Hakutulokset

  1. E

    Ystäviä muista äideistä..

    Kuulostaa kovin tutulta...
  2. E

    aistiyliherkkyys

    Minulla on 8-vuotias poika, jolla aletaan tutkia aistiyliherkkyysasiaa. Koulunkäynti on ollut vaikeaa ja itse olen turhautunut kun mitään diagnoosia ei ole koskaan saatu. Poika on ollut pienempänä toimintaterapiassa, mutta se lopetettiin koska tehtävät sujui hyvin ja kaikki näytti olevan ok...
  3. E

    Miten rentoudut ?

    Rentoudun saunomalla, lukemalla jotain hyvää hömppälehteä :) tai sitten ihan vaan katselemalla leffaa telkkarista. Yksi ihana iltarentoutus on tehdä hemmotteleva kasvohoito ja siinä kun kasvonaamio vaikuttaa, lueskella lehteä :)
  4. E

    Ketju jälleenmyyjille!

    Hei! Haluatko aloittaa määrätietoisen työskentelyn kohti uutta uraa vai haluatko tienata lisätuloa? Toimin itsenäisenä Forever Living Products -jälleenmyyjänä Keski-Suomessa ja rakastan työtäni. Nyt haluan auttaa myös sinut alkuun. Hyvinvointiala kasvaa! Ota yhteyttä niin kerron...
  5. E

    Ketju jälleenmyyjille!

    Haluatko mukaan maailman johtavan kosmetiikan suoramyyntiyhtiön toimintaan? Hienot kannustusohjelmat ja upeat erikoistarjoukset juuri sinulle. Kolmen viikon välein ilmestyvä värikäs ja tuoksuva kampanjakuvasto esittelee uutuudet ja huipputarjoukset. Avon on edullinen, laadukas ja...
  6. E

    Ketju jälleenmyyjille!

    Haluatko mukaan Avonin maailmaan? Minulta saat Avonille asiakasnumeron joka toimii nettitunnuksenasi ja voit tilata tuotteita. Tilaat silloin kuin itsellesi sopii ilman osto- tai tilausvelvoitteita. Ei aloitusmaksuja eikä vähimmäistilausrajoja tms. Yli 80€ tilauksesta saa...

Yhteistyössä