äidit vm. -74

Onneks olkoon cicilisko! =) Tarrasukkia matkaan! Mikäs sulla on laskettu aika? Mulla tosiaan 23.6. Kaikki tuntuu tässä odotuksesssa ihan uudelta, kun eka laps on jo 16.

Minzkuli ja cicilisko Mites on raskaus on lähteny käyntiin? Onko paljon oireita? Entäs MaAnn ja Trallaa, miten teidän raskaudet edistyy? Mulla oli alussa ihan kamalaa kuvotusta melkein 24/7 ja tissit oli tosi arat.. Nyt lopussa taas on kamalaa turvotusta sekä käsissä että jaloissa. Sormia ei meinaa pystyä koukistaan ja iltapäivästä alkaa seisominen ja käveleminen tuottaa tuskaa :( No, enää ei oo pitkä aika! Mutta vauvalla on ollu kaikki koko ajan hyvin ja se on pääasia! =)
 
Minzkuli ja cicilisko Mites on raskaus on lähteny käyntiin? Onko paljon oireita?


mulla ihan alussa raskaus rv 7 menossa ja ens vkolla varhaisultra kun clomikierrosta tärppi :) oireita on väsymys väsymys väsymys, tissit arat, alavatsatuntemuksia, valkovuotoa, hengästyy todella helposti ja herkällä mielellä eli myllerrystä on :) toisina päivinä enemmän toisina vähemmän :D
 
Ensimmäiset 12 viikkoa oli todella huono olo. Olin ihan varma, et henkikulta lähtee..:x Mutta onneks pahoinvointi loppui siinä 13 rv:lla. Nyt mulla rv 22 ja olo ollut aivan mahtava ja energinen, mut supisteluja alkanut tulee rv 20 ja tänään nla käynnillä sanottiin, et ei saa enää kävellä lenkkejä koska supistaa.. Painoakin tullut neljän viikon aikana viikossa liikaa joten älä syö sitä, äläkä tätä eikä tuota... Vauvalla kyllä kaikki hyvin. Liikkuu todella paljon ja potkunyrkkeilee ihan kivasti ja :heart: - äänet vahvat. Paino ja rr -kontrolli parin viikon päästä.
Jospa se tästä =)
 
Jokos oot Minzkuli ollu siä varhaisultrassa? Kerro kuulumiset! =)

MaAnn, mulla kanssa masuasukki möyryää oikein kunnolla. On vaan jo niin iso, että liikkeet välillä jopa sattuu. Mut heti, jos pitempään on liikkumatta, niitä oikein odottaa. Tiedätkö sä sukupuolen, olitteko rakenneultrassa, näkykö siellä ja halusitteko tietää? Mä tosiaan poikaa odotan.

Upeeta oli viikonloppuna kattoo kisoja, hyvä Suomi! Mä tässä oon todennu, et mun varmaan pitäs tehä useemmin lapsia, ku viimeks oon saanu lapsen vuonna 95, ku suomi voitti viimeks. Ja nt 2011 ku saan toiseni, voitti Suomi jälleen. :p
 
joo mä olin tänään ultrassa rv piti olla 7+5, mutta olikin 5+6 ja koko 3mm joten todennäkösesti menossa kesken, viikon päästä uus ultra-aika :((( ruskuaispussi näkyi, muuta ei oikein sanonut ja ettei 100pros varmaa että kesken menossa, joten nyt sitten odotellaan!!!
 
Moi!

Alkuraskaudessa on aina ollut huono-olo ja jatkuvasti kova pissahätä.
Nyt on oireet helpottamassa, viikkoja 14+6. Nt ultrassa kaikki oli ok. Eikä ainakaan vielä ole Kyssistä tullut yhteydenottoa veriseulan suhteen.
Tässä raskaudessa on onneksi puuttunut kova päänsärky.
Rakenneultra on sitten juhannuksen jälkeen. Liikkeet olen tuntenut jo useamman viikon ajan.

Tsemppia Minzkuli!

Trallaa 14+6
 
Yksi joukkoon lisää :) Mulla on lapset -00, -02 ja -05.
Nyt on yritys käynnissä uuden miehen kanssa.
Oli ihanaa huomata, että mun ikäiset vielä lisääntyy :)
Meinas tulla kriisi, kun luin, että naisen hedelmällisyys laskee rajusti 35v. jälkeen.
 
Täällä yksi vuosimallia 74 oleva mamma lisää. Aiemmin 09 syntynyt tyttö ja uuden tulokkaan LA 15.9
Pahoinvointia oli ensimmäiset 16-17 viikkoa, ja koville otti, vaikka kotona olenkin edelleen tytön kanssa.
Ekassa raskaudessa tuli lopussa raskausmyrkytys, ja synnytys käynnistettiin. Saas nähdä miten tällä kertaa käy. Kotona mittailen verenpaineita, ja toistaiseksi ovat olleet ihan ok.
 
Viimeksi muokattu:
Hei!
Täälläkin yksi erinomaista -74 vuosimallia oleva tät :wave:
Lapset: Esikoinen 07 ja kaksoset 09 sekä alullaan 5+6 oleva raskaus (LA 1/12). Hengitystä pidättellen tässä vielä, toivottavasti kaikki menee hyvin ja saadaan tämäkin aarre pitää :heart:.

Minzkulille tsemppiä :hug:

- pavunvarsi 5+6
 
Heissan kaikille loistavan vuosimallin mammoille taas!

Minzkuli, mitä kuuluu? Olen täällä kovasti pitänyt peukkua! :hug:

Tervetuloa joukkoomme TheFoxyLady, Lurppa ja Pavunvarsi.

Mulla raskaus etenee hienosti, perjantaina äitiyspolilla arvioivat vauvan kooksi 2980g ja jos täysiaikaisena syntyy, painaa luultavasti 3,5-4kg. Turvotuskivutkin on jaloista aika lailla hellpottaneet ja närästykseen sain hyvän lääkkeen. Nyt ei juuri muuta haittaa ole, kuin unettomuus. Vauva möyrii ja pissalla saa juosta jatkuvasti ja vatsa on jo niin iso, että joka kyljen kääntämiseen herää. Niinpä unet jää tosi vähiin, esim. viime yönä nukuin 3 tuntia. Ja siitä syystä oon ympärillä olevilleni aika kiukkunen ja hankala... :ashamed:

Kaikille odottajille tsemppiä! Ja TheFoxyLadylle tsemppiä yritykseen!
 
Olin tokassa ultrassa ja kasvua oli tapahtunut, mutta vähän, ens ma sitten katsotaan kuuluuko sydänäänet ja onko kasvua, jos ei niin sit keskeytetään ja nyt on 2 päivää jo vähän vuodellu, et siinä se tais olla tällä erää :'(
 
Hei!
Mulla on eka maha-asukki kasvamassa ja raskausviikkoja 35, kaik on hyvin menny ja en oo tuntenu kertaakaan että oisin liian vanha hommaan :) Toivottavasti loppu sujuu myös hyvin. Huomenna on viimeinen työpäivä ennen äippälomaa!
 

Yhteistyössä