voisko joku vähän auttaa ? :)

nonnin elikkäs:

Hedelmälliset päivät olivat vklp 4.3->, silloin harrastin miehenikanssa suojaamatonta seksiä 4->6.3
sitten ovulaatio oli ke 9.3
sit nyt vklp lauantaina 12 tuli joku ruskee/verinen pikkuvuoto, joka voisi olla se kiinnittymisvuoto :eek: (tommost vuotoo ei ole koskaan tullu?) nyt sunnuntaina 13.3 ja nyt tänään on ollu vähänväliä nipistelya mahassa ja sit vähän turvottaa...

menkkojen pitäis alkaa 21.3-23.3 (miun kierto on n30 pv)

oisko miul mahdollista olla nyt raskaana?
ostin myös tänään sen clablue testin ni millon mie pääsisin testaa niin et ois edes mahdollista et testi näyttää positiivista?

kiitos jo etukäteen!

T: vauvaa yritetty niin pitkään! :heart:

Toivottavasti olis tärpännyt! =) mulla ei tullut kiinnittymisvuotoa missään vaiheessa, mut se on todella yleistä joten kuulostaa ainakin lupaavalta.. Mä testasin mun mielestä sellasella apteekin omalla raskaustestillä 2-4 päivää ennenku kuukautisten olis pitänyt alkaa ja näytti haaleeta viivaa ja siitä vahvistu päivä päivältä.. mut luulen et kannattaa varmuuden vuoks kokeilla sit odotettuna alkamispäivänä :) ja jos näyttää negaa vielä mahdollisesti muutaman päivän myöhemmin sit uudelleen =)

Ja kyllähän se tottakai on mahdollista et oot raskaana kun suojaamatonta seksiä olette harrastaneet ;D pistän peukut pystyyn teidän puolesta! :)

Elokuunvaavi 19+2

kiitos! :)

no onhan mulla "oireita" ollut joka kuukausi ku ollaan aina siihen aikaan yritetty ja yritetty mut nehän voi olla vähän omanpään väritysta ; D

Mut tommost vuotoo ei ole koskaan ennen tullu ja ku katoin netist juttuu ni kaikki sanoo et joku kinnittymisvuoto :D en ole koskaan ennen semmosesta kuulukkaan! no tossa cleablue testissä lukee et voi testata jo 4 päivää ennen ni on 50 % mahollisuus et se on luotettava vastaus!

Hitto ku tä odottavan aika on pitkä mut taaas samalla pelottaa paljon et ei taaskaan! :((

Nyt mulla on myös taas vähän runsaampaa vaaleaa nestettä alushousuissa :eek: ?

Vauva_kuume

Mä aloin tulee jo epätoivoseks kun monta kuukautta yritettiin ja aina menkat alko vaan =( sit marraskuussa yhtäkkiä vaan se plussa tulikin.. mulla ei oireita oikeestaan ollut kun kova väsymys ja vatsan nipistely ja runsastunu valkovuoto =) Toivotaan nyt parasta et siellä olis pikkunen tuloillaan.. ;)

Kiitos minski =) nyt otat vaan ihan rauhallisesti ja et stressaa.. ja jos ei oo tärpännyt tästä kierrosta niin sitten seuraavasta :) mun mielestä ovulaatiosta kaks viikkoa niin pitäis näkyä testissä jostain olin niin lukevinani =)

Yhteistyössä