Hakutulokset

1. H

Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

Syyskuista huomenta kaikille! :wave: Huh olipa homma lukea parin viikon kirjoitukset kerralla ... reippaita olette olleet! Alkuun onnittelut jakautuneille, kotiutuneille, naitetuille ja ööö kaikille joille kuuluu. :heart: sekä tervetuloa uusille! Eipä ole taas meikäistä täällä...
  2. H

Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

Hei Taas! Mie olen heittäytyny nyt ihan hurjaksi ja olen täälä jo toista kertaa tällä viikolla! ;) Silti ei meinaa pysyä jutuissa matkassa... Noopulle onnittelut näin aluksi! :flower: Jeenille voimia pikkuisen sairauden kanssa.:hug: Huldiksella onkin ollut varsin hurjaa menoa :O...
  3. H

Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

Tervehdys kaikille pikaisesti täältä työkiireiden keskeltä!:wave: Viimeisin kuukausi on mennyt erityisen tiiviisti raksalla ja voin kertoa että olen pudonnut jutuista jo aikaa sitten... Ajattelinkin nyt koittaa pysyä elokuun jutuissa mukana ja lueskella noita vanhoja siinä sivussa :p...
  4. H

Syyskuun Sydänkäpyset *kesäkuu*

Heippa hei kaikillle piiiiitkästä aikaa!:wave:Tervetuloa vaan uudet tulokkaat.:flower: Siitä onkin vierähtänyt aikaa, kun olen viimeksi kirjoitellut taikka käynyt edes lueskelemassa... :ashamed: Työt ja ennen kaikkea rakentaminen pitävät kiireisenä. Muuutto on vielä pitkässä kuusessa, mutta...
  5. H

SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *huhtikuu*

Vielä liiveistä... Talvicci: kiitos linkistä! katsoin pikaisesti ja hyvältä näyttää. Pitää tilailla kun on aikaa perehtyä paremmin Zophie: Changella on hyviä liivejä. Olen usein asioinut heidän liikkeissään. Kuitenkin ympärysmitalla 65 suurin kuppikoko on imetysliiveissä J ja se oli...
  6. H

SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *huhtikuu*

Hei pitkästä aikaa! Viikot on ollut täynnä touhua ja tohinaa, joten tännekkään ei ole ehtinyt. Pesänrakennus on meillä tällä hetkellä yksi tärkeimmistä asioista. Rakennamme omaa taloa ja pitäisihän se saada valmiiksi ennen kuin pienokainen saapuu. Tekemistä siis riittää hurjasti...
  7. H

SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

Hei kaikille! Uusi täälä... Ikää 29v ja esikoista odotellaan, la 22.9. Olen lueskellut teidän juttuja jonkin aikaa, mutta nyt oli ensimmäistä kertaa pakko kommentoida :D vyötärönympärys No pienoista kasvua havaittavissa + 22 cm tarkalleen eli 65 sentistä on päästy 87 senttiin ja :attn: tämä...

Yhteistyössä