Hakutulokset

1. Kvilla

~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

Moi! Mä olen jumittanut fb:n puolella, että olen ihan unohtanut tulla lukemaan synnytyskertomuksia. Kiitos kovasti kertomuksista! Onnea kovasti kaikille vauvaantuneille! :heart: Eipä taida meitä odottajia olla enää kovin montaa jäljellä...:) Täällä odotellaan vielä, laskettu aika oli...
  2. Kvilla

~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

Sunnuntaiaamua! Mukava kuulla Villanysta, onnea loppuodotukselle! Imetys Mä imetin esikoista lopulta 1v8kk, vaikka alku oli todella hankalaa ja asiaa ei yhtään auttanut esikoisen maitoproteiiniallergia. Esikoinen ei suostunut syömään erikoisvastikettaan pätkääkään ja mä olin koko tuon ajan...
  3. Kvilla

~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

Moi! Musta oli ihana lukea minimuun synnytyskertomusta!:heart: Lisää kiitos jos te jo vauvautuneet jaksatte... Onnea kaikille vauvan saaneille, joita en ole vielä onnitellut! :heart: Mulle alkaa iskeä täällä paniikki - kaikki on edelleenkin vaiheessa, kai mun on pakko alkaa pestä noita...
  4. Kvilla

Itt Onnea pikkuprinsessan syntymästä!:heart: Hurjaa, että nämä vauvelit alkavat jo vihdoin syntyä! Kävin keskenäni valmentautumassa seksuaalisuudesta ja parisuhteesta. Kaikki muut taisivat olla esikoisen odottajia ja en voinut olla ajattelematta, että aika ruusuiset mielikuvat taitaa vielä...
  5. Kvilla

Moi! Kiellettyjen ruoka-aineiden listalta mä olen nyt vikojen viikkojen aikana alkanut syömään jo salmiakkia, koska mun verenpaine on niin matalalla, että se on alkanut huippaamaan koko ajan. Mulla on muutenkin matala verenpaine ja raskaus laskee sitä entisestään niin, että yläpaine on alta...
  6. Kvilla

Moiks! Mäkin laitoin Nannamammalle viestiä tuosta FB-ryhmästä. Mä en virallisesti ole siellä olemassakaan kun en jaksa "asiakkaiden" kaveripyyntöjä ja jatkuvaa selittämistä siitä, että miksi ei käy. Mä olen kyllä muutenkin ollut vähän laiska viime aikoina FB:n käytössä, koska mulla on siellä...
  7. Kvilla

~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

Moi pitkästä aikaa! Mä olen päässyt vieroittumaan tietokoneella istumisesta ihan totaallisesti kun ensin mökkeiltiin elokuun alkuun kuukausi toisella puolella Suomea ja sittemmin muhun on iskenyt ihan järkyttävät selkäkivut, jotka antavat istua maksimissaan 30-60 min kerrallaan. Ja sen...
  8. Kvilla

~ Lokakuun lapsoset heinäkuussa ~

Osmiina Haluatko paljastaa tuntomerkkejä jos vaikka osuit mun silmiin..? ;) Mulla oli persikanpinkki odotusmekko päällä ja valkoinen hellehattu...mä olen tälläinen taviskokoinen suomalaisnainen, 165 cm... :) Yhden hoikan, vaalean silmälasipäivän naisen mahaa ihmettelin ainakin, kun se oli niin...
  9. Kvilla

Ehkäisykapselista. Minkä niminen lääke vähentää/ lopettaa vuodon?

Hei! Minulla oli 5 vuotta Jadella-ehkäisykapselit ja aluksi kyllä meinasi mennä kokonaan hermot kuukausia jatkuneen vuodon ja tiputtelun kanssa. Minullakin kesti kuukausia ennen kuin tilanne normalisoitui. Kyllä se vuoto aiheutti meilläkin parisuhteessakin ongelmia, joka muuten on musta...
  10. Kvilla

Moi! osmiina Mekin oltiin perjantaina Puuhamaassa, tosin kyllä siellä osui parikin raskaana oleva nainen silmiin...ties vaikka ollaan osuttu silmätysten. :) Ukkoskuuron aikana oltiin just sopivasti grillaamassa, mutta esikoinen kastui pomppumatoilla ihan läpimäräksi. Onneksi oli...
  11. Kvilla

