Hakutulokset

  1. A

    haluaisin kuulla toisten mielipiteitä asiasta!

    Tarina: Mies ja nainen, sanotaan vaikka mikko ja liisa, viettävät tupareitaan kavereiden kanssa. Pikkutunneilla liisa suutelee toista miestä, Pekkaa. Mikko näkee tämän ja vetää Pekkaa turpaan, ja uhkaa tappaa hänet jos hän astuu jalallaankaan heidän taloonsa. Pekka heitetään pihalle, Mikko on...
  2. A

    miten rankaisette 10vuotiasta kiroilemisesta?

    Pelkät sanomiset ei enää tehoa, joka kerta kun poika suuttuu niin sieltä tulee niin "kauniita" sanoja suusta että minäkin punastun... Miten pitäis rankaista?
  3. A

    Mitä tekisitte jos olisitte minä (kyse lapsesta joka jätetty yksin kotiin matkan ajaksi)

    Naapurissani kerrostalossa asuu 8v poika äidin ja 14v siskon kanssa. Tämä äiti on nyt toista kertaa kuukauden sisään (josta olen tietoinen) lähtenyt Venäjälle (poika kertoi) kotimaahansa pariksi päiväksi. Poika yksin siskonsa kanssa. Sisko tulee kotiin iltaisin 21 aikaan, muuten poika pyörii...
  4. A

    vauva kuoli nukkuessaan vanhempiensa välissä

    linkki
  5. A

    onnistumisen riemu :) kaverin koira

    kaveri oli saanut jo 2 varoitusta kun koira haukkuu päivisin jatkuvasti kämpässä yksin ollessaan. Otin koiran koulutukseen ja eilen aamulla vein sen kotiin. Nyt kaksi päivää ollut siellä yksin työpäivät HAUKKUMATTA, jes! kaveri soitti äsken ja kertoi että koira nukkui kun hän tuli kotiin :) ei...
  6. A

    mitä ihmettä???

    mun ex-mies soitti ja kysyi voiko viedä meidät syömään sushia illalla? Mitäköhän sillä nyt mielessä??:O
  7. A

    Nolointa mitä olet ikinä joutunut tekemään?

    Aattelin vähän hauskemman ketjun tähän laittaa ja aloitan itse: Minulla on maitoproteiiniallergia, jos syön liikaa maitotuotteita mulle iskee kauhee vesiripuli n 6h kuluttua syömisestä joka alkaa kuin salama kirkkaalta taivaalta ja kestää kunnes kaikki on tyhjää. no oli sit yks aamu, kiire...
  8. A

    romanikulttuurista kysymyksiä pojaltani

    En osannut seuraaviin vastata: -koska romanitytöt alkavat käyttämään niitä isoja mustia hameita? -ovatko romanilapset ihan normikouluissa? (täällä ei lähikoulussa ole yhtäkään vaikka monta perhettä asuukin)
  9. A

    4D: Liian lihava teiniksi

    en oikeasti tajua miten vanhemmat voi päästä lapsensa tuollaiseen kuntoon. eiks hälytyskellojen ois jo kauan sitten pitäny soida?:kieh:
  10. A

    Sushi addikti

    onnistuin tartuttamaan lapsiin sushi addiktioni, tein mokan ja vein ne maistiaisille, nyt ne vinkuu sinne joka kerta kun kävellään ohi :D Muut muksut kinuu Mäkkäriin, meidän tiger sushiin :D
  11. A

    ADHD lasten vanhempia?

    Jos joku puhui ADHD lapsista minulle 5v sitten mietin mielessäni että se on vaan hienompi sana vapaasti kasvatetuille lapsille jotka eivät tiedä mitä kuri on.... no sainpa syödä sanani... 10v poikani on kärsinyt keskittymisvaikeuksista ekalta luokalta asti ja nyt päätimme että hän käy 3-luokan...

Yhteistyössä