Hakutulokset

1. remutar-73

Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

saanko sen työtehtävän minkä haluan?
  2. remutar-73

**~**HEINÄVAUVAT 2007**~**

Tervehdys! Eilen oli meilläkin ristiäiset ja nimeksi tuli Aleksi Miro Matias, Päivä meni hienosti. Asusteena oli sinivlkoraidallinen kauluspaitapusero ja ruskeat sammarit, oikeinoli somat ja miehekkäät :) Taitaa olla suosittu vaateparsi kun useammalla muullakin sattumalta... Jotain pientä...
  3. remutar-73

Tervehdys! Eilen oli meilläkin ristiäiset ja nimeksi tuli Aleksi Miro Matias, Päivä meni hienosti. Asusteena oli sinivlkoraidallinen kauluspaitapusero ja ruskeat sammarit, oikeinoli somat ja miehekkäät :) Taitaa olla suosittu vaateparsi kun useammalla muullakin sattumalta... Jotain pientä...
  4. remutar-73

heippa kaikille! Aika menee siivillä vaan ja eikä kyllä ehdi täällä käymään, ainakaan päiväsaikaan..kun on vaavi ja kaksi vilkasta leikkiikäistä. Tämä vaavi on tyytyväinen vaan sylissä....sitterissä ei oikein viihdy kauaa....ja tissi tietysti on parasta :D . Tänään olitiinkin neuvolassa jossa...
  5. remutar-73

***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

Tä: Mulla laitettiin ompeleet, hakasista olisi kyllä varmasti jäänyt nätimmät arvet (niinku silla nyt olisi hirveästi väliä mutta...) kun näistä ompeleista jää aika leveälle alueelle jäljet... Huomioin muuten että edellisissä sektioissa ei tehty näin pitkää leikkaushaavaa kuin nyt...
  6. remutar-73

Niinkuin otsakkeessa kerroinkin niin poikahan sieltä meille kolmanneksi tuli... Aivan ihana. Imee hyvin ja runsaasti ja usein, ei oikeastaan ole rytmiä vielä, joskus voi olla 3-4 t väliä ja joskus ollaan 3 h rinnalla.....eli vaihtelee..... sektio sujui hyvin ja toipuminen samoin...
  7. remutar-73

[b] :heart: Elikkäs Meille syntyi kolmas poika 9.7. suunnitellulla sektiolla klo 9.25. Mittoja: pituus 3530g ja 48 cm ja päänympärys 34,5 cm. Aivan iiiihaana pieni poika :heart: . Imee hyvin ja PALJON! Isot veljet ovat ottaneet pikkuveikan oikein hienosti. Kotiuduttiin torstaina 12.7...
  8. remutar-73

Unikonna: samaa vaivaa täälläkin viimeisen kahden viikon aikana. Hikoillut olen... Huomenna on sitten jännä päivä...sektio odottaa ja näen pikkuisen silmästä silmään...ihanaa.... Vaikka kaksi kertaa sektion olen kokenut silti jännittää.... koko ajan sitä vain toivoo että kaikki menisi...
  9. remutar-73

Onnittelut Paalinalle tytöstä :flower: ja Mieh:lle pojasta :flower:
  10. remutar-73

Äsveelle onnittelut pienokaisesta! :flower: :flower: Aurinkoinen81: Onnea sullekin käynnistykseen. Minulla pitäisi kyllä sinä päivänä nyytti olla kainalossa kun pitäisi sektio tehdä ;) , vaik eihän sitä tiedä miten ruuhkaa tulee ennen kuin pääsen saliin kun kiireellisemmät tarvittaessa...
  11. remutar-73

:flower: :flower: Onnea kaikille jo vauvan saaneille Heinäkuisille :flower: :flower: Aikas hyvin ollaan kasassa pysytty .. ei juurikaan liian ennen aikaisia vaaveleita ole syntynyt. Anoppikeskusteluun... mulla ei varsinaisesti anoppia ole kun miehen äiti on kuollut aikaa sitten...
  12. remutar-73

Heippa kaikille! Manskulle kovasti onnea :flower: :flower: pienestä pojan pallerosta! Jenmolle voimia ja jaksamista. Parempi ratkaisu varmasti tuo kuin jäädä huonoon suhteeseen.. Alku varmasti vaikeaa mutta toivottavasti sinulla on tukijoukkoja joille purkaa myös omaa pahaa oloasi...
  13. remutar-73

Heipparallaa kaikille! Toistamiseen äidiksi: Voipa hyvinkin olla että ollaan samaan aikaan sairaalassa, mulla pe 15. päivä synnytystapa-arvio ja silloin annetaan leikkuuaika joka todennäköisesti on noita samoja päiviä minkä sinä sait!! Äsvee: Onnea koitokseen! Aurinkoinen: Mukava...
  14. remutar-73

Huomenta kaikille ! =) Äitiysloma sit nyt alkanut maanantaina! Kiirettä tuntuu kuitenkin olevan...enkä yhtään vieläkään ole vauvan vaatteita pessyt ja laitellu mitään valmiiksi...taitaa tulla yllätyksenä loppujen lopuksi :ashamed: Ensi viikon perjantaina saan sitten tietää milloin...
  15. remutar-73

Heinämassut-07 vol.2

Heippa kaikille taasen piitkästä aikaa! Nyt jopa kirjautuneenakin :D vointi sinänsä on erinomainen.. tänään neuvolassa ja hemoglobiini huiteli ekalla mittauksella 88 ja toisella 99. Eipä ihme että väsyttää.... olen harjoittelussa, vielä kaksi viikkoa jäljellä... ja meinaa nukahtaa kesken...

Yhteistyössä