Minkä ikäiseltä tytöltä teillä lakataan kynnet?

Mua jäi vaivaamaan, kun tässä taannoin yhdessä prinsessa-tyttö-ketjussa joku (harmaa! ) kauhisteli, kun mainitsin, et meidän melkein 5v tyttö haluaa pitää kyntensä siistissä lakassa. Olenko mä ainut, joka lakkaa tuon ikäisen kynnet, ja olenko nyt ihan häväissy tuon lapsen.....? :ashamed:
 
vieras
mää muistelen et isä toi mulle mun esimmäisen kynsilakka pullon tuliasiks ulkomaan työmatkaltaan, kun olin reilu 8vuotias ..ja faija oikee lakkas sillon mun kynnet :D ..mut eip niitä sen jälkeen kauhee usein lakkailtu
 
Siis ei meilläkään nyt jatkuvasti kynsiä putsata, ja heti perään lakata uudelleen, mut siis tää neiti tulee ilmoittaa, jos pitää puhdistaa lakat pois (lohkeillu ). Sit toki voi olla viikonki, ettei muista koko lakkaus-asiaa, mut toisinaan sit haluais vähän väliä korjailla lakkaa...
 
joo mielläkin eilen viimex tyttö 3v tuli sanoo että menny huonosti kynnet...mä sitte korjailin niitä pikkusen ja on hienot taas =)),mutta siis ei me kovin ahkerasti niitä lakata aina silloin tällöin
 
hanna
Ei meillä lakata. Tyttö melkein 6v. Niissä lakoissa ja poistoaineissa on myrkyllisiä yhdisteitä, joille en halua lastani altistaa, eikä meillä muutenkaan käytetä meikkejä tms erikoista.
 

Yhteistyössä