Hakutulokset

  1. K

    Kesäkuun kullanmurut , se on meidän kuukausi <3

    onnea vauvautuneille!
  2. K

    Kesäkuiset mammat 2011

    ^:) onneksi näköjään muillakin muut lapset on reagoineet vauvan tuloon. Täällä hermot meinaa välillä mennä esikoisen kanssa. Meillä kun mies on vielä pari viikkoa töissä ennen lomaa niin pitää keksiä joka päiväksi jotain ohjelmaa et esikoisellakin on jotain ohjelmaa.
  3. K

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Nannaliina76: me ollaan sitten varmaan oltu samaan aikaan sairaalassa kun meidän neiti syntyi 1.6 =) Olin ensin 2 päivää osastolla 312 ja sitten 311. Olitko kenties samoilla osastoilla?
  4. K

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Mä olen synnyttänyt esikoisen luomusti käýnnistyksen seurauksena (ei ehditty antaa mitään) ja nyt toisen synnytyksessä yritettiin antaa kohdunkaulan puudutusta mutta lääkärin piti ottaa neula pois keskenkaiken kun aloin sitten jo ponnistaa ja vauva syntyi. Ja voin sanoa että sen kivun kyllä...
  5. K

    Kesäkuiset mammat 2011

    Saanko liittyä seuraanne? Meillä tyttö syntyi 1.6
  6. K

    Odottajat Turku + lähialueet!

    mä ainakin pääsin suuhygienistille jonon ohi, ensin tarkistukseen ja sitten poistettiin hammaskiveä.
  7. K

    **** kesäkuun kullanmurut toukokuussa ****

    tervetuloa Minskun! Ehkä TYKS:ssä tavataan =) Täällähän oli muitakin TYKS:ssä synnyttäviä.
  8. K

    Odottajat Turku + lähialueet!

    täällähän moni käy brahen neuvolassa =) minä myös käyn siellä. synnytystä olen miettinyt sen verran että yritän olla mahdollisimman pitkään ilman epiduraalia. Esikoisen olen synnyttänyt luomuna, koska synnytys oli niin nopea ettei ehditty antaa mitään lääkettä joten jos menee saman kaavan...
  9. K

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Jospa minäkin ilmottaudun. Elikä toista odotetaan LA 8.6 oma ikä on 31v. ja lähellä keskustaa asutaan.
  10. K

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    tumpuista sen verran että oliko se joku 2 viikkoa et sai leikata vauvan kynnet ja sen jälkeen ei tumppuja välttämättä tarvitse?? Näin muistelisin esikoisen ajoilta.
  11. K

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    vauvan liikkeistä: meillä kun esikoinen ja tämä toinen ovat molemmat olleet todella rauhallisia liikkujia. Mitään liikelaskentaa on edes turha tehdä. Niin neuvolassa annettiin ohjeeksi että jos vauva liikkuu tiettynä aikana esim. iltaisin niin seuraa sitä joka ilta tuleeko liikkeitä tai sitten...
  12. K

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Täällä turvotusta on vaikka muille jakaa. Nyt muutamana päivänä on ollut jo ongelmia saada kengät sopimaan jalkaan ja tänään huomasin että enää vain yhdet kengät sopii :( eli niillä mennään loppuaika. Mulla kun tuo myrkytys voi pukata päälle niin tarvii tarkkailla noita turvotuksia kans, onneksi...
  13. K

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Harhaanjohtaja: ihanaa että teidän pienokainen voi noin hyvin! Unikyselyyn: nukkumaan menen klo21-22 ja aamulla herään klo6 laittamaan miekkosen ja esikoisen matkaan ja jatkan unia johonkin 9-10. Tuntuu että mikään unimäärä riitä.
  14. K

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Minä suosittelen aventin pumppua. Esikoisen aikaan jouduin pumppaamaan monta kuukautta ja hyvä oli. Onnea harhaanjohtajalle pienestä pojasta! Kiva kun tänne on tullut muitakin uusia. Mulla on lonkat olleet koko raskauden kipeät. Ovat löystyneet jo esikoista odottaessa eli lenkeilyn on...
  15. K

    Muita ylipainoisia odottajia?

    uusi lukija ilmottautuu. olen ymmärtänyt että BMi raja on 35-40 riippuen vakuutusyhtiöstä (korjatkaa viisaammat jos olen ihan väärässä)
  16. K

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    tämä onkin tosi ahkera ketju (hyvä niin) joten hetki menee että pääsen jyvälle mistä kaikesta täällä puhutaan :laugh: Kivaa kun täällä on muitakin tyks:ssä synnyttäviä, josko siellä sitten nähdään!:wave: hurjaa että jo kohta ensimmäinen kesäkuinen on jo maailmassa, Harhaanjohtajalle voimia...
  17. K

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Heippa!!1 Vieläkö saa liittyä seuraan. Olen jo jonkin aikaa seurannut ketjua mutta nyt vasta sain aikaiseksi rekisteröityä. Elikkä toista odotetaan LA 8.6 TYKS ja esikoinen (tyttö) on 07/07 syntynyt. Me ei haluttu tietää etukäteen kumpi tulee. Jouduin jo sairaslomalle äitiysloman alkuun...

Yhteistyössä