Pinnasängystä vielä. Isäni kunnosti esikoiselle mun oman pinnasänkyni vuodelta -76 ja siinä on jo ollut silloin laskettava reuna (Miina _o/). Muutenkin se on sirompi kuin nykyajan pinnikset. Ongelmana oli vain, ettei esikoinen suostunut nukkumaan omassa sängyssään laisinkaan, enkä itse...
  12. Kvilla

Moi! Oltiin pari päivää mökkeilemässä poissa kaupungin helteistä ja netin ulottumattomissa. Lauantaina oli aivan käsittämättömän kuuma, mittari näytti varjossa + 30 astetta. :cool: Aamullakin oli kuin olisi herännyt jollain etelän lomalla tosi kirkkaaseen auringonpaisteeseen. Mä olin...
  13. Kvilla

Mrae Kiitos vastauksesta! Mä kyllä itsekin tiedän, että raskaushormonit jyllää nyt oikein kunnolla ja itkukin on herkässä. Mulla oli esikoisenkin kanssa heti synnytyksen jälkeen kamala huoli, etta kai kaikki on varmasti kunnossa. Kyllä tämä raskaus ja synnytys on sellaisten voimien käsissä, että...
  14. Kvilla

Moi! Se on heinäkuu jo...:O Meidän toissaviikkoinen Kreikan loma meni hyvin, oli ihanaa ladata akkuja ja nauttia auringosta, hyvästä ruoasta ja rentoutumisesta. Lämmintä oli joka päivä kolmenkymmenen asteen pintaan, mutta toisin kuin ekalla Suomen helleviikolla, jalat eivät turvonneet eikä...
  15. Kvilla

~ Lokakuun lapsoset kesäkuussa ~

Moi! Matilda Mun mielestä tuo luottamusmiehelle soittaminen kuullostaa hyvältä idealta, vaikka valitettavasti sekään ei yleensä mitään muutosta asioihin tuo. Mun edellinen esimies oli täysi narsisti, jonka ei todellakaan pitäisi olla tällä alalla kuin olen ja yksi kuin toinen oli liittoon ja...
  16. Kvilla

~ Lokakuun lapsoset kesäkuussa ~

Moi pitkästä aikaa! Mulla meni kaikki mehut viimeisiin työviikkoihin, sen verran rankalta tuntui luopuminen työpaikasta ja kollegoista. Nyt sitten vain ensin kesälomaillaan, jonka jälkeen mun pitää käydä kirjautumassa ekaa kertaa elämässäni työttömäksi muutamaksi viikoksi ja sitten...
  17. Kvilla

~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

Moi! Niiskuneiti Sama tilanne täällä Espoossa: eka kerta viikolla 9, toiset treffit vasta viikolla 22-23. Ihmettelin asiaa jo esikoisen kanssa 8 vuotta sitten, mutta näin se vaan on. Tyhmältä se tuntuu, varsinkin kun multakaan ei ole kuunneltu edes sydänääniä. Kustannussyistä täällä...
  18. Kvilla

Moi! Mun oli eilen vielä ihan pakko soittaa neuvolaan ja kysyä kuinka kamalaa vahinkoa mä olen mahdollisesti mennyt tekemään sillä yhdellä kuoharilasilla. Neuvolatäti oli sitä mieltä, ettei siitä todellakaan kannata yöuniaan menettää, ohjeena annetaan absoluuttinen välttäminen, koska siitä...
  19. Kvilla

Neiti-81 Kiitos vastauksesta, nyt kun mä pyöritän tätä asiaa vain päässäni, helpottaa kovasti kuulla muidenkin kommentteja, koska tuntuu niin pahalta. Tässä omaa asiaani tuskaillessani mä olen kyllä miettinyt tuota polttamisasiaakin yön pimeinä tunteina, varsinkin kun tiedän sellaisiakin...
  20. Kvilla

Moi! Miten nämä päivät menee niin nopeasti, etten ehdi edes lukea teidän viestejä...? Matilda-08 Kiitos kovasti sun pitkästä vastauksesta mun työhuoliin, helpotti oikeasti lukea, etten ole ainoa ihminen, jolla työelämä ja lapsensaanti ei linkity ihan kitkatta toisiinsa. Mun alan töidenhaku...

Yhteistyössä