Mitäs mieklä olette tästä: Rouva teki eräänä päivänä mielestään vain ilmoitusluotoisen asian, ja ilmoitti ettei enää halua seksiä kanssani. Olin asiasta hiukkasen ihmeissäni kun aiemmin oli homma toiminut niinkun on pitänyt, eikä hän ole valittanut mitään. Juttelimme asiasta niin hänen mielestään hän ei enää seksiä tarvi, että voi sitten tyydyttää itsensä, eikä tarvitse kuulemma muuta.. Lisäksi hän sanoi ettei voi elää ilamn seksi olevassa avioliitossa, mutta ei halua sitä kanssani. No tästä on kohta vuosi, eikä muutosta ole tullut, vaikka ajattelin että se on vaan pelkkä päähänpisto. Olen jutellut asiasta hänen kanssaan, mutta sama mielipide edelleenki. Kaikista pahinta on se että hän oikein kiusallaankin tyydyttää itsensä aina silloin kun olen paikalla, ja vielä kovaäänisesti. Koskea häneen en saa, eikä hänkään halua koskea minuun. Vieraasta tuskin on kyse kun on kotona lasten kanssa. En kaipaa mitään eropuheita, vaan muuten miten asian näette? On vähän turhautunut olo, koska olen aktiivinen seksin suhteen, niinkun hänkin.. :'ashamed: