Karvojen ajelu julkisella pakalla kuten kylpylät ja uimahallit

• Viestiketjun aloittaja haiseva pieru
  • Ensimmäinen viesti
haiseva pieru
kukas palstamamma oli jättän pillu ja säärikarvojen ajelun mielummin odottamaan sitä hetkeä kun menee kylpylään, Flamingoon.
Olipa kiva väistellä pillukarvojasi siellä ja vaihtaa suihkua kesken pesuhetken kun karvasi lillui minun suihku loossini viereen.
Onneksi tuli henkilökuntaa noukkimaan sinun ja ystäväsi kesäturkkinne pos niin viemärin ritilästä kuin siitä käytävästäkin.
Miltähän sinusta tuntuu jos minä tulisin ja pyllistäisin sinun suihkuloossisi edessä kunnon pierun :D
Enkä tajuisi edes hävetä?
Osaan sitten seuraavan kerran minäkin syödä jotain mikä mahalleni ei käy ja piereksin kun toiset kielloista huolimatta ajelee karvojaan .

"Puhina"
Mun mielestä on etovaa, kun ihmiset julkisilla paikoilla nyppii kulmakarvojaan. Julkisilla paikoilla meikkaavat ja kynsiä lakkaavat ihmiset myös ihmetyttää. Jos voi kotoota lähteä ilman meikkiä niin miksei voi sitten vain olla sitä päivää ilman meikkiä jos ei kerkeä meikkaamaan?

"vieras"
No mä ekana kyykkyvatkaan joka suihkussa. Sitten suurieleisesti ajelen toosani keskellä pesuhuonetta. Saavat muut sillävälin suihkutella. Sitten huikkailen, että missä ois vapaa suihku? huhuu? Turkki jää tuuliajolle. =)

• Tykkää
Reactions: Nyynä ja Titi-Uu
[QUOTE="vieras";24305144]No mä ekana kyykkyvatkaan joka suihkussa. Sitten suurieleisesti ajelen toosani keskellä pesuhuonetta. Saavat muut sillävälin suihkutella. Sitten huikkailen, että missä ois vapaa suihku? huhuu? Turkki jää tuuliajolle. =)[/QUOTE]

Ja pukuhuoneessa toki sitten sillä uimahallin hiustenkuivaajalla kuivaat suurieleisesti ne viimeisetkin toosakarvasi ja pyydät vielä naapurikoppilaiselta pillukarvakampaa lainaksi kun oma jäi kotiin. Eiköstä vain?

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu ja Nyynä
ihihh
[QUOTE="eräs";24305212]otti suihin tikkurilan puiston vieressä tänä iltana klo 18 :(((( (mies ja poika olivat puistossa)
kai sekopariskunnan lapset kans tms. :([/QUOTE]

Miks surullinen naama? Koska et itse uskaltaisi luoda tollaista elämystä miehellesi? Ja nyt miehesi fantasioi näkemästään loppuelämänsä...

VK
Sheivaaminen kielletty? Voi jumalauta mitä jorinaa. Niin joo ja oma mielipide asiaan on se, että ei niitä tartte ajella. Ei uimahallissa eikä kotona. Kunnon retropuska jaksaa aina nostattaa kiiman..

no on se aika kumma, jos niitä pitää tulla ajelemaan uimahalliin. jos ajelee, niin ajelee ne kotona. silloin ne karvat ei häiritse ketään muuta kuin ittee, jos ei viitsi niitä pois huuhdella. ja kyllä se mun tietääkseni on uimahalleissa ja kylpylöissä kielletty, mutta kaikkihan ei kielloista piittaa

Yhteistyössä