Ekaa kertaa katon tässä Tiina Jylhän ohjelmaa, siis omg....

  • Viestiketjun aloittaja eevee
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Kauheusklinikka. Mä katon joskus ihan koska on niin kivaa sit järkyttyä siittä miten hölmöjä jotkut on. Mitäs se Tiinan mies muuten vetää, kun jotenkin näyttää kasvoista siltä, että... Niinko vetäis kotain kamaa, tai siis et ihan ku ois painetta päässä...

Anteeks. :ashamed:
 
"diu"
[QUOTE="vieras";27797681]Surullisintahan tuossa on vieläpä se, että haluavat itseään kauniimmiksi, mutta lopputulos on päinvastainen.[/QUOTE]

Niinpä :( Mun silmiin noi joita on leikelty ja joihin on pumpattu kaikenlaisia mömmöjä näyttävät ihan hirviöiltä. Ja mitäs sitten kun tää feikkiysvimma menee ohi ja nää ihmiset oikeasti tajuavat että he ovat itse tehneet itsestään monstereita?!

(Tämä siis sillä toivolla että joskus tulee se aika kun tää villitys menee ohi...)
 
"vieras"
aina ennen lamaa ihmiset korostaa ulkoisia seikkoja ja kovia arvoja, sit lamassa ollaan maantieharmaita ja pellavaisia. Tää on vaan tää aika, tekoripset, tekotissit, tekotukka, tekokynnet ym oksetus. Ei tosiaan ole kaunista kuin harvojen mielestä.
 
juuh
[QUOTE="vieras";27798121]aina ennen lamaa ihmiset korostaa ulkoisia seikkoja ja kovia arvoja, sit lamassa ollaan maantieharmaita ja pellavaisia. Tää on vaan tää aika, tekoripset, tekotissit, tekotukka, tekokynnet ym oksetus. Ei tosiaan ole kaunista kuin harvojen mielestä.[/QUOTE]

hieno pointti, joskus jossain tullut vastaan muttei ollut jäänyt mieleen. tänks
 
Mä kans..
[QUOTE="vieras";27797681]Surullisintahan tuossa on vieläpä se, että haluavat itseään kauniimmiksi, mutta lopputulos on päinvastainen.[/QUOTE]

Joo, samat mietteet. Katselin pari jaksoa tota ohjelmaa, ja järkkyä, miten ne naiset ihan palvovat tota noitaa..
 

Yhteistyössä