Hakutulokset

  1. P

    Haluux joku korkata mun kanssa?

    Kellään tarjota yhtä huurteista janoiselle? :D ;) Täytyy kai oikeasti kärvistellä vielä hetki ennen kuin mies töistä tullessaan poikkeaa kauppaan.. Ja tänään olen todellaa ansainnut yhden tai kaksi - oli sen verran raastava päivä töissä |O
  2. P

    tänne kaikki jotka ei listoille pääse

    Minä myös :)
  3. P

    Atooppinen ihottuma

    Valitettavasti.. talvet varsinkin yhtä raapimista, sormet verillä :snotty:
  4. P

    JOULU JOULU; ARMAS AIKA, OMPI KOHTA MEILLÄ...

    Siinä kynttelikkö, jota yritin hieman ehostaa uudelleen http://www.aijaa.com/v.php?i=3163990.jpg :D :xmas:
  5. P

    Tilaatteko usein postimyynnistä?

    Muutaman kerran vuoteen. Yleensä hm:ltä :D
  6. P

    Kumminko tekisit?

    eiköhän tuota kannattaisi vaan parannella kerralla kuntoon :)
  7. P

    G. Missä sä oot töissä?

    Tällä hetkellä olen töissä muovialalla. Koulutusta löytyy turvallisuusalalta..
  8. P

    Minkä ikäiseltä tytöltä teillä lakataan kynnet?

    Meillä ainakin on 3,5 vuotiaasta lähtien aina silloin tällöin lakattu :)
  9. P

    Kehupa lapsesi perhepäivähoitajaa :)

    Meillä ainakin aivan ihana pph! :flower: en löydä oikeastaan mitään valittamista. Kaikki asiat saadaan hyvin hoidettua ja lapsetkin tykkää :) Melkein kuin mummolaan veisi ;)
  10. P

    Kysymyksiä mieliala-, rauhottava- yms. lääkkeitten käyttäjille?

    Mulla menee 50mg sertralinia masennukseen ja lamotriginia 100mg tasoittamaan mielialojen vaihtelua. lisäksi tarvittaessa 5-10mg tenoxia univaikeuksiin/paniikkikohtauksiin. hyvin ovat auttaneet ja kokeilujen kautta oikeat määrät löytyneet. Pahoja sivuvaikutuksia ei ole ilmennyt. Ja todellakin ne...
  11. P

    Kysyn uudestaan ku kukaan ei ennemmin vastanu mulle. Kertokaa kokemuksia Sertralinista ymv lääkkeestä?

    Ei ole kuin positiivisia kokemuksia. Tällä hetkellä tehoaa hyvin, kun on tarkastettu annos ja oikeastaan ilman sivuvaikutuksia. :)
  12. P

    Toi Ape on niin syötävä..

    On kyllä yllättävän ihana mies :whistle: ;)
  13. P

    Galtsupinoo

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=Helzo Lisäänpä minäkin pärstäni pinoon.. :D
  14. P

    Missäs miehenne nyt on?

    saunaan menossa kaverinsa kanssa...
  15. P

    kuka meinaa syödä tänään karkkia:)?

    Kohta hävinny irttaripussi kitusiin...ja nyt on sopivan ällömakee olo, et kohta pitää tasoitukseksi sipsiä ottaa :D Tänään onkin lupa syödä makeaa, ku vituttaa niin maan mainiosti! :headwall:
  16. P

    Pelasitko lapsena tuikkua?

    Meillä oli tuikkusta - ei tuikkua. Olisi kyllä nykyäänkin mukavaa.. Kunhan muksu kasvaa niin pitää viedä se metsään kera kavereidensa ja sanoa, et nyt äiti haluaa vähän pelata :D
  17. P

    Mitäs teillä tapahtuu tällä hetkellä?

    Minä surffailen netissä. Ukko kera kaverinsa tuossa vieressä pistävät palvelinta pystyyn. Nörttijengiä :D :headwall:
  18. P

    laitetaan kans... G:yhden lapsen äidit pinoon??

    3,5v tyttö tällä hetkellä - ja riittää hyvin tähän hetkeen :heart: ;)
  19. P

    Olen hemmotellut lapsia tänään;)

    minä kans! =) nyt on tytsy ikionnellinen ku sai markkinoilta mukaansa ilmapallon ja vielä lakunkin :heart:

Yhteistyössä