Voiko 3kk tulla jo hampaita

Eli kyseessä on meidä esikoinen joka täyttää kohta 3k, nyt on viikon kuolannu tooosi paljon, vaatteet on välil paris minuutissa ihan kuolassa, on myös aloittanut kitinän. Yleensä on tosi hyvän tuulin, itkee vain jos on väsyny tai sit kauhee nälkä, mutta nyt se on melke kokoaikaista ollut tän viikon ajan, koitan syöttää, ei kelpaa, vaihdan vaipat ei hyvä, teen kaike, mikää ei hyvä, mietin johtuukohan siitä jos hampaita puskee, että sattuu niin paljon? Mutta samal mietin ettei kai noin nuorelle viel niiä hampaita tule?
 
Okei hyvä tietää, eli voi hyvinkin hampaita puskee, onneks huome meil on neuvola, niin voidaan siel viel asiaa katsoo tarkemmi ja meilt löytyy tuolt nestemäistä panadolia, mitä sit voin antaa siihen hammaskipuun. Mites noi purulelut, miten mä niit tuolle annan, jotta voi niitä järsiä siihen kipuun, kun ei viel kuitenkin mikään kädessä pysy ja onko mulla joku iha väärä muistikuva että ne mis on vettä sisäl pitäis pakkases käyttää?
 
"vieras"
Voihan ne hampaat jo tulla, meillä tyttö teki "hampaita" varmaan sen puolisen vuotta muiden mielestä. Ei niitä puruleluja käytetä pakkasessa vaan jääkaapissa viilennetään. Meillä ei ne purulelut koskaan ole kiinnostaneet tyttöä niin kovin paljon.
 
Joo eli viilennän jääkaapissa, oli muisti kuva että jollai taval ne pitää olla viileitä, jottase helpottaa sitä hammaskipua. Nyt onneks on rauhallinen, kun on tutti suussa ja tos vieres koittaa saada unesta kiinni.
 
[QUOTE="vieras";25800393]Lapsesi on löytänyt kätensä. Tuon ikäiset mussuttaa käsiään ja kuola valuu...Ikeniä myös varmaan kutittaa. Aina ei tarkoita että just nyt hampaat tulossa.[/QUOTE]

Joo siis nyrkkiä kokoaja yrittää laittaa suuhunsa ja minä on kokoaja ottamassa sitä pois, kun ei oo hyvä että sitä syö
 
[QUOTE="Riksu";25800416]Meidän pojalle tuli ekat hampaat just 3 kk iässä. Imetys muuttui astetta jännemmäksi ;)[/QUOTE]

Joo uskon, ootan "innolla" sitä, tyttö muutenkin tykkää hengailla tissillä useeseen otteeseen.
 

Yhteistyössä