Hakutulokset

  1. W

    ~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

    Ansku83 Viimeksi kun raskaana olin niin testasin myös tuolla PregCheckillä. Plussa tuli minulle sillä testillä vasta sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa. Testasin myös paria päivää aiemmin silloin negan. viena Ei haittaa yhtään vaikka vielä "roikut" täällä :) Minä niin ymmärrän sinua :)...
  2. W

    ~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

    Huomenta! :) Tänään aamulla tehty testi nega :| Tätiä ei vieläkään kuulu ja eiliset menkkaoireetki hävinneet :O Mutta mitään toiveita en enää jaksa elätellä koska tekemäni r-testi oli herkkä testi. Nyt vain odotellaan sitä tätiä saapuvaksi, että pääsis nyt äkkiä uuteen yritykseen. Mites...
  3. W

    ~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

    Olen :) Piti tänä aamuna testata, mutta se sitten jäi kun muistin työvuorot väärin. Luulin olevani myöhässä ja kirosin kun ei ollu herätys päällä. Sitten muistin että mullahan on tänään vapaapäivä :D
  4. W

    ~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

    Vienalle onnea plussasta! :heart: Sinderella täällä ei taida tällä kertaa plussaa tulla :| Vielä ei oo täti saapunut, mutta on sellainen olo, että kohta alkaa. Alavatsa on ollut nyt aamulla hieman kipeä joka meinaa minulla tädin saapumista tämän päivän aikana. Jos siihen tädin saapumiseen...
  5. W

    ~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

    Huomenta kaikille! viena täällä testattiin kans eilen nega. Juu on varmaan vähän liian aikaista, mutta ei millään malttanut mieli kun kaapissa on nuita netistä tilattuja r-testejä kiva kasa :D Nyt jos malttaisin odottaa tuonne asti, että menkkojen pitäisi alkaa... Lämpöjen mittailusta mulle...
  6. W

    ~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

    neljäskö onnittelut plussasta!:heart: :heart: viena pahoittelut aiemmasta km:sta :( Mutta seuraavalla kerralla sitten vauva pysyy matkassa ihan loppuun asti =) Olen ilmottanut eilen nuo kp:t väärin :ashamed: piti ihan kalenterista tarkistaa kun olen mennyt jotenkin laskuissa sekasin ja...
  7. W

    ~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

    Sisa78 piinailua tämä todellakin on :D ei jaksais mitenkään odottaa. Tein nyt toista kiertoa nuita ovistestejä ja olin yllättynyt kun sainkin vahvan viivan. Viime kierrossa kun näytti vaan haaleaa viivaa koko ajan. Olen myös aiemmin ollut raskaana, mutta viime heinäkuussa sain keskenmenon...
  8. W

    ~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

    Mahtuisko mukaan vielä yksi joululahjasta haaveileva? :) Nyt on menossa täällä yk4. Ovulaatiotestiin vahva plussa 27.3 joten nyt olis laskujeni mukaan dpo7. Jouluvauva olisi todella ihana ja olen aina salaa toivonut, että saisin jouluvauvan :)...

Yhteistyössä