Joo mellä kävi sama homma. Jätetiin ehkäisy pois jo 1,5 vuotta sitten ja oltiin jo luovutettu asian suhteen, että ei se vauva sieltä tule luonnollisin keinoin. Mutta niinhän siinä kävi että kun liika yrittäminen loppui ja stressiä ei enää ollut niin plussahan sieltä tuli. :)
Olen samaa mieltä. Nosta kissa pöydälle. Erot on aina ikäviä, mutta jos tilanteesi on tuollainen, onko järkeä kituuttaa itseäsi? Varmasti onni vielä löytyy jostain muualta jos asiat eivät miehesi kanssa enää toimi.
Jos minä olisin sinä, pakkaisin kassin ja lähtisin lapsen kanssa muutamaksi päiväksi pois, esim. jonkun ystävän luokse. Saat aikaa itsellesi ja miehesi saa pienen herätyksen. Pois lähtemisen ei tarvitse johtaa eroon, vaan saatte molemmat aikaa miettiä ja ennenkaikkea pääset hetkeksi rentoutumaan.
Sinun pitää ajatella omaa hyvinvointiasi ja jaksamistasi, se on myös lapsen etu. Eikös se niin mene että parempi yksin hyvin kuin huonosti yhdessä? Tärkeintä on kuitenkin se että lapsella on isä elämässä, se ei välttämättä tarkoita sitä että sinä joutuisit kärsimään. Voimia!
Nyt on menny mulla ultrat sekasin :D Eli "virallinen" eka ultra on tänään. Epäsäännöllisten menksujen takia oltiin arvioitu neuvolassa väärin toi kesto ja siks käytiin n. 3 vkoa sitten jo ultrassa. :) My mistake :D Joo mullekkin uni maistuu tavallista enemmän, sairaslomaa en oo hakenu vaikka...
Heips!
Täälläkin on päästy jo kahdesti tutustumaan maha-asukkiin. Toissapivänä hakeuduin kovien vatsakipujen takia lääkäriin ja sain lähetteen naistenklinikalle tutkimuksiin. Kaikki kuitenkin vauvvelilla hyvin, luojan kiitos. Huomenna rakenne ultra <3 Miten ootte selvinneet pahoinvoinnista...
Moikkelis!
Täällä myös odotellaan kauhun sekaisin tuntein esikoista :) Naistenpäivänä plussasin ja kukkia ei siinävaiheessa kaivannut enää :D LA 15.11, ekassa ultrassa otettiin vähän takapakkia, eli 9+2 menossa :) Mukavaa odotusta kaikille!