Hakutulokset

  1. H

    Oonko mä ihan hullu?

    Et kai sä hullu ole.. Tai sitten meitä on muitakin. :) Mulla oli samanlaisia tuntemuksia, tosin sillä erotuksella että meidän lapset on aina olleet ammattilaisia nukkumisen suhteen ja muutenkin aika hiljaisia ja rauhallisia tapauksia. Se tosin on kostautunut sitten tuossa 3+ iässä, mutta...
  2. H

    Alateitse vai sektiolla?

    Esikoistyttö vuonna 2005 syntyi alateitse, rv 29+2 (noin 1000g ja 39cm). Rakenneultrassa todettiin gastroskiisi ja silloin sanottiin, että alatiesynnytys on suolistolle parempi kuin sektio (??). Kaksoset vuonna 2006 myös alateitse, rv 32+1. A-vauva raivotarjonnassa (1870g ja 42cm) ja B-vauva...
  3. H

    Mielipide synttäritarjoiluista? Eiks ookin ihan riittävät?

    Hyvältä kuulostaa. Kyllä nuo tarjoilut uppoais kaikki ainakin meidän muksuille. Popcorn-pulla olikin uutta, täytyy pistää korvan taakse. :)
  4. H

    Meidän koira jäi tänään autonalle ja halvaantui:(

    Voi itku. :( Voihan sitä kuntoutusta aina kokeilla, jos ei siitä aiheudu pennulle suurempia kipuja. Ja kannattaa tosiaan varautua siihen ettei siitä enää metsästyskoiraksi ole. Meillä jäi ajokoira aikoinaan auton alle ja takapää halvaantui, kuntoutuksen jälkeen oli sitten kotikoirana, kun ei...
  5. H

    Jess!! Pojan silmäleikkaus onkin jo torstaina !!!

    Taitaa tulla päivän "sairasloma" koulusta ja sitten ei pariin viikkoon mitään raskasta liikuntaa eikä saunomista. Meillä likka ollut nyt kahdessa karsastusleikkauksessa ja molemmat sujui hienosti. Tsemppiä pojalle leikkaukseen :)
  6. H

    todistus raskaudesta

    Tuon saa kyllä varmasti ihan sovittua. Meille ainakin neuvolasta kirjoittivat tuon todistuksen vaikkei varsinaista neuvola-aikaa ollutkaan ja saatiin se sieltä hakea sitten sovittuna ajankohtana. :)
  7. H

    onko teillä kaikilla hienot uudet autot vai joutuuko joku ajaan vielä vanhalla?

    Meillä autot on vm. -94 ja -96. Vanhojahan nuo, mutta ihan käyttökelpoisia.
  8. H

    Huomenta!!

    Huomenta! Meillä on tänään koko lapsikatras kotona kun päiväkodin työntekijät ovat koulutuksessa. Tiedossa siis lasten kanssa puuhailua, sämpylätaikina on kohoamassa niin saavat tehdä omat aamupalansa kunhan heräävät :) Täälläkin on aivan jäätävän kylmä, onneksi aurinko jo vähäsen pilkistää...
  9. H

    Galluppi täynnä kysymyksiä laidasta laitaan: Oletko koskaan elämäsi aikana...

    [x] käynyt Espoossa [ ] käynyt Rovaniemellä [x] meinannut hukkua [ ] käynyt ennustajalla [ ] suunnitellut vakavissasi itsemurhaa [ ] suunnitellut vakavissasi toisen ihmisen murhaamista [x] näpistänyt kaupasta jotain [ ] unohtanut ystäväsi syntymäpäivän [x] tanssinut sadetanssin [ ]...
  10. H

    Mitä vanhempien kuuluu tehdä lapsen leikkauksen aikana?

    Meillä tytär käynyt nyt kahteen otteeseen silmäleikkauksessa. Kestoksi arvioitu molemmilla kerroilla parisen tuntia. Ensimmäisellä kerralla taisin käydä sairaalaan kanttiinissa kahvilla ja lopun ajasta istuin osastolla hermostuksissani odottamassa soittoa heräämöstä. Toisella kerralla otin jo...
  11. H

    kenellä täällä on eniten lapsia nuorimpana?

    Jos ihan suoraan sanon, niin en tosiaankaan tiedä. Miksi en? Miksi joku muu hankkii x-määrän lapsia xx-ikäisenä? Meillä oli kuitenkin kaikki edellytykset hyvään ja onnelliseen perhe-elämään jo tuolloin ja kun esikoinen syntyi, niin tahdottiin hänelle pienellä ikäerolla sisarus. Kohtalo...
  12. H

    kenellä täällä on eniten lapsia nuorimpana?

    Mä taidan vetää nyt ennätyksen tässä, 23 vuotta mittarissa ja 5 lasta. Ensimmäisen sain 17-vuotiaana.
  13. H

    Rikosilmoitus netissä. Onnistuuko nimettömänä?

    No mullahan ei ole väliä vaikka poliisi ne mun tiedot saakin, mutta en välttämättä tahtois että naapuri tietää kuka on ilmoituksen takana. Ja asiastani olen kyllä ihan varma, kun tuossa lenkillä ollessani näin ja kuulin ampuma-aserikoksen. Ampui siis rauhoitettuja lintuja taajama-alueella...
  14. H

    Rikosilmoitus netissä. Onnistuuko nimettömänä?

    Kävin tuossa poliisi.fi:ssä katselemassa tuota rikosilmoituksen tekemistä netissä. Siellä tietty pyydettiin kaikki henkilötiedot, mutta kertooko poliisi tälle rikoksesta epäillylle mun tiedot jos teen ilmoituksen? Naapuri kyseessä, enkä jaksais mitään sotaa nyt. Ja vähän tuota naapuria...
  15. H

    Ukkostaa! ja ukkonen soitti kotipuhelimeen

    Äitini ainakin sai sähköiskun kun vastasi ukkosen soittoon. Riitti että nosti luurin niin räsähti.
  16. H

    se tuli sit 70e pikavoitto

    Miten se bussi nyt yhtäkkiä sataa voi kulkea jos sillä ei voi ajaa kuin kahdeksaakymppiä? :whistle:
  17. H

    Montako teillä asuu ja montako nelimetriä?

    170 neliötä, 2 aikuista ja 5 lasta. K, 2 oh, khh, kph, s, 3 wc, 5 mh.

Yhteistyössä