Hakutulokset

  1. M

    Kadotettu-sarja

    Loppuiko Kadotettu-sarja tänään? Olipa outo lopetus sarjalle!
  2. M

    3kk syömisongelmat

    Mikä ihme voi vaivata 3kk ikäistä vauvaa..syöminen pelkkää itkua ja vääntämistä,eikä ole mitään väliä kuinka kauan edellisestä syötöstä on.maitoallergia on todettu,neocate käytössä.Pulauttelee myös paljon mutta voiko syy olla se koska yöt kuitenkin nukkuu 9h heräämättä (joskus 1 kerran...
  3. M

    Teoreettinen kysymys

    Miten suhtautuisit, jos tappelun yhteydessä miehesi kävisi sinuun käsiksi. Tämä on tietysti aivan teoreettinen kysymys. Mieti hetki ja vastaa.
  4. M

    1.5 taistelee päikkäreistä

    Meidän taapero ei nykyään suostu enää menemään päikkäreille. Eilenkin höpötti, mylläsi, pyöri ja hyöri liki 2 tuntia (!) pinnasängyssä eikä siis nukuttu ollenkaan. Monena päivänä ollut jo taistelua ja jos nukahtaa, tunti on ihan max. Yöt vedellään kyllä heräämättä noin klo 21-7/7.30. Onko muilla...
  5. M

    Mitä on tapahtunut minulle

    olen synnyttänyt viisivuotta sitten, sektiolla, aina paikat olleet siis alapäässä ollu kunnossa, mutta nyt yhtä äkkiä. Alapää on alkanut vuotamaan, pissahädän yllättäessä on vessaan päästävä heti miten, koska valuu eikä auta vaikka kuinka yrittää pidättää. Olen tehnyt testin että sulkijalihas on...
  6. M

    itkeekö vuosikkaasi??

    Nyt alkaa tällä äidillä olla paukut aika vähissä. Jälleen kerran viljojen sopivuutta tytöllemme on testattu, viikko sitten aloitettiin jälleen muutaman viikon tauon jälkeen. Vehnäpuuroa olen aamuisin antanut, ja pari päivää menikin ihan hyvin, voisi sanoa loistavasti. Tyttö tuntui oikein...

Yhteistyössä