Hakutulokset

  1. zeims

    Miten sanoisit nämä nimet?

    Kyllä muuten ihan "normaalejakin" nimiä joutuu (varsinkin) puhelimessa tavaamaan. Oma nimeni on ihan supisuomalainen ja mielestäni artikuloin puhelimessa selkeästi, mutta silti nimeni on muuttunut jopa miehen nimeksi.
  2. zeims

    Olenko kauhea vaimo jos kiellän miestä lähtemästä bileisiin

    Mistä riitelivät? Kaikki syyllistävät vain miestä, mutta esimerkiksi meidän poika yrittää AINA höykyyttää isäänsä kun ovat kahden. Esimerkiksi tietokoneen pelaamisesta saavat aina "riidan" aikaiseksi ja kun molemmat ovat tulisia ja periksiantamattomia luonteita, ei se ole kaunista katsottavaa..
  3. zeims

    Matkalle miten usein pääsee Kelan tuella

    Gogole tarjosi seuraavan: http://www.solaris-lomat.fi/tuetut_loma
  4. zeims

    Matkalle miten usein pääsee Kelan tuella

    Siis mikä oli missä? Eihän Kela nyt kustanna mitään lomamatkoja :eek:
  5. zeims

    Mitä mieltä tällaisesta käytöksestä?

    Jos Maija 91kg tilittää, että "onpa tullut kuukaudessa taas kolme kiloa lisää!" se on ihan OK. Mutta jos Elina 55kg päivittelee samaa, hän ei saa valittaa, koska on edelleen hoikassa kunnossa? Mä olen hoikka ja normaalipainoinen, mutta kyllä se ottaa päähän, että olen herkuttelun takia...
  6. zeims

    Herpes

    Etkö ymmärrä lukemaasi?
  7. zeims

    Ikean ravintola lapsettomaksi

    Ja vielä viikonloppuna :snotty:
  8. zeims

    Tänään puistossa kuultua..

    Mä saatan sanoa ihan samoin, vaikken edes juo. Saatan jopa mutista, että myyn lapset naapuriin, vaikken sitäkään toteuta. Eli ihan kaikkea ei kannata vakavasti ottaa, varsinkaan, jos "ohimennen" kuulee :xmas:
  9. zeims

    Missä kannattaisi myydä iso kasa duploja? Ja paljonko hintaa?

    Huutikseen. Suosittelen laittamaan alhaisen lähtöhinnan, se tuppaa nousta paremmin kuin jo valmiiksi korkea aloitushinta.
  10. zeims

    Mies nukkuu pois krapulaansa eikä mua huvita taas olla yksin lasten kanssa.

    Asiat on juuri niin vaikeita kuin niistä haluaa tehdä. Asutte maalla eli varmasti on mahdollisuus esim. metsäretkeen? Tai jos haluat levätä laita lapsille DVD ja makaa sohvalla lasten kanssa. Jos ei löydy DVD-masiinaa niin koneelta Yle Areenasta lastenohjelmia. Anna miehen nukkua ja sano...
  11. zeims

    Millaista maksu- ja toimitustapaa käytätte kun myytte tuotteen netissä?

    Maksu ensin, sitten postitus edullisimmalla tavalla, tässä siis normikirjeenä.
  12. zeims

    Kuinka moni teistä on ollut molempina iltoina

    Mikä molempina iltoina? :confused:
  13. zeims

    tästä on ehkä jo kysytty, mutta mites ne lapsilisät..?

    Lapsilisät on peruttu, koska Espanjan tukipakettiin tarvittiin roposia.
  14. zeims

    Keittiöstä tulee savua ja liekkejä, ja palovaroittimet huutaa. Mitä mun pitäisi tehdä?

    Käy laittamassa keittiön uksi kiinni, ei leviä sitten käryt sun muut koko asuntoon :)
  15. zeims

    Muita toimeentulotuella eläviä joilla et ole rahasta tiukkaa?

    Sehän tästä puuttuisikin, että koko tuli olisi tuhlattu ennen seuraavaa tukea ja sitten mietittäisiin, mistä rahaa ennen seuraavaa tukea! Joo, on tosi kurjaa, ettei teillä ole töitä jne, mutta jotenkin tökerä avaus mielestäni.
  16. zeims

    Idiootti ja äiti kaupassa

    Oikeasti? :O Mä en tiedä mitä kirjoittaa, veti jotenkin sanattomaksi.
  17. zeims

    voisinko olla raskaana?

    Älä nyt herneitä nokkaan vedä.
  18. zeims

    Mikähän mulla?

    Ilmiselvä silmätulehdus.
  19. zeims

    voisinko olla raskaana?

    Kysymys kuuluukin: Oletko harrastanut seksiä? Jos vastaus on kyllä, niin voit olla raskaana.

Yhteistyössä