Hakutulokset

1. M

oisko se vauva nyt massussa?

öö toho vaikee vastata:O mut nyt nukku öitä ja vauvojen unia:)
  2. M

voisko joku vähän auttaa ? :)

okei taas uutta tietoa mutta ei muutaku nukkumaa:D kauniita unia vaaveleiden kuvia:)
  3. M

voisko joku vähän auttaa ? :)

Elokuunvaavi mulla on just samat oireet mut testi ei ainakaa näyttäny positiivista...:( ja paljon onnea ja halauksia Elokuunvaaville:):hug:
  4. M

kiva saada vähän vanhemmaltaki neuvoa ettei aina olla torjumas:) kuinkas monta lasta saturnus76 sulla on jos saa kysyä?kuinka monta % esikoista odottavista naisista saa keskenmenon?siis jos joku osaa vastata tuhon:O tuntuu että lähemmäs puolet?vauva_kuume voihan se jo haaleata plussaa näyttää...
  5. M

en osaa sanoo sellasta ajan kohtaa mut ite testaa aina aamulla ekan wc käynnin yhteydes ku silln on arvot korkeimmillaan vissii.ja kai se kannattaa enintään 4pvä ennen menkkojen norm.alkamis päivästä koittaa.varmin sen pvän jälkee:) huono neuvomaan ku ite en ikinä jaksa odottaa ja teen testin ku...
  6. M

okei mun miekkonen niinisalossa.lääkintämieheks laitettii:/ 3x oon aamulla oksentanu mut vaan vähä ja muuten ollu iha hyvä olo.nyt kipristelee vattaa ja alaselkään.samat oireet joka ilta..
  7. M

mulki tullu toosi paljo enemmä vuotoa lu yleensä:O sama...niinku nytki voisin nukkua enkä lukee toisten raskaus juttuja ja haaveilla omasta pienestä nyytistä|O kva väsyki ois mut nään taas varmaa samaa unta ku monena yönä,et synnytän ja saan oman pienokaisen sylii ja POKS sitte herään:( olikos...
  8. M

sama.ku aina ei vaan jaksais pettyä:( pitäis yrittää olla toivomatta nii jos tärppäis:D no odottavan aika on pitkä|O
  9. M

kohdun ulkopuolinen raskaus, näkyykö testissä??

hei mulla samaa oireilua ja 2 testiä tehny mut miinusta näytti molemmilla kerroilla vatsaa turvottaa iltasin ym noita samoja oireita MUTTA menkat tuli viimeks jotenkuten normaaleina muuten mutta loppu ku seinään.eli tästä nyt ei ollu mitää apua mutta tiedät et jollaimuullaki on sama huolenaihe:)
  10. M

mulla kans ollu vatta iltasin turvoksis ja sekasin.muutenki epäilly täs 1½kk että oisin raskaana ja tein testin jka näytti neg. ja illalla alkoki menkat jokka kesti paripäivää ja loppu ku seinään.no epäilin silti viä ku oireet jatku nii koitin eilen uuden testin ja näytti taas neg.täytyy kai...

Yhteistyössä