Hakutulokset

  1. T

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Hienoa kuulla susimieli, että kaikki ultrassa turvotusta lukuunottamatta ok! Myös muille ultrassa olleille onnittelut hyvistä uutisista :flower: Täällä eka neuvolalääkäri takana. Sydänäänet löytyivät muutaman minuutin etsiskelyn jälkeen ja kyllä siinä alkoi mulle jo kylmä hiki tulla. Onneksi...
  2. T

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Hei pitkästä aikaa! Kiitos Poppeliini uudesta pinosta ja päivittämisestä! Mekin käytiin np-ultrassa maanantaina, ja turvotuksen osalta kaikki ok. Syke sen sijaan oli 150, kuvittelin sen olevan enemmän. Onko jollakulla muulla parempaa tietoa? En siis tiedä, onko lukema ok eikä ultraajakaan...
  3. T

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Voi miten kurjia uutisia, Spider! Voimia koettelemukseen, toivottavasti vuoto alkaa pian itsestään ja pääsette yrittämään uudelleen. Mima meillä oli eka neuvola viime viikolla ja mies oli kyllä mukana. Jotenkin se oli meille itsestään selvyys, en olisi yksin halunnut mennä tämän yhteisen...
  4. T

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Tervetuloa uusille! En ole nyt hetkeen käynyt täällä ollenkaan ja huh, miten monta sivua odotti lukemista! Osan kahlasinkin jo läpi, mutta tasapuolisesti onnea hyvistä ultrakuulumisista ja jaksamista pahoinvoinnin kanssa kamppaileville! Käytiin tiistaina miehen...
  5. T

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Voi p-i-b miten ikäviä uutisia! Toivotaan kuitenkin parasta. Voimia! Sannuli88: Mäkään en olisi huolissani noista Davidin haaleista viivoista. Kuten joululahjallakin, myös mulla tuli vaan haaleita viivoja herkillä liuskoilla. Plussa tuli kyllä aikaisin esiin (dpo 10), mutta dpo 12 jälkeen ei...
  6. T

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Aurinkoista sunnuntaita! Ihana ilma! Kohta mentävä pihatöihin, on tuo piha talven jälkeen niin kamalan näköinen kun on sepeliä ja oksia nurtsi täynnä. Hyötyliikuntaa haravan varressa siis luvassa! Eläimistä: Meillä ei ole elukoita. Kovasti kissaa ollaan mietitty mutta päätettiin kuitenkin...
  7. T

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Kiitos infosta Poppeliini ja neljäskö! Mulle olis ehdottomasti paras tuo 2010 tulojen mukaan. Sen vuoden olin kokonaan töissä (palkatonta kesää lukuunottamatta) kun taas 2009 opiskelin ja ehdin olla töissä vaan 2kk vuoden lopusta. No, eipä sille itse juuri voi mitään, tulee mitä tulee...
  8. T

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Jestas, kun porukka kasvaa vauhdilla! Hyvä hyvä =) Nyt vielä tuntuu, että ollaan yhtä harmaata massaa, mutta eiköhän tässä kuukausien saatossa ala persoonat muistumaan paremmin mieleen. Raitakissalle ja Raparperitaivaalle jaksuja! :hug: Niin ja uudet tervetuloa! Jos tätä tahtia saadaan...
  9. T

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Lauantai-iltaa kaikille! Testasin tänää uudelleen CB:n herkällä plussatestillä ja selkeä plussamerkkihän siihen tuli siinä ajassa että sain silmälasit päähän :) Olo hyvä ja jotenkin huojentunut. Mulla on aiemmin luteaalivaihe ollut liian lyhyt ja siksi on ollut nyt epäileväinen olo. Viimeksi...
  10. T

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Uusi tonttuilija ilmoittautuu :) Tänään tein positiivisen testin (dpo 12) ja ajattelin, että menee syteen tai saveen, niin tänne itseni ängen :) Tässä tietoja minusta, joten lisäilisittekös minut mukaan? Elikkäs taskurapu84, 27v, TYKS ja esikoinen toiveissa. Netin laskuri antoi lasketuksi...

Yhteistyössä