Hakutulokset

  1. M

    Apua kaivataan!refluksia?

    heips Mulla tuli heti mieleen maito-allergia(aloin epäillä jo 2 viikon iässä juuri noiden oireiden perusteella).Meidän tytöllä todettiin 2kk iässä maito-allergia ja refluksi. Oireet oli ihan samat kuin teillä. Nyt käytössä NutrilonPepti 1 ja Gaviscon. Gaviscon lääke joudutaan kyllä vaihtamaan...
  2. M

    4kk tyttö vaan itkee ja raivoaa

    Hei Meillä ei ihan noin itkuisia olla, mut muuten vaativa vauva.. Meillä nyt 5kk tyttö ja heti laitoksella halusi olla ihan iholla. Ei suostu nukkumaan sängyissään saati missään muualla kuin päikkärit sylissä, yöt vieressä. Ensimmäisten viikkojen ajan vauva vaan itki ja pulautteli, eikä...
  3. M

    Ystäviä Itä-Suomesta!!

    Hei! Laittelin sulle sähköpostia.. jos viellä tarvis uusille tuttavuuksille :)
  4. M

    Vauva kavereita ja vähän isompiakin kavereita kaivataan Varkaudessa

    Hei! Meillä 6 henkinen perhe. 4 lasta joista nuorimmat 8 v tyttö ja 3 kk. tyttö. Löytyiskö Varkaudesta uusia ystäviä kahvittelun merkeissä ja kavereita vauvalle ja 8 vuotiaalle? Ota yhteyttä niin tavataan marika@kotiportti.fi
  5. M

    +30 äitejä Varkaudesta/lähialueelta

    Heips! Olen neljättä lasta odottava ja kaipailen uusia tuttavuuksia odottavista äideistä tai jo synnyttäneistä kahvittelun merkeissä Varkauden alueelta..Meillä mies tekee vuorotöitä.. Olis kiva vaihtaa kuulumisia saman henkisen ihmisen kanssa....
  6. M

    +30 äitejä Varkaudesta/lähialueelta

    Heips! Olen neljättä lasta odottava ja kaipailen uusia tuttavuuksia odottavista äideistä tai jo synnyttäneistä kahvittelun merkeissä ja lapsille (poika 12v, tyttö15v ja tyttö 7v) uusia kavereita Varkauden alueelta..Meillä mies tekee vuorotöitä.. Olis kiva vaihtaa kuulumisia saman henkisen...
  7. M

    35 v + odottajat, vol 5

    MaAnn 37v neljäs la 19.9 Kys
  8. M

    äidit vm. -74

    Ensimmäiset 12 viikkoa oli todella huono olo. Olin ihan varma, et henkikulta lähtee..:x Mutta onneks pahoinvointi loppui siinä 13 rv:lla. Nyt mulla rv 22 ja olo ollut aivan mahtava ja energinen, mut supisteluja alkanut tulee rv 20 ja tänään nla käynnillä sanottiin, et ei saa enää kävellä...
  9. M

    äidit vm. -74

    Jospa minäkin ilmoittaudun tänne vm 5/74 =) Meillä lapset 4/96, 9/98 ja 11/03 ja nyt sit tämä uusin tulokas syyskuussa :):heart:

Yhteistyössä