sivuilla sanotaan että ne on melko pien kokoisia ja 80vastaa 9-12kk ja 86 1-1.5kk. Tyttökään ei kyllä kovin iso ole 8kk neuvollas viiko sitte oli 68,9cm pitkä. Onko tääl kokemuksia...
  5. chariot

    Kokemusta Folkhälsan uimakoulusta

    Ilmoitin tyttäreni tuohon vauvauintiin ja mietin millainen tuo uimakoulu nyt on, onko kukaan käyny sielä? Yrtin ilmoittaa Cetus uimakouluu, mutta se oli täysi, niin jouduttii jonotus listalle.
  6. chariot

    Vauvan ruokailu

    Eli me ollaa siirrytty tytön kanssa nyt kiinteisiin ruokii ja haluasin saada jonkun kirjan josta löytyisi eri ohjeita, olisiko jotai suosikki vauvaruoka ohje kirjoja? Itse olen aatellut kotiruokaa vauvalle kirjaa, mutta se tuntuu olevan nyt kaikkialta loppu toinen mitä mietin olisi luomuruokaa...
  7. chariot

    Hyvä valokuvaamoliike pääkaupunkiseudulta?

    Eli ajattelin viedä tuon neidin 6kk valokuvaa varten ihan liikkeeseen ens kuussa ja mietin missä täällä päin olisi hyviä kuvaajia, suositelkaa?
  8. chariot

    Brio Sing vaunut, kokemusta

    Onko kennelläkään kokemuksiä näistä vaunuista? Ajattelin, että ostaisin ne meille toiseksi vaunuiksi, ennestään löytyy Emman Bestarit . Singijen tarkoitus olisi toimia kesä/kaupunki vaunuina ja Emmat taas olisivat enemmäkin talvi/lenkkeily käytössa.
  9. chariot

    Brio Sing

    Onko kennelläkään kokemuksiä näistä vaunuista? Ajattelin, että ostaisin ne meille toiseksi vaunuiksi, ennestään löytyy Emman Bestarit . Singijen tarkoitus olisi toimia kesä/kaupunki vaunuina ja Emmat taas olisivat enemmäkin talvi/lenkkeily käytössa.
  10. chariot

    4kk syöminen

    Missä vaiheessa kukakin on aloittanut kiinteet? Meille neuvolassa sanottiin, että siinä 5kk voisi alkaa testailee. Ainoastaan iltaisin annan nannin avulla d-vitamiinit, mutta muuten imetän, painoa on tullut hyvin kokoajan lisää, joten minkään sellaisen takia ei tarviisi aloittaa kiinteitä...
  11. chariot

    Välihaalarista

    Tyttöni on nyt vähä yli 3kk vanha ja tarkoituksenani olisi ostaa välihaalari,mutta minkä kokoinen sen pitäisi olla,nyt on 58,5cm pitkä
  12. chariot

    Cybex Pallas 2 turvaistuin 9-36kg

    Millaisia kokemuksia on tästä turvaistuimesta tai onko joku toinen mitä suosittelisisit?
  13. chariot

    3kk rotavirus rokote

    Meil saatiin maanantaina tuo rokote, ja eilen pistin merkille sen että oli tosi väsyny ja illasta oli todella kiukkunen, kakka on iha nestemäistä ja ei suostu oikee kunnol syömää, yleensä ku on tissis jatkuvasti kiini, nyt ei millää tahdo syödä, jos tarjoan tissiä alkaa heti kauhee itku ja en...
  14. chariot

    3kk rotavirus rokote

    Meil saatiin maanantaina tuo rokote, ja eilen pistin merkille sen että oli tosi väsyny ja illasta oli todella kiukkunen, kakka on iha nestemäistä ja ei suostu oikee kunnol syömää, yleensä ku on tissis jatkuvasti kiini, nyt ei millää tahdo syödä, jos tarjoan tissiä alkaa heti kauhee itku ja en...
  15. chariot

    3kk nukkumisesta

    Eli tyttö täyttää 12v 3kk, yhes vaiheessa nukku öisi melko "hyvin" tai oli rymi jonka mukaa nukuttii eli 19-22 aikaa alettii yöunille, herättii n.12aikaa yöl syötii vähän, nukahdettii siirsin omaan sänkyy, 3herättii syötii vähä ja nukahdettiin ja 6aikaa heräii jolloin taas syötii ja otin vieree...
  16. chariot

    Voiko 3kk tulla jo hampaita

    Eli kyseessä on meidä esikoinen joka täyttää kohta 3k, nyt on viikon kuolannu tooosi paljon, vaatteet on välil paris minuutissa ihan kuolassa, on myös aloittanut kitinän. Yleensä on tosi hyvän tuulin, itkee vain jos on väsyny tai sit kauhee nälkä, mutta nyt se on melke kokoaikaista ollut tän...
  17. chariot

    Vauva seuraa pääkaupunkiseudulta päin

    Eli olisi tosi mukava, tutustua muihin äitehin ja vauvohin pääkaupunkiseudulta, jakaa kokemuksia jne. Asutaan Espoossa ja tyttö täyttää 12.3 3kk ja olisi ihanaa jos pikkunen sais ikäisistään "leikki" seuraa.
  18. chariot

    Liitoskivut

    Huomen alkaa rv38 ja mulla on ainakin omast mielestäni järkyttäviä liitoskipuja, käveliminen ei tunnu yhtään hyvältä ja tuntuu enemmän siltä, kun ois jotain revenny sisältä, onko tää ihan normaalia? Aamu yöstä oli myös pistävää kivun tunnetta mahassa, vauvan liikkeet olen kylläkin tuntenut...
  19. chariot

    Liitoskivut

    Huomen alkaa rv38 ja mulla on ainakin omast mielestäni järkyttäviä liitoskipuja, käveliminen ei tunnu yhtään hyvältä ja tuntuu enemmän siltä, kun ois jotain revenny sisältä, onko tää ihan normaalia? Aamu yöstä oli myös pistävää kivun tunnetta mahassa, vauvan liikkeet olen kylläkin tuntenut...
  20. chariot

    Painon nousu raskauden aikana

    Okei, musta on tullut iha ylitarkka tän asian kanssa, sen jälkeen kun neuvolassa(9.8) sanottiin, että paino saisi nousta 400-500grammaa per viikko. Oon käyny siitä lähtien vaa'alla aina kun on vaan mahdollista. Aluks huomasin, että paino on laskenu killolla, eli olin neuvolassa käydessäni...

Yhteistyössä