Hakutulokset

  1. V

    tissipano

    Yksi nimimerkki per keskustelu ja sitten aiheeseen. Valitettavasti kokemukseni rajoittuu C-kuppiin johon ei oma rakkaudenvaltikkani tunnu sopivan kokonaan vaikka miten puristaisi. Kivaa se on ollut kuitenkin, mutta haluaisin joskus päästä naimaan jonkun todella isojen dojojen omaavan kanssa.....
  2. V

    Karvojen ajelu julkisella pakalla kuten kylpylät ja uimahallit

    Sheivaaminen kielletty? Voi jumalauta mitä jorinaa. Niin joo ja oma mielipide asiaan on se, että ei niitä tartte ajella. Ei uimahallissa eikä kotona. Kunnon retropuska jaksaa aina nostattaa kiiman..
  3. V

    Mihin on kadonnut Tommi Läntinen?

    Joku varmaan makso kansanterveyden nimissä sille tarpeeksi, että jätti hommansa, mutta kyllä se päivä vielä koittaa kun Läntinen, Kuustonen ja Ressu tekee yhteiskonserttikiertueen ja mä muutan länsinaapuriin.
  4. V

    Tunnoton

    Turha varmaan vastata, mutta ei sun fysiologisilla ominaisuuksilla ole mitään tekemistä rojujen heittämisen kanssa.
  5. V

    Kondomeista

    Sopeutuvia laitteita nuo on. Nimimerkillä avaruuskypärän tehnyt ja ihan cittarin kumeilla. Jos sitäkin suuremmalle venyvyydelle on tarvetta niin homma vaikka laminointilaitteet kotiin.
  6. V

    miehen laukeamisongelma...

    Juu ei me miehetkään mitään koneita olla. Itsellä on aikoinaan vaikuttanut mieltä painaneet asiat jotka ei lainkaan liittyneet seksiin. Veikkaisin että useimmiten miehen laukeamisongelma johtuu samoista syistä kuin naisenkin, rentoutuminen, muut mielessä pyärivät asiat, huono itsetunto tms...
  7. V

    Vakituisen rakastajattareen löytäminen ?

    Samaisia ajatuksia on ollut täälläkin lähiaikoina, mutta niin kuin sanoit ei taida olla kovin helppoa toteutus. Haaveilen seksuaalisesti aktiivisesta naisesta joka uskaltaa haluta ja kertoa haluistaan, mutta ei varsinaista halua muutosta elämäntilanteeseensa. Varatun naisen kanssa varmaan olisi...
  8. V

    Mielipiteitä, kun toinen vain ilmoittaa ettei halua enää seksiä

    Eipä noista taida ottaa selvää millään. Itte olen pohtinut asiaa pitkään kun osui omalle kohdalle jo vuosia sitten ja tullut siihen tulokseen, että tuota jahkailua pihtaamisen syistä voi jatkaa niin kauan kun vaan tahtoo. Itte oon aatellu, että eläköön nyt sitten niin kuin haluaa ja mä aijon...
  9. V

    Naisen ejakulointi ???

    Kerran olen kokenut naisen ejakulaation suuseksiä antaessani enkä laittanut ollenkaan pahakseni. Ei ollut kyseinen ilmiö tavoitteena ja molemmille tuli yllätyksenä. Eikä suihkunnut vaan pulppusi/valui. Lähinnä huomasi siitä, että kämmen ja lakana yllättävän märkinä yllättäen. Eikä muuten...
  10. V

    Panettaako?

    Avattaressasi lahkeesta kurkkaava puolihölmö vahvistaa väitteesi :D Nostan kohta panoksia ja vedän speedot jalkaan.
  11. V

    Tiedättekö te miestenne fantasioita ja oletteko toteuttaneet niitä?

    No jos et tiedä haluaisitko tietää niin eipä varmaan kannata kysästäkkään. Turpa kiinni, tussu piiloon ja sardiini takasin purkkiin.
  12. V

    Panettaako?

    Itse vastaan, että sietämättömästi:p
  13. V

    Mulla on SUURI asenneongelma! :(

    Ei tietenkään :) Asenteesta se on kiinni, mutta ei se välttämättä ole ongelma. Suurempi ongelma se tyhmyys on.
  14. V

    Kyllä tuo koira ehtii!

    Ilmeiseti mitään hirveen suurta riskiä ei ole vaikka kypsennettyjä luita on saanut, mutta jos pelkäät, että luiden säikeet tai jokin muu rodesta löytynyt saattaisi vahingoittaa suolistoa, niin syötä sille tankoparsaa (muukin parsa kelpaa). Se ei sula kunnolla ja sitoo ylimääräisiä juttuja niin...
  15. V

    Mulla on SUURI asenneongelma! :(

    On sanottu, että viisaat eivät ole koskaan voineet sietää tyhmenpiään. Se että ootko sä viisas vai vaan kärsimätön huono selittäjä onkin sitten eri asia. Jos on joku pakko saada tajuamaan jotain niin sitten varmaan on aika haasteellista, mutta jos ei niin opettele vaan jättämään toinen...
  16. V

    Kuvaile typerin akka kenen kaa oot käyny treffeillä..

    Itse ilmeisesti skippasit seksivalistuksen koulussa.
  17. V

    Vituttava kiima

    Kyllä musta sulle varmaan miestä riittää ja näkö/kokokin kohtuu kohillaan. En tiedä onko ylestä ja mikä tärkeintä toimivaa. Sehän selviää kokeilemalla ;) Yhden yön jutut on koettu ja nähty ja aika turhiksi havaittu. Kyllä seksin pitää olla jotain muutakin kuin vain pano, mutta jos sen vaan...
  18. V

    Vituttava kiima

    En kyllä ole enää yhtään varma heteroudesta tai ainakaan 100% sellaisesta. On hän kyllä seksistä nauttinut, mutta voihan se mieli muuttua. Oon itse asiassa kysynyt muutaman kerran, että mahtaako olla kiinnostunut myös naisista, mutta jyrkästi on kieltänyt. Ymmärrän teitä kaikkia jotka ootte...
  19. V

    Vituttava kiima

    Vaikka seksiä ei ole on kuitenkin hyviä asioita ja maailma muuten mallillaan. Helppoa sanoa, mutta vaikea toteuttaa. Liikaa pelissä, enkä tämän takia halua satuttaa ketään. Ymmärrän kyllä ajatuksesi ja erilaisessa elämäntilanteessa varmasti olisikin vaihtoehto.
  20. V

    Vituttava kiima

    Joo ootappa hetki niin hilppasen sinne mmmmmhh ;)

Yhteistyössä