Hakutulokset

1. L

ms -äitejä?

2 lasta olen saanut moooonta vuotta diagnoosin jälkeen. Kolmatta haluttais, enkä sairauden vuoksi jätä yrittämättä.
  2. L

Kevyet 3-pyöräiset rattaat?

Muista en tiiä, meillä oli quinnyt. Oli mun mielestä keveät ja käytössä tosi hyvät, mut vertailua painosta ei muihin oo.
  3. L

Sektiosynnytys ja toinenkin kai

Ehkä täs vähän kaihertaa, että on pieni kysymysmerkki, onnistuisko alatie vai ei, ehdotonta eitä ei välttämättä ole. Oletusta vain. Hyvin ja nopeasti sujuva synnytys Voisi onnistua, pitempään ei varmasti voimat riittäis. Mut toi voisi on myös voisi, varmaa ei olis. Ehkä, jos ois fakta, että...
  4. L

Sektiosynnytys ja toinenkin kai

Eka syntyi suunnitellulla sektiolla, ja sama olis edessä pian. Välissä vähän kaihertaa, mulla ois aika pienet mahdollisuudet kyetä alakautta synnyttämään, riskinsä minulle itselleni olisi. (johtuen omasta sairaudestani) Toisaalta ois alakauttakin kiva kokea, toisaalta tajuan, että se ois mulle...
  5. L

sisarusrattaat???

Kyselisin kokemuksia erilaisista eri-ikäisille sopivista rattaista? Siis että menis vauvalla ja vähän vanhemmalla sisarella. Mitä merkkejä on, hyviä ja huonoja puolia? Ja laittakaa tosiaan ne merkit, voin katsella vaikka googlella, löytyykö jostain kuvia ja hintoja.
  6. L

Hampaaton

Marjapuuroa voi tehdä mehuunkin. Entä miten yleensä puuron annat? Siis laitatko sekaan esim. hedelmä-marjasoseita, kiisseliä? Nekin tuo vaihtelua. Myös eri puurolajit, meillä vaihdellaan Nallen kaurapuuroa, neljää viljaa, riisihiutalepuuroa. Myös jauhopuurot, esim. ohrajauhoista voi olla...
  7. L

millaisella ikäerolla tuplarattaat?

Meille tulee noin 1v 9-10 kk ikäeroa, samaa ollaan mietitty. LUultavasti ei hankita, ainakaan kovin aikaisin. Lähempänä näkee, miten isompi kävelee. Ei sitä oikein voi tietää, toiset lapset on varmasti reippaita aikaisin, toiset ei. Ja siitäkin riippuu, paljonko haluaa tai on pakko kävellä...
  8. L

lasipurkkien pakastus?

Mä kans pakastin vauvan kasvismössöjä pilttipurkeissa, kun muut loppui. Ei ole koskaan hajonnut, sulattelin kyllä huoneenlämmössä, tai sitten jos nopeasti piti saada, niin saatoin kuumassa vedessä sen verran käyttää, että sisus irtosi ja laitoin eri astiass mikroon sulamaan.

Yhteistyössä