kohdun ulkopuolinen raskaus, näkyykö testissä??

Hellurei ja hellät tunteet!

Toivoisin että jos jollain on ollut samankaltaisia kokemuksia ym. niin voisitte vähän antaa minulle osviittaa..
Itselläni siis jonkin sorttisia raskauden oireita, vatsaa pistelee aivan kuin joku minua seiltä nipistelisi:)välillä tunsin kuin olisi kissan tassu hellästi sipaissut vastaani, sisäpuolelta! alaselän kipuilua, jatkuvasti nälättää ja pierettää, pissattaa ja röyhyttää Painoakin kertynyt aika paljon vaikka kulutan ja syön aivan samoin miten ennenkin, ja normaalin kokoinen nainen olen/olin.. Huimailee ja väsyttää aika lailla, MUTTA SILTI näyttää aina miinusta!? Olenkin siis mietiskellyt olisiko mahdollista jos olisi kohdun ulkopuolinen raskaus, näkyykö se edes testissä? Soitin siis terveyskeskukseen kysyäkseni miten toimia jos haluaa varmistaa ulkopuolisen vastauksen, ja kuten yleensä sain töykeän ja erittäinkin mitään sanomattoman vastauksen joka meni suurinpiirtein näin: Ulkopuolisetkin raskaudet pitäisi näkyä testissä että tuskin siellä sitten mitään on, soita yksityiselle jos ne voi sua auttaa.. Kuukautiset ovat kyllä tulleet normaalisti, mutta kovinkin niukkoina.. Sekin mahdollista että kuukautiset tulevat raskaudenkin aikana?

Kiitos valtavasti jo valmiiksi!

Viimeksi muokattu:
hei mulla samaa oireilua ja 2 testiä tehny mut miinusta näytti molemmilla kerroilla vatsaa turvottaa iltasin ym noita samoja oireita MUTTA menkat tuli viimeks jotenkuten normaaleina muuten mutta loppu ku seinään.eli tästä nyt ei ollu mitää apua mutta tiedät et jollaimuullaki on sama huolenaihe:)

Elikkä niinkuin tuolla muissa keskuteluissa onkin jo todettu niin jos jotain oikeen kovasti haluaa niin tulee myös niitä oireita. ja kyllä on mahdollista että kuukautiset tulee raskaudenaikaan varsinkin alkuraskaudessa mutta se että ne tulisi koko raskauden on melko harviaista mutta sekin myös mahdollista! toivottavasti oli edes vähän apua :)

Yhteistyössä