Hakutulokset

  1. S

    Rikkoutuneen ajokortin uusiminen - kannattaako tehdä vielä vai odottaa vuoden 2013 ajokorttiuudistuksia?

    Ajokortti hajosi, meni rikkipoikkikahtia (miten semmoinen on edes mahdollista?!). Uusiminen maksaa sen viitisen-kuutisenkymppiä kuvineen. Ensi vuonna ajokorttilakiin tulee muutoksia: Trafi.fi - Ajokortin voimassaoloaika esim. uusitut kortit on voimassa vähemmän aikaa, mutta toisaalta...
  2. S

    Edellisen asukkaan kissan haju pois kodista?!?

    Yäkyäk, muutettiin vuokra-asuntoon jossa edellisellä asukkaalla oli parikin kissaa. Kämppä on muuten ihan perussiisti (noh, parit kissankarvat komerossa meni läpi sormien kun ne voi itse pestä pois, en siis liikaa nipota ja siisteysintoile).. MUTTA makuuhuoneessa on kohta, jossa haiskahtaa...
  3. S

    G: Kevätkenkäkysymys, riittäisikö lapselle kengiksi vuorelliset kumpparit?

    Tietysti siis vielä niin kauan kuin pakkasia riittää on käytössä lämpimämmät (Kuomat tms.). Mutta kevään märät kelit ja leikkipuistoleikit, riittäisikö niihin nuo karvakumpparit? Jos saisi sinniteltyä niillä kesään ja lenkkarikeleihin asti.. En mieti pihiyttäni, keksin vaan mielestäni...
  4. S

    Haalarimerkkien mitoitukset -pino!! (Mikä merkki on reilua, mikä istuvampaa mallia/ kokoa)

    Avuksi kaikille ensi vuoden haalariostoksille (vai joko oon auttamattomasti myöhässä, siinä tapauksessa toiminee myös ensi kautena :) ), itse olin aika lailla pallo hukassa kun yritin kaupassa arvioida Reimatec/ Remu/ -ym. perusmerkkejä ilman lasta mukanani. Jos tähän saisi myös esimerkkejä...
  5. S

    Astianpesukoneen asennus, miten ongelmatapauksissa todistetaan että ammattilainen on tehnyt sen?

    Ainakin lvi-firma varmastikin antaa laskun ja kuitin jotka toimivat tositteena ammattilaisasennuksesta, mutta mitä jos tuttu tekee työn ilmaiseksi? *Ja siis tuttu on kuitenkin lvi-koulutuksen saanut henkilö* Voihan tämä tyyppi kirjoittaa lapun ruutupaperille tyyliin "Asensin ****n...
  6. S

    Kuinka nopeasti napasienen pitäisi parantua laapistuksen jälkeen?

    Tyttö sai eilen neuvolassa aineen napaan ja tänään ainakin vielä valkoinen pieni nystyrä on paikallaan navan pohjalla. Ei ole muuttunut siis miksikään vuorokauden aikana, joko pitäisi nähdä tuloksia tai edes jotain muutosta jos laapistus olisi auttanut? Terkka vähän epäselvästi kehoitti...
  7. S

    Valoverhot

    Onko tapana laittaa valoverhot (eli semmoiset ohuet läpikuultavat) eteen vai taakse, siis jos niiden lisäksi käyttää myös tummempia perusverhoja? Ts. mulla on olohuoneessa kaksi verhokujaa, käytössä tummanruskeat, pitkät verhot joiden lisäksi haluaisin vähän keveyttä luonnonvalkoisista...
  8. S

    Juoksu ja raskaus?

    Mitä mieltä, uskaltaisikohan tässä kaivaa juoksukengät talviteloilta kaapista ja aloittaa hölkkäilyn näin kausiluonteisesti? Juoksu on ilmeisesti ihan ok harrastus raskaana ollessa, mutta mitenhän siinä tapauksessa, että en ole tosiaan harrastanut sitä koko talvena vaan viimeksi viime syksynä...

Yhteistyössä