Kysyn uudestaan ku kukaan ei ennemmin vastanu mulle. Kertokaa kokemuksia Sertralinista ymv lääkkeestä?

  • Viestiketjun aloittaja VASTAAKOHAN NYTKÄÄN KUKAAN :(
  • Ensimmäinen viesti
vieras
seksuaalista kyvyttömyyttä, mutta toisaalta paljon hyötyä, mieliala noussut, ärtymys ja raivarit vähentyneet, nautin lapsistani ja monista asioista enemmän... Olen selvästi plussan puolella mielipiteissäni :).
 
HUOM Zoloftin taitaa olla sama lääke
Alkuperäinen kirjoittaja HUOM Zoloftin taitaa olla sama lääke:
Nostanpa taas, jos joku vastaisi. Täällä on varmasti kyseisen lääkkeen käyttäjiä. Mulla on Sertralin resepti valmiina, mutta en oo vielä alottanu niitä. En uskalla alottaa, ku pelkään sivuvaikutuksia. Eli lähinnä sivuvaikutusten takia kyselen.
 
HUOM Zoloftin taitaa olla sama lääke
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
seksuaalista kyvyttömyyttä, mutta toisaalta paljon hyötyä, mieliala noussut, ärtymys ja raivarit vähentyneet, nautin lapsistani ja monista asioista enemmän... Olen selvästi plussan puolella mielipiteissäni :).
Ohhoh tuli vastaus.. kiitti.
 
HUOM Zoloftin taitaa olla sama lääke
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
seksuaalista kyvyttömyyttä, mutta toisaalta paljon hyötyä, mieliala noussut, ärtymys ja raivarit vähentyneet, nautin lapsistani ja monista asioista enemmän... Olen selvästi plussan puolella mielipiteissäni :).
Miten seksuaalinen kyvyttömyys ilmee? tuliko muita sivuvaikutuksia?
 
Alma
Alussa itselläni oli kauhean pahat aloitusoireet, jotka kestivät useita viikkoja. Masennus ja ahdistus olivat multimaalisen suuria, ruokahaluttomuutta oli, vatsavaivoja, tuntohäiriöitä raajoissa, huimausta.... Nyt kolmen kuukauden päästä en joko kiinnitä sivuoireisiin huomiota, tai sitten niitä ei ole:). Välillä on pinna tosi kireällä, en tiedä, johtuuko Sertralinista vai onko normi luonteenpiirre;)! Kauhee hikoilua on edelleen, eikä se varmasti häviäkkään ennen lääkkeen lopetusta.

KUITENKIN OLO ON IHAN, KUIN ERI IHMISELLÄ! Lääkkeet ovat auttaneet unettomuuteen, ahdistuneisuuteen, pelkoihin ym..

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HUOM Zoloftin taitaa olla sama lääke :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
seksuaalista kyvyttömyyttä, mutta toisaalta paljon hyötyä, mieliala noussut, ärtymys ja raivarit vähentyneet, nautin lapsistani ja monista asioista enemmän... Olen selvästi plussan puolella mielipiteissäni :).
Miten seksuaalinen kyvyttömyys ilmee? tuliko muita sivuvaikutuksia?
En saa helposti orgasmia. Ei mitään muita sivuvaikutuksia. Ja lääkettä vähentämällä (nyt toipumisvaiheessa ja lääkärin kanssa sovitusti) tämäkin ongelma on jäänyt. Olen ollut hyvin tyytyväinen Sertraliniin ja muitakin olen kokeillut, mutta joutunut lopettamaan jo alkuvaiheessa pahojen vatsavaivojen ja / tai oksentelun vuoksi.
 
HUOM Zoloftin taitaa olla sama lääke
Alkuperäinen kirjoittaja Alma:
Voi ottaa niitä rauhoittavia, joita lääkäri on määrännyt Sertarilin kanssa käytettäväksi. Kannattaa soittaa sairaalaan, ja kysyä vielä asiasta.
Mulle on määrätty rauhottavia ja niistä ym. lääkkeistäni oli viime lääkäri käynnillä keskustelua. Otan rauhottavia tarvittaessa (n. 2-4 viikossa) Ois kai lääkäri kertonu jos ei sais ottaa, ku kysyi lääkkeitten yhteen sopivuudesta...
 

Yhteistyössä