Hakutulokset

  1. Neeuli

    Rusetti hiuksiin

    Mistä pystyisi netistä tilaamaan hiuksiin laitettavan rusetin? Tyttö täyttää 1-vuotta ja hiuksia on todella paljon niin olisi ihana sellainen rusetti.
  2. Neeuli

    Älkää antako lapsen pelata Angry Birds -peliä ym. puhelimellanne, jos

    En osaa siinä auttaa kun meillä on IPhone puhelimet niin niihin tuli automaattisesti salasana. On kyllä ikävää tuollainen lasku kun yllättäen tulee. Ja varsinkin kun ne on menneet vielä peleihin
  3. Neeuli

    Älkää antako lapsen pelata Angry Birds -peliä ym. puhelimellanne, jos

    Meillä pitää salasana tietää ennen kuin pystyy mitään ostamaan. Se on kyllä hyvä kun lapset tykkää pelata kännykällä.
  4. Neeuli

    Hitto noiden sukulaisten kanssa! Lapsen synttäreille tulosta

    Kun minä laitan lasten synttärikutsuja esim, kuukauden etukäteen niin kukaan ei edes vaivaudu vastaamaan :D Olen ottanut sen tavaksi että porukka tietää että juhlimme esim 1.9 päivä lauantaina klo 13 eteen päin niin tulkoon jos tulevat mutta turha odottaa muina päivinä mitään kakkuja sun...
  5. Neeuli

    Äitiyspakkaus vai 140€?

    minä otin ekalle lapselle pakkauksen mutta sitten kaksi kertaa sen rahan. Minä ajattelin niin sen että kun eka lapsi niin vaatteita ei ole liikaa ja siinä on tosi paljon hyviä vaatteita. Toisen ja kolmannen kohdalla oli jo vaatteita niin paljon että rahalle oli enemmän käyttöä kuin pakkaukselle.
  6. Neeuli

    Mitä kaikkia raskaudenehkäisy menetelmiä olet kokeillut ja mitä mieltä niistä olet?

    Yasmin-pillerit: Ihan ok kunhan vain muisti ottaa joka päivä :D NuvaRing: Aivan ihana, MUTTA, kun kolmas ipana syntyi tuli kauheat menkka vuodot ja kova kipu, ei auttanut rengas joten siirryin: Hormoonikierukka: Ihana, ihana ja vielä kerran ihana. Menkkoja tuskin melkein huomaa ja ei tarvitse...
  7. Neeuli

    Ajatuksia herättävä.

    Olipa surullinen :(
  8. Neeuli

    Modet help!

    :laugh::laugh::laugh:
  9. Neeuli

    Mikä itikka mua on voinut pistää??? Joko jalkapöytä turvonnut, aivan selkeästi isompi

    Ei ollut onneksi käärme. Jalka vaan turposi ja oli kuuma mutta pari päivää niin se oli ihan normaali. Kyllä mekin epäilimme käärmettä mutta mies sanoi että on ok olo ja ei näkynyt mitään jälkeä. Ja kyllä minä seurasin jalkaa vähän väliä että jos muutos olisi tullut niin olisin kyllä raahannut...
  10. Neeuli

    Mikä itikka mua on voinut pistää??? Joko jalkapöytä turvonnut, aivan selkeästi isompi

    Miehellä oli ihan sama. Oli metsässä kävelly ja ajatteli vain että oksa raapaisi. Sitten illalla jalka turposi ihan kauheana mutta olikohan että kahden päivän päästä ei mitään.
  11. Neeuli

    Surettaa köyhien lapset.

    Ite muistan että ei sitä lapsena paljoa leluja saanut. Se oli huippu hetki kun näin lehdessä aivan ihanan ponin ja kysyin äidiltä saisinko tuollaisen. Äiti tuumasi että pitää katsoa mikä on raha tilanne ja minä hyväksyin sen. Sitten kun äiti tulikin kaupasta ja pussissa olikin se poni! Tuolla...
  12. Neeuli

    Onko tää ihan huono yllätys?

    Niin minunkin mielestä ihana idea :)
  13. Neeuli

    yksi huone ja kolme lasta

    asumme kolmiossa jossa nyt kaksi lasta, tyttö ja poika, jakavat huoneen. puolen päästä huoneeseen tulee kolmas lapsi, tyttö. Miten muilla on suunniteltu nukkuminen ja muiden tavaroiden sijoittaminen?
  14. Neeuli

    Kysymys kierukasta

    Minulla on toinen jalkaterä ollut turvoksissa kohta 1,5 kuukautta ja mitään ei ole lääkärissäkään löytynyt. Nyt pamahti mieleen että voisiko hormoonikierukka tehdä turvotuksen vain toiseen jalkaan? Miten sen saisi muuten selville että se johtuu kierrukasta ettei sitä tarvisi ottaa pois?
  15. Neeuli

    Kumman hoidon valitsisit?

    Meillä poika ja tyttö käy seurakunnan kerhossa ja se maksaa.
  16. Neeuli

    Vihaan malla asumista!

    Minun vanhemmat asuu 50 kilsaa kaupungista ja se on ihan keskellä korpea. Jos vain voisin niin heti muuttaisin sinne koska siellä on vaan niin ihanaa olla ku lähin naapuri 5 kilsan päässä ja saa olla ihan rauhassa. Koko kesänä lapset ovat olleet ehkä 2 viikkoa kotona kun muuten ovat...
  17. Neeuli

    Apua,perjantai 13päivä:/

    Lapsilla tänään hammaslääkäri :D Onneksi ovat niin pieniä etteivät tajua mikä on perjantai 13 päivä..
  18. Neeuli

    Mikä ehkäisy synnytyksen jälkeen?

    Mulla oli ekan lapsen jälkeen nuvaring rengas käytössä ja nyt ku kolmas syntyi niin sitten laitatin hormoonikierukan.
  19. Neeuli

    Koska ootte lätenyt tokasta lapsesta sairaalaan?

    Ku ei pystynyt enää olemaan kuin kaksinkerroin ja lääkärissä olin jo 5 cm auki ja eiku 250 kilsan päähän sairaalaan :D
  20. Neeuli

    ylimääräiset vaatteet

    no kaveri on tulossa huomenna katsomaan mutta niitä varmasti jää vielä yli. :)

Yhteistyössä